Strokovna komisija je izbrala projekte, ki so se postali finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2023. Čaka nas samo še razglasitev zmagovalcev, ki bo 30. maja zvečer, na Slovenski marketinški konferenci, ko bomo podelili tudi VELIKO NAGRADO.
Predsednica komisije Petra Čadež je ocenila, da so se na letošnji razpis prijavili res odlični marketinški projekti, ki so jih odlikovale tudi vrhunsko napisane prijave. V primerjavi s preteklimi leti je po njenih besedah opazen velik napredek. Strokovna komisija je v prijavah iskala tiste prebojne projekte, ki ambiciozno rešujejo sodobne izzive poslovanja, pri tem pa je marketing glavno vodilo razvoja.
FINALISTI 1. KATEGORIJE: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
Atlantic Grupa d.d.: ARGETA: DELEŽ KRUHA
Atlantic Grupa d.d.: Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat
Petrol d.d.: Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca
FINALISTI 2. KATEGORIJE: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA
Atlantic Grupa d.d.: Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good
Poslovni sistem Mercator d.o.o.: Bele embalaže
NLB d.d.: Okvir pomoči (2. sezona)
Zavarovalnica Triglav, d.d.: Osvežitvene vožnje za starejše
FINALIST 3. KATEGORIJE: MARKETINŠKA ODLIČNOST KOT ODZIV NA IZREDNE RAZMERE
NLB d.d.: Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora Sberbank banke d.d.
FINALISTI 4. KATEGORIJE: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
Atlantic Grupa d.d.: ARGETA ZELENJAVNI NAMAZI RELAUNCH
Poslovni sistem Mercator d.o.o.: Bele embalaže
NLB d.d.: Verjamemo v uspehe – aktivacija športnih sponzorstev
Društvo za marketing Slovenije se zahvaljuje vsem, ki ste bili del letošnjega državnega prvenstva v marketingu in iskreno čestita vsem finalistom!
Strokovno komisijo sestavljajo Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).