Na odru Slovenske marketinške konference se nam bodo pridružili pionir digitalnega vodenja in inovacij, ustanovitelj prebojnih biotehnoloških podjetij, vodja oddelka za navdih pri TrendsActive in ustanovitelj portala Astra.si, ki želi mlade navdušiti nad matematiko.
Slovenska marketinška konferenca, ki bo 30. in 31. maja v Portorožu, bo znova združila marketinško skupnost in ponudila vpoglede številnih strokovnjakov. Geslo letošnje konference je Samozavestno naprej, saj smo marketingaši tisti, ki nam zaradi naših sposobnosti hitrega prilagajanja spremembam, nenehnega učenja in iskanja novih poti, samozavesti ne bi smelo manjkati.
Napoveduje in predvideva marketinške trende
Samozavesti zagotovo ne manjka Marku Adamsu, saj je digitalni inovator, ki napoveduje marketinške trende, s svojimi drznimi predlogi pa je v preteklosti prepričal številne hollywoodske zvezde, upravljalce znamk in vlagatelje. Lani je postal govornik leta na podlagi dveh različnih raziskav, njegove predstavitve pa marketinške skupnosti nikoli ne pustijo ravnodušne. Je ustanovitelj svetovalne agencije za digitalno preobrazbo in je zaslužen za digitalen vzpon zvezdnikov kot sta Lady Gaga in Usher. V sedanji vlogi upravnega partnerja pri podjetju Mach49 pa še naprej ostaja na čelu digitalnih strategij in inovacij.
Ustanavlja podjetja, ki spreminjajo svet
Enej Kuščer svoje znanje iz genetike in sintetične biologije usmerja v delovanje na presečišču biotehnologije, trajnostnih rešitev in zdravstva. Zaradi sposobnosti prepoznavanja priložnosti s svojim podjetjem NU združuje najnovejša znanstvena odkritja z močjo umetne inteligence in globoke tehnologije ter s tem presega meje možnega na področju optimizacije zdravja in podaljševanju življenjske dobe oziroma dolgoživosti. Pred tem je ustanovil še številna druga podjetja.Naj gre za preseganje meja tega, kar je mogoče v zdravstvu, ali zagovarjanje trajnostnih rešitev za planet, Enej Kuščer se na obeh področjih zavzema za spremembe in inovacije v korist človeštva.
Blagovnim znamkam pomaga razumeti vedenje ljudi
Aljan de Boer je človek, ki bo odprl vaš um in vam omogočil, da boste ustvarili nove možnosti, da boste pripravljeni na ukrepanje, ko bo to zares potrebno. Le zgodnje prepoznavanje in razumevanje sprememb podjetjem omogoča, da se pripravijo na nove trende in jih v največji meri tudi izkoristijo. Njegova predavanja temeljijo na poznavanju psihologije, sociologije, antropologije in pedagogike, da bi blagovnim znamkam pomagal resnično razumeti vedenje ljudi. Aljan de Boer je vodja oddelka za navdih pri TrendsActive in vodi globalno skupnost več kot 300 marketinških direktorjev pri organizaciji Institute of Real Growth.
25 milijonov ogledov ... za učne ure matematike
Z več kot 2.500 brezplačnimi video vsebinami je Andrej P. Škraba na portalu Astra.si dosegel več kot 25 milijonov ogledov, kar bi si želela marsikatera znamka na kakšnem od družabnih omrežij. A ne gre za zabavne videe na TikToku, pač pa za videe, ki mladim pomagajo pri učenju matematike. Čeprav svojih učencev nikoli ne vidi v živo, si prizadeva šolarje in dijake navdušiti nad matematiko. Najnovejša pridobitev portala je Astra AI, matematični tutor, ki za poučevanje izkorišča moč umetne inteligence.