Priprava kakovostne prijave za nagrado Marketinška odličnost je več kot le formalni postopek – je strateški premislek o vplivu marketinga na poslovne rezultate podjetja, priložnost za interno refleksijo ter pomemben korak k uveljavitvi marketinške vloge v podjetju in širši javnosti.
Zato v Društvu za marketing Slovenije vsakokrat ponujamo strokovno podporo v obliki delavnice z naslovom »Kako napisati zmagovalno prijavo«, kjer predstavimo ključne smernice, pogoste napake ter primere dobrih praks. Na letošnji delavnici sta svoje izkušnje delili Maja Nikolić (NLB), predstavnica lanskega zmagovalca v kategoriji Odličnost marketinške strategije ter Tanja Kavran (DMS),
Posnetek delavnice je na voljo za ogled v DMS Labu ali YouTubu.
Zakaj si ogledati delavnico?
- Da boste razumeli, kaj odlično prijavo loči od povprečne.
- Da se seznanite z zahtevami posameznih kategorij.
- Da pridobite konkretne napotke, kako strukturirati prijavo in predstaviti rezultate.
- Da se izognete najpogostejšim napakam ter poudarite elemente, ki imajo največjo težo pri ocenjevanju.
Hitra priporočila:
Pri pripravi bodite pozorni na:
- Jasno opisana vlogo marketinga v podjetju.
- Dobro opredeljen izziv, ki ga je treba natančno opisati.
- Predstavitev osnovnih informacij o industriji in kategoriji, da komisija bolje razume okolje, v katerem delujete.
- Strukturirano diagnozo, ki utemeljuje izziv in nakazuje cilje.
- Jasno definirane merljive cilje, ki so v rezultatih natančno opredeljeni in dokazljivi ter podprti s podatki.
- Strategijo, ki je jasna in nakazuje vlogo marketinga.
Rok za oddajo prijav je 8. maj 2025.
Več informacij o kategorijah, pravilih prijave, strokovni komisiji in ocenjevalnih kriterijih je na voljo na uradni spletni strani nagrade Marketinška odličnost 2025.