"26 prijav je dokaz, da je prenovljena nagrada Marketinška odličnost s svojimi novimi kategorijami ponudila priložnost kar nekaj uspešnim zgodbam, ki so se zgodile v zadnjem letu. Hkrati je to dokaz, da je marketing v času Covida-19 zelo aktiven in ima pravo vlogo v podjetjih. Verjamemo, da bodo ravno te zgodbe in nagrade spodbuda tudi ostalim, da stalno iščejo poslovne in marketinške presežke," o sprejetih prijavah razmišlja predsednica DMS Petra Čadež.
Komisija bo izmed vseh prispelih prijav izbrala do 3 finaliste v posamezni kategoriji in izmed vseh finalistov izbrala zmagovalce kategorij. Komisija bo med vsemi zmagovalci kategorij izbrala tudi najboljši projekt, ki mu bomo podeli veliko nagrado za marketinško odličnost. Svečana podelitev nagrad bo 4. oktobra 2021 na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.
Nagrade bomo podelili v 4 kategorijah:
- 1. kategorija: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
- 2. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
- 3. kategorija: ODLIČNOST ODGOVORNEGA DELOVANJA
- 4. kategorija: MARKETINŠKA ODLIČNOST V IZREDNIH RAZMERAH
Projekti bodo skušali prepričati letošnjo strokovno komisijo, ki jo sestavljajo vrhunski marketinški in poslovni strokovnjaki: Petra Čadež, Atlantic Grupa, Matjaž Grm, Adria Mobil, Lovro Gruden, Indigo Consulting, Tjaša Kolenc Filipčič, Zavarovalnica Triglav, Andreja Lenart, Telekom Slovenije, Mitja Petrovič, samostojni svetovalec, Viktorija Radojević Mavrič, Mercator, Sanja Šavel, Kearney, dr. Vesna Žabkar, Ekonomska fakulteta UL in Špela Žorž, SHIFT.