Akademija športnega marketinga je nov, certificiran program Društva za marketing Slovenije, ki je namenjen vsem, ki se s športnim marketingom pogosto ukvarjajo in si želijo izpopolniti znanje na tem področju.
Poglobljeno športno-marketinško znanje bodo udeleženci Akademije športnega marketinga (AŠM) pridobili skozi dva programa, začetnega in nadaljevalnega. Tako začetni kot nadaljevalni program sestaljajo trije moduli. Z začetnim programom začnemo že 22. oktobra, namenjen je pridobivanju temeljnih znanj o marketingu in športnem marketingu, pripravi strategije sponzorstva in sponzorske ponudbe, pridobivanju sponzorskih sredstev, aktivaciji sponzorstev, organizaciji športnih dogodkov in tudi upravljanju družbenih omrežij. Vsak modul bomo zaključili s pogovorom s strokovnjakom, tesno vpetim v športni marketing.
Več o programu in vpisnih pogojih si lahko preberete tukaj.
Komu je Akademija športnega marketinga namenjena?
Akademija športnega marketinga je po besedah vodje Športnega središča v DMS Petra Vidmarja namenjena vsem marketingašem, funkcionarjem in operativcem v športnih klubih ali na športnih zvezah, športnikom in tistim posameznikom, ki se pri svojem delu pogosto srečajo s športom in potencialom, ki ga šport nudi. Pa tudi podjetjem, ki vlagajo v šport kot sponzorji, agencijam, ki tržijo športnike in športne prireditve, ter agencijam, ki sodelujejo pri pripravi športnih aktivacij, je dodala soustvarjalka programa in predavateljica Valentina Erčulj Džuban, vodja razvoja blagovne znamke Argeta, Atlantic Grupa.
»Udeleženci se bodo naučili osnov marketinškega razmišljanja v športu, pridobili bodo znanje o tem, kaj je pomembno pri upravljanju sponzorstev, kako oblikovati ponudbo za sponzorja in kako sponzorstvo pravilno aktivirati, kakšne so omejitve na področju pravic ipd. Srečali pa se bodo tudi s primeri iz prakse.« Peter Vidmar, vodja B2B središča, soustanovitelj in direktor Agencije 101
Kakšna znanja bodo pridobili udeleženci AŠM?
Program AŠM vključuje različne poglede in primere dobrih praks športnega marketinga, ki zajemajo športne organizacije, podjetja in športnike. Na podlagi teh primerov bodo predavatelji osvetlili pomen marketinškega razmišljanja v športu in razumevanje specifik športa in sponzorstev na strani podjetij. Poleg znanja o učinkovitem upravljanju sponzorstev, program ponuja vpogled v najnovejše trende in strategije na področju sponzorstev in športnega marketinga. Hkrati pa prinaša praktične veščine, kako na strani športne organizacije oblikovati privlačno ponudbo za sponzorstvo in najti ustreznega sponzorja, ter na drugi strani kako v podjetju najti sponzorstvo, ki bo podjetju pomagalo dosegati zastavljene cilje in kako ga učinkovito aktivirati, je izpostavila Valentina Erčulj Džuban.
»Dotaknili se bomo tudi pomena grajenja partnerskih odnosov med športnimi organizacijami in sponzorji ter trženja in organizacije dogodkov. Program omogoča mreženje z vodilnimi strokovnjaki in izmenjavo najboljših praks. Udeleženci bodo tako pridobili dragocena znanja in veščine, ki jim bodo pomagale pri uspešnem načrtovanju in izvajanju sponzorskih aktivnosti,« je o tem, kaj bodo pridobili udeleženci izpostavila Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa.
Sponzorstva so poslovna priložnost s pozitivnimi učinki za obe strani
Slovenci smo športni narod, briljiramo tako v individualnih kot skupinskih športih. Šport je eden od največjih promotorjev Slovenije, ima pa tudi potencial za doprinos k slovenskemu gospodarstvu, a je na področju športnega marketinga še mnogo priložnosti za izboljšave, meni Peter Vidmar, ki je zelo vesel, da je upravni odbor DMS skupaj s partnerjem Olimpijskim komitejem Slovenije, potrdil Akademijo športnega marketinga, saj bo ta nedvomno prispevala k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.
Slovenska podjetja so po mnenju Valentine Erčulj Džuban zagotovo med najboljšimi sponzorji, športne organizacije pa zelo uspešne pri pridobivanju sredstev. »Težava nastane pri izkoriščanju sponzorstev na obeh straneh. Pogosto premalo gledamo na sponzorstva kot na poslovno priložnost, kjer imata obe strani vzajemne pozitivne učinke. Zato je program zasnovan tako, da enakovredno predstavlja vse strani in omogoča sponzorjem vpogled v potrebe športnih organizacij in obratno,« je dodala.
Vpišite se na Akademijo športnega marketinga in z znanjem soustvarjajte uspešne športne zgodbe! Mesta so omejena.