Novembra bo potekala že 20. izvedba mednarodne konference o športnem marketingu in sponzorstvih – SPORTO 2024.

V znamenju okrogle obletnice organizatorji SPORTO iščejo zgodbe o športnih partnerstvih, ki trajajo 20 let ali več. S tem želijo izpostaviti pomen dolgoročnih sodelovanj, ki imajo trajnostni vpliv na športno krajino in lokalno okolje. Če ste del takšnega partnerstva, vas vabimo, da delite svojo zgodbo. Vabljene blagovne znamke, imetniki pravic: športni klubi, zveze, organizacije, da posredujete kratek opis vašega vsaj 20-letnega sodelovanja v izbranem športnem partnerstvu. Prijave so odprte do 30. septembra 2024, izbrane zgodbe pa bodo izpostavljene na konferenci in na drugih komunikacijskih kanalih SPORTO.

Prijavite vašo športno zgodbo, ki traja 20 let ali več TUKAJ.

Program SPORTO konference je ponovno usmerjen v trende in izzive v industriji. Razkrili pa so že prva imena vodilnih strokovnjakov, ki bodo na letošnji SPORTO konferenci sodelovali kot predavatelji, med njimi Misha Sher iz EssenceMediacom, Sharon Fuller iz NBA Europe in drugi priznani strokovnjaki s področja digitalnih medijev, znamčenja in sponzorstev. >>> Spoznajte predavatelje.

Vabljeni na letošnjo jubilejno konerenco SPORTO v četrtek in petek, 21. in 22. novembra 2024, v Portorožu, v kongresnem centru Portus (LifeClass Hotel Slovenija). >>> PRIJAVA

Letošnja konferenca SPORTO se bo odvijala 21. in 22. novembra v Portorožu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam