Upravni odbor Društva za marketing Slovenije je za predsednico v mandatnem obdobju 2023 - 2026 znova izvolil Petro Čadež. To je njen drugi mandat na čelu upravnega odbora DMS.

Petra Čadež je direktorica marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Grupa z več kot 25-letnimi izkušnjami na področju marketinga ter prejemnica številnih strokovnih nagrad. Med drugim je tudi članica programskega sveta Slovenske marketinške konference in vodja Kluba marketinških direktorjev.

Člani upravnega odbora so še Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja (SIJ Group), Jerneja Faletič,  specialistka za večkanalno izkušnjo potrošnika (Triglav skladi), Žiga Gliha, pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov (Pristop), Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing (iPROM), Maruša Grah, direktorica marketinga (e2grow), Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina, Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje (DOBA fakulteta Maribor) in Peter Vidmar, direktor in partner (Agencija 101).

Tudi v tem mandatu si bo upravni odbor prizadeval za aktualne vsebine in raznolike formate dogodkov, kakovostna predavanja in deljenje izkušenj številnih strokovnjakov. Aktivnosti društva upravni odbor usklajuje in načrtuje na srečanjih, ki potekajo enkrat mesečno, ves čas svojega delovanja pa si člani upravnega odbora prizadevajo dodajati vrednost članstvu v DMS.

Petra Čadež, predsednica DMS za obdobje 2023-2026.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam