Slovenska marketinška konferenca je naše letno srečanje pogumnih, kjer naredimo revizijo in zastavimo smernice za naprej. Namenjena je znanju in tudi temu, da se nasmehnemo drug drugemu in vemo, da nismo sami. Letošnji SMK naj bo poklon vsem pogumnim marketingašem – smo na dobri poti, saj uspeh sledi pogumnim.
Marketingaši smo se vedno pripravljeni učiti, pridobivati nova znanja in veščine. To nam daje zagon in motivacijo, da marketinško stroko poganjamo naprej. Svoje izkušnje, dobre prakse in učinkovite prijeme z veseljem delimo in prenašamo na mlade sile. Tako skupaj gradimo skupnost pogumnih, skupnost, ki je ni strah sprememb in zna najti ustrezno rešitev za vsak izziv na marketinški poti. Ne glede na to, kako zahtevne so razmere, se marketingaši neustrašno podamo v premagovanje ovir.
Na letošnji konferenci bomo izvedeli, kaj žene pogumne posameznike, od kod izvira njihov pogum in kam vse jih je pripeljal
Znana sta prva govorca 28. SMK:
- Zoran Vučinić, nekdanji operativni direktor družbe Coca-Cola Severna Amerika in član nadzornega odbora Atlantic Grupe, nas bo popeljal po poti, ki poteka od razumevanja globalnega porabnika, mimo izzivov globalnih trgov pa vse do ohranjanja prednosti pred konkurenco.
- Tina Mele se ni ustrašila sprememb in je kot drzna raziskovalka pogumno zakorakala v neznano. Doktorica medicinske znanosti, z redno zaposlitvijo v farmacevtski korporaciji, je postala online podjetnica, ki lahko od svoje ljubezni do naravnih zelišč, poučevanja in spletnih nasvetov mirno živi.
Pridružite se nam na 28. Slovenski marketinški konferenci 30. in 31. maja v Portorožu.
Zagotovite si zgodnjo prijavo do 19. aprila za 496 € + DDV. Člani DMS prejmete še dodatni 10 % popust. Izkoristite lahko tudi druge posebne ugodnosti. PRIJAVA TUKAJ.