Marketing je ena ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga in pomembno prispevajo k doseganju poslovnih ciljev organizacije. Zato je pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljamo stroki, drugim oddelkom v podjetjih ter tudi širši javnosti.
Strokovna komisija je tudi letos skrbno opravila zahtevo delo in med kar 38 prijavami marketinških projektov izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2024.
Poleg celovite odličnosti marketinškega projekta je dala velik poudarek vlogi marketinga kot gonilu razvoja in njegovemu prispevku k uspešnosti podjetja. Pomembno merilo so predstavljali tudi odgovori na vprašanja, za koliko marketinških P-jev je odgovoren marketing, s kakšnimi omejitvami se srečuje in kako jih naslavlja.
Prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki pa so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos. V Društvu za marketing Slovenije nas poleg odličnosti prijavljenih del zelo veseli tudi povečanje števila prijav iz B2B segmenta.
Slovesna podelitev nagrad, na kateri bomo razglasili zmagovalce v posameznih kategorijah in podelili veliko nagrado za Marketinško odličnost 2024, bo v četrtek, 30. maja zvečer, na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.
Finalisti 1. kategorije: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
Atlantic Grupa d. d. – Argeta: Slovenski kruh
NLB d. d.: Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB
Petrol d. d., Ljubljana: Pomen marketinga in gradnje kulture osredotočenosti na kupca
Finalisti 2. kategorije: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST
Atlantic Grupa d. d. – Donat: Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.
NLB d. d.: Bankarium – muzej bančništva Slovenije
Petrol d. d., Ljubljana: Skupaj lahko spremenimo svet. Trajnost v srcu marketinške in komunikacijske strategije energetskih rešitev Petrola
Finalisti 3. kategorije: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
Atlantic Grupa d. d. - Argeta: Juniorjev Zgodbarček
Petrol d. d., Ljubljana: Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO
Telekom Slovenije, d. d.: Kibernetska varnost
3B. NOV POSLOVNI MODEL in 3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
iPROM d. o. o.: iPROM Private DMP
Petrol d. d., Ljubljana: Odličnost upravljanja uporabniške izkušnje v podjetju Petrol
Poslovni sistem Mercator d. o. o.: Prenova lojalnostnega sistema Pika
3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
Atlantic Grupa d. d. – Argeta: Enaka srčnost in enaka predanost si zaslužita enako podporo.
Kontron, d. o. o.: Celovita prenova identitete podjetja S&T Iskratel v Kontron
Petrol d. d., Ljubljana: Spregledana romanca: marketing in HR Kako marketing deluje do pomembne ciljne skupine – zaposlenih na prodajnih mestih.
Iskreno čestitamo vsem finalistom ter tudi vsem drugim, ki ste izvedli uspešne projekte ter vložili veliko truda in energije v prijavo.
Strokovno komisijo sestavljajo Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (WeTeh), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).