Evropska konfederacija za marketing (EMC) je 27. maj razglasila za mednarodni dan marketinga in tako še posebej izpostaviti pomen marketinga na poslovanje in družbo.
Marketing doživlja velike spremembe, ki so posledica iskanja individualnosti in izvirnosti v odnosu do uporabnikov. Sodobni marketingaši morajo tako znati nagovoriti uporabnike s prilagojenimi, kontekstualno relevantnimi ter strateško usmerjenimi vsebinami, so še zapisali v EMC.
EMC je lani prvič podelil nagrado za življenjske dosežke, ki jo je prejel Philip Kotler. Letošnji nagrajenec pa je Simon Sinek. Nagrado si je prislužil za svoj izjemen doprinos k razvoju marketinške stroke, še posebej za teorijo zlatega kroga, ki se osredotoča na odgovore na vprašanja »zakaj«, »kako« in »kaj« in kjer je v ospredju namen naših dejanj.
Tudi DMS krepi vlogo marketinga v podjetjih
Večja vloga marketinga v podjetjih je tudi eno od vodil Društva za marketing Slovenije. S svojimi izobraževanji, Klubom marketinških direktorjev, Slovensko marketinško konferenco, B2B konferenco in podeljevanjem nagrad Marketinška odličnost, si želi opolnomočiti marketing, da bodo marketinški oddelkih v podjetjih soodločali o strateških vprašanjih.
Kot je dejala direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o in predsednica upravnega odbora DMS Petra Čadež je »pred nami še nekaj dela in truda, da dosežemo zastavljene cilje.« A verjame, da smo na dobri poti. »Kot stroka smo vse močnejši, saj se med seboj povezujemo in tudi učimo drug od drugega. Zavedati pa se je treba, da je doseganje tega cilja vedno odvisno tudi od vsakega od nas posebej, kako se postavi in se s strokovnimi argumenti bori za vlogo in spoštovanje, ki si ga marketing s svojim znanjem zasluži v podjetju.«
»Uspešne zgodbe se zgodijo takrat, ko marketinška stroka in vodstvo podjetja tesno sodelujeta«
Izvršna direktorica DMS Tanja Kavran pa je dodala, da se v Društvu za marketing Slovenije skupaj z zelo aktivnim upravnim odborom in s člani društva zelo trudimo, da bi v vseh podjetjih prepoznali, kako dragocena dodana vrednost podjetja je, če ima močan in strateško slišan marketinški oddelek.
»Tudi letošnje ocenjevanje projektov, prijavljenih za nagrado Marketinška odličnost 2024 je znova dokazalo, da se res uspešne zgodbe z oprijemljivimi rezultati za podjetje zgodijo takrat, ko marketinška ekipa in vodstvo podjetja tesno sodelujeta in si zaupata na vseh ključnih ravneh. Zelo sem vesela, ker je bilo letos izjemno veliko odličnih prijav, to je zame eden od dokazov, da kot stroka delamo dobro in prav,« je izpostavila Tanja Kavran.
Prejemnike letošnje nagrade Marketinška odličnost bomo razglasili v četrtek, 30. maja, v Portorožu, na Slovenski marketinški konferenci. Kdo so finalisti, pa si lahko preberete tukaj.