Upravni odbor Društva za marketing Slovenije je za podpredsednika potrdil Petra Vidmarja, tudi člana upravnega odbora DMS. S tem se je pri vodenju društva pridružil Petri Čadež, ki so jo člani upravnega odbora za predsednico izbrali takoj po volitvah.
Peter Vidmar (Agencija 101) je član upravnega odbora drugi mandat, Petra Čadež (Atlantic Droga Kolinska) pa že drugič predseduje upravnemu odboru DMS-ja.
Ker gre za izkušena marketingaša z dobrim vpogledom v stroko in tudi v razvoj Društva za marketing Slovenije, smo ju povprašali, kako gledata na razvoj marketinga in društva skozi oči večletnega člana upravnega odbora. »Oba lahko rečeva, da sva bogatejša za marsikatero izkušnjo in izziv, pa še vedno motivirana in zagnana soustvarjati marketinško skupnost. Glede na to, da smo v prejšnjem mandatu prenovili strategijo, seveda ostajamo zvesti svojemu poslanstvu grajenja zavedanja marketinga in njegove večje ter bolj pomembne vloge v okolju. Vsekakor smo se naučili, da sta pri delovanju DMS ključnega pomena relevantnost in fokus, pa vendarle tudi iskanje novih priložnosti skozi nove vsebine, ciljne skupine, trende ipd. Pomemben poudarek bomo dali tudi trajnosti, ki postaja pomemben dejavnik vsake industrije in vsakega podjetja.«
Petra Čadež je sicer direktorica marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Droga Kolinska in ima na področju marketinga več kot 25 let izkušenj. Je prejemnica številnih strokovnih nagrad pa tudi članica programskega sveta Slovenske marketinške konference in vodja Kluba marketinških direktorjev.
Peter Vidmar je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Domačim in mednarodnim naročnikom svetuje na področju strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. Zelo ga zanima e-športni marketing in njegov preplet s športnim marketingom. Je tudi vodja Športnega središča DMS.