28. maja bomo v večernem delu 24. Slovenske marketinške konference dobili jubilejne pete zmagovalce nagrade marketinška odličnost. Nagrado podeljujemo tistim podjetjem, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in je gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Drugostopenjska komisija je izbrala devet finalistov, ki se bodo v treh kategorijah potegovali za letošnje nagrade.
Finalisti v kategoriji B2B podjetij: Ceneje d.o.o., Danfoss Trata d.o.o., Intra Lighting d.o.o.
Finalisti v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij: Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o., Lumar IG d.o.o., Športna Loterija d.d.
Finalisti v kategoriji velika B2C podjetja: Mercator d.d. , SPAR Slovenija d.o.o., Zavarovalnica Triglav d.d.
Drugostopenjska komisija nagrade marketinška odličnost: predsednik komisije dr. Mitja Pirc (DMS, Deloitte), Aleksandra Brank (CX Institute), Darko Dujič (Ceneje), Andrej Krajner (NLB), Lea Lipovšek (Microsoft), Marko Lotrič (LOTRIČ meroslovje), Enzo Smrekar (Atlantic Grupa / Droga Kolinska), Ivana Vrviščar (Generali), dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL).
V vsaki kategoriji bomo dobili po enega zmagovalca, eden izmed zmagovalcev kategorij pa bo prejel veliko nagrado marketinška odličnost leta 2019. Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrade bo znana v torek, 28. maja, ob 21:00, na tradicionalni večerni podelitvi nagrad na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.
»Finalisti nagrade marketinška odličnost so podjetja, ki so bila skozi prijavo prepoznana kot izstopajoča in ki dosegajo nadpovprečne rezultate pri svojem marketinškem delovanju. Ta podjetja želimo izpostaviti kot primere dobre prakse za ostala podjetja, ki želijo biti marketinško usmerjena,« je o letošnjih finalistih nagrade misli strnil predsednik drugostopenjske komisije dr. Mitja Pirc (Deloitte, DMS).