11. podelitev nagrad SoMo Borac, podprta s strani Httpool, se bo odvijala 11. novembra 2023 v Zagrebu.
SoMo Borac je regionalni dogodek, ki nagrajuje najboljše projekte digitalnega marketinga in medijev v regiji. Na enem mestu se zberejo najvplivnejši digitalni strokovnjaki iz korporacij, agencij, tehnoloških in zagonskih podjetij … Nagrade bodo letos podeljene za 16 različnih kategorij. Ocenjevalno žirijo sestavljajo člani iz več držav, ki dela ocenjujejo na podlagi izvirnosti, ustvarjalnosti, kakovosti izvedbe in doseženih rezultatov. Oglaševalsko žirijo iz Slovenije sestavljajo člani: Dušan Boldin (Herman in partnerji), Gregor Firbas (Futura DDB), Tea Gobec (Innovatif), Milena Jakovljević (DROM.agency), Medeja Kraševec (Luna \TBWA), Špela Makovšek (Renderspace), Aljaž Peklaj (Bold.group), Teja Rajšp (SHIFT), Uroš Svenšek (Agencija 101) in Andraž Štalec (Red Orbit). Celotno oglaševalsko žirijo si lahko ogledate na povezavi, predstavnike medijske žirije pa najdete tukaj.
Letošnji program prinaša kar nekaj novosti. Največja novost je, da se bo poleg podelitve nagrad letos prvič odvijala tudi celodnevna konferenca. Ena izmed novosti pa je tudi novi soorganizator dogodka HUDI - Hrvatsko društvo digitalnih izdavača. Konferenca se bo odvijala v dveh tokih. Svoje znanje pa bodo delili ugledni domači in tuji strokovnjaki. Po izmenjavi znanj in podelitvi nagrad pa bo dovolj časa tudi za zabavo.
Med prvimi govorci razkrivajo Vamanan Puvaneswaran, direktorja TikToka pri znani švicarski agenciji Monami. Vamanan bo delil svoje znanje o digitalnem marketingu in vse bolj popularnemu omrežju TikTok. Med govorci je tudi večkrat nagrajeni strokovnjak Dino Burbidge, ki ima izkušnje v kreativni industriji, torej vse od filmske, glasbene, oglaševalske, zunanje industrije in računalniških iger in mobilnih aplikacij. Med številnimi nagradami, ki jih je prejel za kreativnost in inovativnost je zlato v Cannasu in BAFTA-u, medrugim pa je bil uvrščen tudi v BIMA 100, seznamu posameznikov, ki so pomembno vplivali k oblikovanju prihodnosti digitalnega industrije Velike Britanije. Na predavanju bo Dino predstavil nagrajene DOOH (Digital Out of Home) projekte, ki so zagotovo vredni ogleda.
Zanimive govorce pa lahko poslušate tudi v podcastu SoMoCast, kjer v vsaki epizodi predstavljajo zanimive govorce iz sveta digitala, s poudarkom na oglaševanju in medijih. V prvi epizodi druge sezone je moderator Nikola Vrdoljak (Agencija 404) gostil Mirana Pavića, ustanovitelja in CEO Telegram Media Grupe, ki je letos tudi predsednik SoMo Media žirije. V pogovoru odkrivamo več o poslovanju z mediji in poslovnem modelu digitalnih naročnin.
Člani DMS lahko ob nakupu vstopnice uporabite promo kodo in prejmete 15 % popust. Za promo kodo nam pišite na info@dmslo.si s pripisom "Promocijska koda za SoMo Borac".
Zagotovite si svojo vstopnico in spoznajte regionalno digitalno skupnost, 11. novembra, v Hali Zagreb. Vstopnice so na voljo le do 19. oktobra. Nakup lahko opravite TUKAJ.