Marketing je ena ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga in pomembno prispevajo k doseganju poslovnih ciljev organizacije. Zato je pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljamo stroki, drugim oddelkom v podjetjih ter tudi širši javnosti.

Strokovna komisija je tudi letos skrbno opravila zahtevo delo in med kar 38 prijavami marketinških projektov izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2024.

Poleg celovite odličnosti marketinškega projekta je dala velik poudarek vlogi marketinga kot gonilu razvoja in njegovemu prispevku k uspešnosti podjetja. Pomembno merilo so predstavljali tudi odgovori na vprašanja, za koliko marketinških P-jev je odgovoren marketing, s kakšnimi omejitvami se srečuje in kako jih naslavlja.

Prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki pa so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos. V Društvu za marketing Slovenije nas poleg odličnosti prijavljenih del zelo veseli tudi povečanje števila prijav iz B2B segmenta.

Slovesna podelitev nagrad, na kateri bomo razglasili zmagovalce v posameznih kategorijah in podelili veliko nagrado za Marketinško odličnost 2024, bo v četrtek, 30. maja zvečer, na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.
Finalisti 1. kategorije: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE

Atlantic Grupa d. d. – Argeta: Slovenski kruh

NLB d. d.: Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB

Petrol d. d., Ljubljana: Pomen marketinga in gradnje kulture osredotočenosti na kupca

Finalisti 2. kategorije: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST

Atlantic Grupa d. d. – Donat: Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.

NLB d. d.: Bankarium – muzej bančništva Slovenije

Petrol d. d., Ljubljana: Skupaj lahko spremenimo svet. Trajnost v srcu marketinške in komunikacijske strategije energetskih rešitev Petrola

Finalisti 3. kategorije: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P

Atlantic Grupa d. d. - Argeta: Juniorjev Zgodbarček

Petrol d. d., Ljubljana: Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO

Telekom Slovenije, d. d.: Kibernetska varnost

3B. NOV POSLOVNI MODEL in 3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

iPROM d. o. o.: iPROM Private DMP

Petrol d. d., Ljubljana: Odličnost upravljanja uporabniške izkušnje v podjetju Petrol

Poslovni sistem Mercator d. o. o.: Prenova lojalnostnega sistema Pika

3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE

Atlantic Grupa d. d. – Argeta: Enaka srčnost in enaka predanost si zaslužita enako podporo.

Kontron, d. o. o.: Celovita prenova identitete podjetja S&T Iskratel v Kontron

Petrol d. d., Ljubljana: Spregledana romanca: marketing in HR Kako marketing deluje do pomembne ciljne skupine – zaposlenih na prodajnih mestih.

Iskreno čestitamo vsem finalistom ter tudi vsem drugim, ki ste izvedli uspešne projekte ter vložili veliko truda in energije v prijavo.

Strokovno komisijo sestavljajo Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (WeTeh), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Strokovna komisija je tudi letos skrbno opravila zahtevo delo in med kar 38 prijavami marketinških projektov izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2024.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam