Društvo za marketing Slovenije bo v obdobju 2023-2026 vodil novi devetčlanski upravni odbor, ki ga sestavljajo: Petra Čadež, Aleš Falatov, Jerneja Faletič, Žiga Gliha, Maja Gorjanc, Maruša Grah, Simona Kruhar Gaberšček, Dina Potočnik in Peter Vidmar.

Naloga upravnega odbora je skrb za nemoteno delovanje Društva za marketing Slovenije, osrednje marketinške skupnosti v Sloveniji, ki iz leta v leto raste.

V letu 2022 smo pri Društvu za Marketing Slovenije organizirali več kot 70 dogodkov, tri konference (SMK, B2B in Fanfaro) in izpeljali sedmo generacijo marketinške akademije. V program vsako leto dodajamo nove vsebine in formate dogodkov ter poslušamo želje naših članov in program prilagajamo njihovim željam. Člani upravnega odbora se sestajajo enkrat mesečno in na srečanjih načrtujejo nadaljnje aktivnosti društva ter razmišljajo, kako dodajati vrednost članstvu v DMS.

Upravni odbor DMS za obdobje 2023-2026 (od leve proti desni): Maja Gorjanc, Žiga Gliha, Jerneja Faletič, Maruša Grah, Aleš Falatov, Simona Kruhar Gaberšček, Dina Potočnik, Petra Čadež in Peter Vidmar.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam