Društvo za marketing Slovenije je vodilna strokovna organizacija na področju marketinga, ki skrbi za razvoj marketinške stroke v Sloveniji. Člani DMS so tako vodilni marketinški strokovnjaki kot tudi tisti, ki šele začenjajo svojo marketinško pot in želijo nadgrajevati svoje kompetence in znanje ter se družiti in mrežiti z več kot 700 člani DMS. Člani DMS so v središču našega delovanja, saj se pri vseh svojih aktivnostih držimo vodila, da delamo tisto, kar je dobro za naše člane in kar vztrajno presega njihova pričakovanja.
Pri tem računamo tudi na pomoč tebe, našega novega urednika vsebin. Poleg sveže energije in domiselnih idej od tebe pričakujemo tudi, da v okviru naše male ekipe skrbiš za dosledno, kakovostno in usklajeno komunikacijo DMS navzven.
Dodatna prednost je uravnoteženje zahtevanih spretnosti z dodatnim digitalnim znanjem. Urednik vsebin danes namreč ne more gojiti zgolj veščin, povezanih z ustvarjanjem vsebine, temveč mora obvladovati tudi zakonitosti njene distribucije in poznati specifike kanalov, po katerih vsebina doseže ciljno občinstvo.
Kateri izzivi te čakajo?
Naloge urednika vsebin soustvarjanje različnih strokovnih vsebin, prilagojenih različnim kanalom in ciljnim skupinam. To v praksi pomeni:
- Sodelovanje pri pripravi celostne komunikacijske strategije.
- Pisanje povzetkov izobraževanj in priprava vseh povezanih vsebin po izobraževanjih.
- Zasnova in pisanje člankov (povzemanje mednarodno uveljavljenih marketinških in poslovnih medijev ter umestitev vsebine v slovenski kontekst).
- Priprava in izvedba strokovnih intervjujev.
- Zasnova, načrtovanje in priprava e-novic.
- Spremljanje trendov v širšem poslovnem okolju – marketing, posel, okolje, družba …
- Prispevanje kreativnih idej za razvoj novih produktov in vsebin.
- Vsebinsko urejanje vseh spletnih mest Društva za marketing Slovenije.
- Idejna in vsebinska podpora pri načrtovanju in izpeljavi dogodkov.
- Tesno sodelovanja z urednikom družbenih omrežij in usmerjanje tona komunikacije na različnih kanalih.
- Spremljanje in uporaba analitičnih podatkov o obiskanosti vsebin za usmerjanje taktičnih aktivnosti priprave vsebin.
- Raziskovanje in optimizacija uporabniških poti pri potrošnji vsebin Društva za marketing Slovenije.
S čim nas lahko prepričaš?
Od urednika vsebin pričakujemo:
- Radovednost. Ustvarjalnost. Predanost.
- Strast do pisanja in ustvarjanja zgodb, prepoznavanje potencialov za dobro zgodbo.
- Samoiniciativnost in ideje, kako vsebine še dodatno nadgraditi.
- Poznavanje trendov na področju pripovedovanja zgodb, pisanja, medijev …
- Osnovno poznavanje zakonitosti družbenih omrežij.
- Veselje do reševanja izzivov in iskanja rešitev.
- Zaželene so izkušnje z orodji za e-mail marketing.
- Odlično poznavanje slovenskega jezika.
- Znanje angleškega jezika.
- Zanesljivost. Natančnost. Odgovornost.
- Vztrajnost.
Zaželene so vsaj 2-letne izkušnje pri ustvarjanju vsebin in pisanju zgodb, a bomo veseli tudi prijav posameznic in posameznikov, ki te izkušnje šele pridobivate.
Kaj ti ponujamo?
V novem delovnem okolju te čakajo:
- Središče marketinškega dogajanja v Sloveniji.
- Ekipa marketinških navdušencev.
- Delovni kotiček na sedežu društva v Ljubljani.
- Prilagodljiv urnik z možnostjo dela na daljavo.
- Zaposlitev ali druga oblika sodelovanja po skupnem dogovoru.
- Stalna možnost izobraževanja, obiskovanje konferenc in delavnic, že letos gremo skupaj na Slovensko marketinško konferenco :)
- Spoznavanje najboljših marketinških strokovnjakov.
Tvoja priložnost, da se nam predstaviš
Če si želiš delovati v dinamičnem okolju, spoznavati nova marketinška znanja in nenehno razvijati svoje veščine, potem te vabimo, da se nam v kratkem vprašalniku predstaviš, mi pa se ti bomo kmalu oglasili.
Rok za prijave je 25. avgust. Ne pozabi, dodatna prednost je strast do marketinga. :)