Društvo za marketing Slovenije bo v obdobju 2023-2026 vodil novi devetčlanski upravni odbor, ki ga sestavljajo: Petra Čadež, Aleš Falatov, Jerneja Faletič, Žiga Gliha, Maja Gorjanc, Maruša Grah, Simona Kruhar Gaberšček, Dina Potočnik in Peter Vidmar.
Naloga upravnega odbora je skrb za nemoteno delovanje Društva za marketing Slovenije, osrednje marketinške skupnosti v Sloveniji, ki iz leta v leto raste.
V letu 2022 smo pri Društvu za Marketing Slovenije organizirali več kot 70 dogodkov, tri konference (SMK, B2B in Fanfaro) in izpeljali sedmo generacijo marketinške akademije. V program vsako leto dodajamo nove vsebine in formate dogodkov ter poslušamo želje naših članov in program prilagajamo njihovim željam. Člani upravnega odbora se sestajajo enkrat mesečno in na srečanjih načrtujejo nadaljnje aktivnosti društva ter razmišljajo, kako dodajati vrednost članstvu v DMS.