Veliko nagrado marketinška odličnost 2021, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije, je prejelo podjetje Atlantic Droga Kolinska.

Atlantic Droga Kolinska je veliko nagrado prejela za projekt Podpiramo lokalno – Posoška postrv/Argeta. Nagrado je projekt prejel tudi v dveh posameznih kategorijah, to sta Odličnost odgovornega delovanja in marketinška odličnost v izrednih razmerah ter Odličen korak pred drugimi.

Projekt Posoške postrvi se je začel sredi epidemije, ko v ribogojnici Faronika iz Tolmina niso zmogli prodati vseh posoških postrvi. Te je odkupila Atlantic Droga Kolinska in iz lokalnih sestavin, ki jih uporabniki izjemno cenijo, izdelala nov okus Argete. Mercator je poskrbel za ekskluzivno distribucijo in prodajo, skupaj z Atlantic Drogo Kolinsko pa sta se odpovedala dobičku. Direktorica marketinga, strateško poslovno področje delikatesni namazi, pri Atlanti Drogi Kolinski Petra Čadež je ob prejemu nagrade dejala, da »se v družbi marketinga lotevajo strateško, resno in s strastjo, uporabnik pa je vedno v središču vsega.«

Atlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021

»S pravilno umestitvijo na strateško mesto v podjetju, je lahko prav marketing tisti, ki ustvari pogoje za rast tudi v nepredvidljivih časih. To se kaže tudi v kakovosti projektov v letošnjem izboru, pri katerih smo zaznali opazen napredek v njihovi domiselnosti in odmevnosti pa je ob izboru povedala izvršna direktorica DMS-ja Tanja Kavran. Letos je nagrada doživela preporod, saj se so se za nagrade potegovali posamezni projekti, s katerimi podjetja postavljajo nove standarde v marketinški stroki.

Med nagrajenci tudi Telekom Slovenije in NLB

V kategoriji Transformacija je nagrado za projekt Odličnost uporabniške izkušnje prejel Telekom Slovenije. V družbi verjamejo, da je odnos do uporabnikov ključen pri vzpostavitvi zvestobe kupcev, za doseg tega pa si nenehno prizadevajo. »Ključni pri tem so digitalna odličnost, zagotavljanje varnosti ter prilagajanje potrebam«, so poudarili.

Telekom Slovenije d.d. in projekt 'Odličnost uporabniške izkušnje'

Družba NLB je s projektom Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke slavila v kategoriji Odličnost marketinške strategije. Brez formalne reorganizacije v družbi jim je namreč uspelo vpeljati kulturo osredotočenost na stranko. Andrej Krajner, direktor komuniciranja pri družbi NLB je želel izpostaviti dve stvari. »Prva je prepoznavanje in razumevanje strateških potreb, ki odgovarjajo na izzive stranke, druga pa inovativnost pri naslavljanju teh potreb.«

Družba NLB d.d. in projekt 'Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam