Z dobro voljo in veliko pričakovanj smo se članice in člani DMS odpravili proti Rogaški Slatini, da bi pokukala za kulise ene najuspešnejših slovenskih blagovnih znamk, ki navdušuje tako doma kot po svetu – Donata.

Ob prihodu so nas toplo sprejeli Darja Teržan, izvršna direktorica poslovne enote Donat, Dušan Lorenčič, direktor operacij Rogaški Vrelci, in Lea Stritar, senior brand development manager BUD Donat. Ekipa Donata na je popeljala skozi zanimivosti njihove poslovne zgodbe.

Na DMS na poti smo uspeli pokukati v zakulisje Donata.

Donat, ki je na boljo le v omejenih količinah, je izjemno cenjena blagovna znamka ne le v Sloveniji, ampak tudi v mednarodnem prostoru. Prisotni so v osmih državah, pri čemer strateško izbirajo trge.

Inspirirani nad zgodovinsko tradicijo Donata, ki sega čez več stoletij, smo z zanimanjem poslušali zgodbo o peti polnilnici mineralne vode na tej lokaciji. Rogaška Slatina ni samo dom Donata, ampak tudi kraj, kjer poteka ekstrakcija in priprava zelišč za Cockto. Na tej lokaciji kupujejo zelišča, jih obdelujejo, ekstrahirajo, koncentrirajo in vključujejo v Cockto, ne le za Rogaško, ampak za vse polnilnice v regiji. Cockta, ki je bila prvič lansirana leta 1953, s svojo recepturo iz 11 skrbno varovanih zelišč ostaja simbol pristnega okusa in inovativnosti.

Samo v Rogaški Slatini napolnijo 60 milijonov litrov pijače na leto.

V vsaki izmeni napolnijo 300.000 kosov pijače oz. 60 milijonov litrov na leto, kar pomeni, da iz lokacije v Rogaški Slatini vsak dan odpelje 22 tovornjakov .

Atlantic Grupa je edinstveno podjetje, ki v svojem portfelju združuje močne blagovne znamke, kot so Argeta, Cedevita, Barcaffe in še mnogo več. Posebej zanimiva je njihova raznolika distribucijska mreža, ki sega vse do Rusije in omogoča prodajo izdelkov na vseh kontinentih. V letu 2024 so dosegli zgodovinski mejnik, saj so prvič presegli milijardo evrov prihodkov kot grupacija.

V vsaki izmeni napolnijo 300.000 kosov pijače oz. 60 milijonov litrov na leto.

DMS na poti ostaja dogodek, ki ne le razkriva uspešne slovenske zgodbe, ampak tudi povezuje marketinške strokovnjake in jih navdihuje z najboljšimi praksami. Rogaška Slatina nam je pokazala, da je uspeh kombinacija trdega dela, strateške vizije in ljubezni do tradicije.

Popeljali so nas tudi na ogled proizvodnje, kjer se polnijo pijače Donat, Tempel, Cedevita in Cockta

Hvala ekipi Donata za topel sprejem in izjemno izkušnjo! Veselimo se novih zgodb in odkrivanj na naslednjem DMS-jevem potovanju!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam