Društvo za marketing Slovenije je lani postalo član združenja European Marketing Confederation – EMC, ki združuje marketinške organizacije po vsej Evropi. Prvi skupni projekt je bila raziskava Marketing Agenda 2021, ki smo jo med marketinškimi direktorji širom Evrope izvedli v zaključku leta 2020.
Tudi letos bomo med vodilnimi evropskimi strokovnjaki za marketing raziskovali glavna področja in projekte, ki bodo zaposlovali marketinške direktorje v prihajajočem letu. Raziskava, ki jo za EMC izvaja raziskovalna hiša Kantar, bo dala vpogled v marketinške strategije, procese in izzive za leto 2022.
Letošnja raziskava Marketing Agenda 2022 išče odgovore na naslednja vprašanja:
- Katera so glavna ciljna področja in projekti, ki so relevantni in/ali bodo postali relevantni za podjetja v letu 2022?
- Kateri so glavni izzivi in ovire, ki jih je treba rešiti, da bi bili uspešni na teh ciljnih področjih in projektih?
Zelo bomo veseli vašega sodelovanja v raziskavi, reševanje anketnega vprašalnika vam bo vzelo približno 5 minut. Vprašanja nagovarjajo marketinške direktorje, člane uprav za področje marketinga in druge marketinške strokovnjake po vsej Evropi.
V zahvalo za vaše sodelovanje vam bomo z veseljem poslali rezultate raziskave.
Vprašalnik izpolnite tukaj.
Marketinške organizacije, članice EMC so: LiMA - Lietuvos marketingo asociacija (Lithuania), SwissMarketing (Switzerland), APPM - Associação Portuguesa dos Profissionais de Marketing (Portugal), CIM - Chartered Institute of Marketing (United Kingdom), Mii- The Marketing Institute of Ireland (Ireland), AME - Asociación de Marketing de España(Spain), AMA - Austrian Marketing Association (Austria), NIMA - Nederlands Instituut voor Marketing (Netherlands), DMV - German Marketing Association (Germany), DMS (Slovenia), Higher School of Marketing and Business Development Moscow (Russia), APPM - The Portuguese Association of Marketing Professionals (Portugal)