Na januarskem Zboru članov smo izvolili novega člana upravnega odbora DMS, ki Društvo vodi v obdobju 2017-2020. To je postal Jernej Smisl, direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je v svoji viziji DMS med drugim izpostavil: "Vizija društva za marketing Slovenije je jasna in začrtana v prihodnost marketinga. Verjamem, da bo prepletena s posledicami hitrega vzpona spletnih družbenih omrežij, digitalizacijo, umetno inteligenco, gledanjem v zeleno prihodnost, varstvu osebnih podatkov in kresanju mnenj različnih generacij."

Jernej Smisl (Nova KBM) je novi član upravnega odbora DMS. Foto: Nejc Lasič

Jernej Smisl (Nova KBM) je direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je od leta 2015 v lasti ameriškega sklada Apollo in EBRD. Preden je prevzel funkcijo na banki, je bil 8 let zaposlen v podjetju Pivovarna Lasko Union d.o.o. (Heineken), kjer je opravljal fukncijo direktorja korporativnih odnosov. Diplomirani politolog je leta 2017 uspešno zaključil šolanje Strateškega marketinga na Univerzi Oxford. Danes je poleg sluzbe tudi predsednik Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, član izvršnega odbora SEHA Gazprom lige, predsednik nadzornega sveta družbe Slopak d.o.o. in član nadzornega odbora Košarkarske zveze Slovenije.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam