Marketing <3 FMCG
FMCG ljubi marketing oziroma marketing ljubi FMCG. Velikokrat imamo možnost na marketinških dogodkih slišati primere marketinških aktivnosti s področja FMCG. Vendar se na nobenem ne posvečamo samo FMCG oziroma marketingu na policah.
Na praktičnem seminarju FMCG Marketing, ki bo v torek, 11. februarja, bo pozornost usmerjena na marketing izdelkov in blagovne znamke na prodajnih policah. Člani DMS lahko ob prijavi izkoristite 10 % popust (popusti se seštevajo). >>PREBERI VEČ
14. Sales Summit
Prodajna konferenca Sales summit je dogodek, ki povzema trenutne glavne trende v prodaji in daje napoved za prihodnje leto. Konferenca skuša osvetliti nekaj ključnih področij prodaje v našem prostoru. Vsako leto se zbere okoli 150 prodajnih menedžerjev v želji po novem prodajnem znanju in izkušnjah.
Prodajna konferenca, ki vsa leta nastaja pod taktirko Primoža Hvale in neodvisnega programskega sveta, bo v četrtek, 13. februarja 2020, v hotelu Lev v Ljubljani. Člani lahko ob prijavi na konferenco izkoristite 10 % popust (popusti se ne seštevajo). >> PREBERI VEČ
Effie dan: Znanje in navdih
Na prvem Effie dnevu, 11. marca dopoldne v Hotelu Slon v Ljubljani, bodo vrhunski strokovnjaki predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk, podali poglobljen vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu in osmislili vlogo medijev.
Med govorci bodo Nathalie Nahai, spletna psihologinja in avtorica knjižne uspešnice, Karen Crum, globalna direktorica za strategije tržnih znamk v najučinkovitejši agenciji McCann Worldgroup, in Barry Cupples, direktor specializirane agencije za zunanje oglaševanje, Talon Outdoor, z globalnimi medijskimi in upravljavskimi izkušnjami ter izkušnjami z delom v več milijardnih ameriških naložbenih portfeljih. Člani DMS lahko izkoristite 10 % popust ob prijavi. >> PREBERI VEČ
Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji
iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2020, s katero želita že drugo leto zapored preveriti stanje na slovenskem trgu. Z raziskavo želita ugotoviti, kakšni trendi bodo v letu 2020 oblikovali digitalni medijski ekosistem.
Vabimo vas k sodelovanju v raziskavi, tako da izpolnite kratko anonimno anketo tukaj. Vsem zainteresiranim bodo ob zaključku raziskave poslali tudi izsledke raziskave, preden bodo ti predstavljeni širši javnosti. Lanskoletno poročilo si lahko preberete tukaj.