Marketinška akademija za mlade talente je eden najuspešnejših projektov Društva za marketing Slovenije, uspešno pa jo je zaključila že sedma generacija.

Ob zaključku programa akademije so imeli udeleženci še zadnjo delavnico, kjer so pod vodstvom Maje Golob, poslovne coachinje vodij in timov ter svetovalke za marketing in odnose s strankami, osvajali korake za lovljenje ravnovesja med delom in zasebnim življenjem. Na novo pridobljene tehnike jim bodo zagotovo v pomoč pri ohranjanju motivacije in še lažje doseganje zastavljenih ciljev.

Marketinška akademija za mlade talente je izobraževalni program Društva za marketing Slovenije. Namenjen je predvsem mladim talentom, ki že delajo na področju marketinga, komunikacije, odnosov z javnostmi ali prodaje ter si želijo napredovanja in prevzemanja vodstvenih pozicij. Akademija omogoča nadgradnjo marketinškega znanja, pridobivanje vodstvenih veščin, hkrati pa poskrbi za povezovanje udeležencev, mentorjev in predavateljev.

Zakaj je Marketinška akademija za mlade talente pomembna? In kaj lahko o njej povejo udeleženci 7. generacije?

»Marketinška akademija je izjemna priložnost za razvoj osebnosti in profesionalnih spretnosti. Pogosto te potisne izven cone udobja in ti omogoča nenehno rast – tako z različnimi dogodki, mreženjem in druženjem s sošolci kot tudi z mentorskim programom, v katerega se vključijo udeleženci,« je izpostavila Nuša Vezonik, Impact Hub.

»Marketinška akademija je super kombinacija uporabnih predavanj in druženja z ostalimi člani. Vesela sem za vsako novo poznanstvo in prejeto znanje, ki mi že pomaga pri vsakdanjih izzivih. Moj najljubši spomin pa je večerja na Bledu 😊,« je o Marketinški akademiji povedala Katja Knific, Luna \TBWA.

»Ena boljših odločitev v mojem življenju. Dobila sem nova znanja, vpogled v segmente marketinga, ki mi še niso bili poznani, bila deležna izkušenj strokovnjakov in številnih primerov dobrih praks. Obenem sem hvaležna, da sem imela možnost spoznati sošolke in sošolce z zanimivimi kariernimi in osebnimi zgodbami - tudi pogovori z njimi so mi dali pomemben uvid v njihovo delo, izkušnje in izzive, s katerimi se soočajo,« je o svoji izkušnji povedala Tjaša Toni Skubic, Mediade.

»Če te zanimajo novi trendi v marketingu, primeri dobre prakse, mreženje, sveže ideje in strokovno znanje (za bonus pa še dobra družba), potem je DMS akademija tvoj novi go-to 😊,« je za konec dodala Klaudija Doljac, Založba Rokus Klett.

Trenutno se po programu akademije izobražuje že osma generacija, ki je ravnokar zaključila dvodnevno strateško delavnico na Bledu, kjer so udeleženci pridobivali nova znanja s področja poslovnih financ in se učili veščin oblikovanja strategije.

7. generacija Marketinške akademije za mlade talente na podelitvi diplom.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam