Svoje najboljše marketinške projekte že lahko prijavite v eno od treh kategorij:
1. Odličnost marketinške strategije
2. Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost
3. Odličen korak pred drugimi (3A. novost ali inovacija na enem od 7P, 3B. nov poslovni model, 3C. transformacija ali optimizacija poslovnih procesov, 3D. odziv na izredne okoliščine)
Strokovna komisija bo skrbno pregledala vaše prijave. Čeprav je delo zahtevno, se ga izjemno veseli, saj so prijave za nagrado Marketinška odličnost strukturiran prikaz delovanja marketinške stroke. Med vsemi prijavljenimi bo v vsaki kategoriji izbrala do tri finaliste, med katerimi bo nato razglasila zmagovalca posamezne kategorije. Hkrati pa bo strokovna komisija izbrala tudi prejemnika glavne nagrade.
Strokovno komisijo sestavlja deset marketinških strokovnjakov
Člani strokovne komisije so izkušeni marketinški strokovnjaki, marketinški direktorji ter direktorji različnih področij iz najbolj uspešnih podjetij. Komisiji predseduje Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski, njeni člani pa so še Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, Mojca Avšič, direktorica marketinga in uporabniške izkušnje v Petrolu, Jure Bohinc, direktor marketinga v A1, Živa Čižman, direktorica marketinga v WeTeh, Leon Korošec, direktorja zimske divizije in podpredsednika skupine Elan, Andrej Krajner, direktor komunikacij v NLB-ju, Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v Skupini Mercator, Vesna Žabkar, redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti UL ter Špela Žorž, direktorica v agenciji Shift.
Predsednica komisije Petra Čadež marketinško odličnost vidi »kot ključno vlogo marketinga v podjetju, torej usmerjenost podjetja h končnemu uporabniku. Pri marketinški odličnosti ne gre toliko za samo nagrado, pač pa odlična uvrstitev pomeni potrditev za podjetje.« Komisija bo po njenih besedah pri prijavah pozorna na:
- jasno opisano vlogo marketinga v podjetju,
- dobro opredeljen izziv,
- predstavitev osnovnih informacij o industriji in kategoriji, da komisija lahko razume okolje, v katerem deluje podjetje,
- strukturirano diagnozo, ki utemeljuje izziv in nakazuje cilje,
- jasno definirane merljive cilje, ki so v rezultatih natančno opredeljeni in dokazljivi ter podprti s podatki,
- strategijo, ki je jasna in nakazuje vlogo marketinga.
Naj se državno prvenstvo v marketingu prične!