Program SMK je vedno odprt za tiste, ki menijo, da imajo domači marketinški javnosti pokazati kaj posebnega. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali malo podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo da se najdete v enem od razpisanih področij in imate dobre poslovne oziroma marketinške rezultate.
Srfajmo na cunamiju
Že drugo leto nas spremljajo nenehne spremembe. Ob izjavah izpred 10, 15 let, da so edina stalnica spremembe, se samo nasmehnemo. Kupci so v nekaj tednih spremenili nakupne kanale, prilagodili nakupne poti in svoje vedenje, spremenili sestavo nakupov, spremenili način svojega dela in preživljanja prostega časa, B2B-sejmi ne bodo nikoli več takšni, kot so bili, avtomobile, hiše, toplotne črpalke kupujemo z video- ali AR-ogledi, število uporabnikov FB ne raste več, prepad med platformami, ki jih uporabljajo mladi in njihovi starši, je še večji, kot je bil pred tremi leti … Imamo dve možnosti: ali nas cunami preplavi ali pa ga zajahamo.
Letošnja 27. SMK bo ponudila primere, kako lahko znamke in margetingaši zajadramo in izkoristimo cunami družbenih, potrošniških in tehnoloških sprememb. Želimo pokazati primere dobrih praks, kako razumeti drugačnega porabnika, mladega in starega, kako razumeti in izkoristiti hibridno potrošnjo in vedenje kupcev, kaj narediti, da bomo pripravljeni na čas po piškotkih in FB, kako zapeljati dvig cen zaradi dražjih surovin, kaj pomeni digitalizacija marketinga v praksi in kako naj jo izpelje mala ali velika marketinška ekipa … Zanima nas tudi, kakšna znanja bomo marketingaši morali imeti v prihodnje, kako pomagati svojim podjetjem do delovne sile in tudi kako voditi ekipe v hibridnem delovnem okolju.
Program SMK je vedno odprt za tiste, ki menijo, da imajo domači marketinški javnosti pokazati kaj posebnega. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali malo podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo da se najdete v enem od spodnjih področij in imate dobre poslovne oziroma marketinške rezultate.
Iščemo primere dobre prakse na teh področjih, ki jih je zajel cunami sprememb:
- spremenjena vloga marketinga in marketingašev – primeri rasti blagovne znamke v zadnjih dveh letih, primeri drugačnih kompetenc marketingašev, primeri uspešne blagovne znamke delodajalca …
- primeri digitalizacije marketinških aktivnosti, ki so prinesle rast blagovnih znamk
- uporaba podatkov pri odločanju, uporaba lastnih podatkov, razmišljanje, kakšno bo digitalno komuniciranje po Googlu
- primeri drugačnega raziskovanja vedenja uporabnikov in kako razumeti, katere spremembe v vedenju so trajne
- primeri identificiranih spremenjenih nakupnih poti uporabnikov in dobri primeri hibridnih UX (uporabniških izkušenj); primeri trajnostnih strategij in aktivnosti, ki so prinesle resničen učinek na tržni položaj, na poslovanje podjetja
- primeri spopadanja z dvigovanjem cen
- primeri prilagoditve aktivnosti ob manjšem proračunu
- primeri uspešnega vodenja hibridnih marketinških oddelkov, »freelancerjev« …
Toplo vabljeni k sodelovanju s svojim primerom. Primeri so lahko kompleksni ali enostavni, predstavljeni v 9 ali 14 minutah. Za mala ali velika podjetja. Za domači ali mednarodne trge. Predvsem si želimo konkretnih primerov, številk, učinkov in poučnih rezultatov (»learning points«) za vse udeležence.
Če se najdete v katerem od naštetih področij, če želite svojo dobro prakso prikazati na 27. SMK, pošljite nekaj stavkov o svoji temi oziroma nastopu in tem, zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve, na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvale. Dopišite še svojo telefonsko številko, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor.
Rok za prijavo je ponedeljek, 2. marec 2022.
Hitrost šteje dvojno. :)