DRŽAVNO PRVENSTVO V MARKETINGU
Zmage so v današnji družbi postale ključno merilo uspešnosti, kar pa ni vedno resnica. Naša izkušnja pri tekmi za nagrade marketinške odločnosti je, da vsako leto dobimo veliko več odličnih prijav, kolikor je na voljo nagrad, kar močno otežuje delo strokovne komisije. Le-ta na podlagi vseh kriterijev in poglobljenih debat izbere tiste, ki na podelitvi v Portorožu odnesejo nazive zmagovalcev. A to ne pomeni, da tisti, ki niso dobili nagrad, niso opravili zelo uspešnega dela, ki je imelo rezultate. Nasprotno. Prijave sodelujočih so vsako leto znova dragocen zapis znanja in izkušenj naše stroke, so zapis dosežkov leta in so spodbuda vsem, ki se mojstrstva marketinga še učijo.
Prijavite svoje marketinške projekte, prakse in strategije na tekmovanje za marketinško odličnost in s tem delite svoje znanje ter izkušnje z našo stroko. Pri prijavi lahko izbirate med tremi kategorijami.
KATEGORIJE
1. ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE - celoviti marketinški projekti, ki pokrivajo širok spekter marketinškega razmišljanja in aktivnosti.
2. ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST - izrazito trajnostno usmerjeni projekti s pozitivnimi okoljskimi, družbenimi ali upravljalskimi učinki ter pozitivnim odražnjem tudi na poslovanje.
3. ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI - inovativni projekti, ki predstavljajo nekaj novega, drugačnega ... Uvrstite ga lahko v eno izmed štirih podkategorij:
- 3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
- 3B. NOV POSLOVNI MODEL
- 3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
- 3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
POTEK DRŽAVNEGA PRVENSTVA V MARKETINGU
Strokovna komisija bo natančno preverila vse prejete prijave in za vsako kategorijo izbrala do tri finaliste, izmed njih pa tudi zmagovalca. Glavna nagrada bo podeljena najboljšemu projektu, ideji ali inovaciji izmed vseh kategorij. Pomembno je poudariti, da člani strokovne komisije ne sodelujejo pri debatiranju in ocenjevanju projektov, v katerih so vključeni ali imajo interes, s tem zagotovimo nepristranskost in objektivnost ocenjevanja.
Ne glede na zmagovalca, prav vsaka prijava predstavlja dragocen prispevek k naši marketinški stroki in nas navdihuje za vse prihajajoče projekte. Ne zamudite priložnosti, da ravno vaša marketinška ekipa prejme zasluženo priznanje za ves trud in dosežene uspehe. Kot se spodobi, bomo velikim zmagovalcem čestitali na podelitvi konec prvega dne Slovenske marketinške konference v Portorožu.
KLJUČNE INFORMACIJE
- Rok za prijavo je 9. maj 2024.
- Podelitev nagrad bo 30. maja 2024 na 29. SMK v Portorožu.
- Prijavnico v obliki strukturiranega vprašalnika najdete na dnu strani, poslati jo je potrebno na info@dmslo.si.
- Več informacij najdete TUKAJ.
- Za dodatna vprašanja se lahko obrnete na Tanjo Kavran, tanja.kavran@dmslo.si.