Razkrivamo program in govorce Akademije športnega marketinga, novega izobraževanja Društva za marketing Slovenije, ki se začne 22. oktobra 2024.

Akademija športnega marketinga je razdeljena na dva programa, začetnega in nadaljevalnega, vsak od njiju pa je sestavljen iz treh modulov. V okviru začetnega programa bodo moduli potekali 22. oktobra, 5. in 19. novembra 2024. Nadaljevalni program bo potekal naslednje leto.

Na celotnem izobraževanju se bodo udeleženci skozi primere iz prakse poglobili v športni marketing. Ne bodo namenjeni le velikim športnim projektom, ampak tudi manjšim, kjer bomo lahko iz prakse spoznali, kako lahko ti postanejo zanimivi tako za sponzorje kot za obiskovalce. Pa tudi, kako lahko tudi manjša podjetja sodelujejo pri učinkovitih sponzorstvih.

Prvi modul bo namenjen spoznavanju:
  • osnovnih marketinških konceptov in marketinškega razmišljanja v športu - Petra Čadež, Atlantic Grupa in Peter Vidmar, Agencija 101
  • trendom v športni industriji - Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa
  • novim pristopom in zgodbam v športnem marketingu - Milan Eržen, Team Bahrain Victorious in Eva Šterk, Pristop
  • oblikovanju strategije sponzorstva - Petra Veber, SI.SLET – ESET in Alenka Potočnik Anžič, Hisense.

Med drugim se boste udeleženci naučili, kako najti skupne točke med sponzorjem in sponzorirancem, kako najti pravega sponzorja, kako aktivirati sponzorstva, kako pristopiti k organizaciji dogodka, kako se oblikuje strategijo sponzorstva in kaj močna strategija pomeni pri doseganju ciljev.

>>> PRIJAVITE se na Akademijo športnega marketinga
Drugi modul bo sestavljen iz sklopov:
  • oblikovanje sponzorske ponudbe in pritegovanje (pravih) sponzorjev - Jožko Križan, Jernej Damjan, SZS
  • športna industrija skozi oči strokovnjaka - Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus
  • aktivacija sponzorstev - Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa, Urška Končar, Nogometna zveza Slovenije, Matjaž Germ, Agencija, xxx, Telekom Slovenije – Navijamo pametno, Aleš Petejan, Mastercard – Share Planica.

Udeleženci boste na drugem moduli spoznali, kako pripraviti sponzorsko ponudbo, kje lahko najdete priložnosti v športni industriji, kako naj športna organizacija pristopi k podjetju, kaj mu lahko ponudi, zakaj in kako lahko podjetje aktivira sponzorstva, kako prepozna dobro ponudbo, kaj lahko uporabi v svoji komunikaciji, kaj lahko aktivira v okviru sponzorstva.

Tretji modul je namenjen predvsem praktičnim znanjem:
  • organizacija športnih tekmovanj in dogodkov - Christian Ulmer, Sportfive, Tomaž Šušteršič, Planica, Simon Rožnik, Extreme
  • trženje dogodkov – kako pripraviti ponudbo, ki je sponzor ne more zavrniti? - Aleš Hostnik, Sport Media Focus
  • upravljanje družbenih omrežij - Jernej Damjan, SZS, Živa Deu, Atlantic Grupa, Jan Kukovec, 916HUB.

Udeleženci boste pridobili uvid v delovanje velike agencije, ki trži velike športne dogodke po svetu, pa tudi v primere organizacije športnih dogodkov v Sloveniji. Vpogled v upravljanje družbenih omrežij ne bo namenjen le organizaciji športnih dogodkov, ampak se bomo posvetili tudi trendom, ki trenutno veljajo na področju upravljanja družbenih omrežij, spoznali boste, kako družbena omrežja učinkovito vključiti v svojo komunikacijo.

Začetni program je sestavljen iz treh modulov.

Vsakega od modulov bomo zaključili s pogovorom s športniki in športnimi strokovnjaki, ki bodo lahko skozi svoje izkušnje delili znanje o športnem marketingu in tudi z udeleženci delili svoje navdihujoče zgodbe.

Pridružite se nam na Akademiji športnega marketinga. Začnemo 22. oktobra!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam