Slovenska marketinška stroka je izbrala novega marketinškega direktorja leta 2014 – to je postal Luka Grilc, direktor blagovne znamke in produktov v podjetju Elan d.o.o. Naziv, ki gre že osmo leto zapored v roke zaslužnemu za pomembne premike na področju slovenskega marketinga, si je Luka Grilc prislužil zaradi svojega izjemnega prispevka k uspehom podjetja, v katerem zadnja tri leta vodi oddelke marketinga, produktnega vodenja, oblikovanja, razvoja in tekmovalne službe.
V finalu, ki si ga je delil z Matijo Torlakom, komercialnim direktorjem v Big Bangu, je Luka Grilc s svojim edinstvenim pristopom k inovacijam in usmerjenostjo h kupcu prepričal člane Društva za marketing Slovenije. Podjetju Elan se je pridružil leta 2000 in že od takrat je ves čas vpet med kupci in tehniko, med njihovimi željami in realnostjo. Inovativna marketinška strategija, ki jo vodi, je podjetju v zadnjih treh letih poleg rasti prineslo mnoge nagrade in priznanja, med drugim zlata priznanja Gospodarske zbornice Slovenije inovatorjem Amphibio smuči, nagrado za spletno stran Amphibio, Srebrnega Delfina na festivalu v Cannesu za Amphibio film in nagrado za najboljšo marketinško akcijo v letu 2013 v Sloveniji – Elan Ustvarjalnica. Znamka Elan je pod njegovo spretno marketinško roko na svetovnem trgu uspela kot najbolj inovativna blagovna znamka za športno opremo.
Želimo si, da bi marketinške prakse, ki jih Luka Grilc, novi marketinški direktor leta 2014, prinaša v svet marketinga, navdihnile prav vse slovenske marketinške direktorje in mu za osvojeno nagrado iskreno čestitamo!