Društvo za marketing Slovenije v sodelovanju z European Marketing Confederation (EMC) izvaja vseevropsko raziskavo European Marketing Agenda 2025, ki bo osvetlila ključne trende, izzive in marketinške strategije, s katerimi se bodo podjetja v Evropi soočala v prihodnosti. Gre za vseevropska raziskavo, ki je pomembna za razumevanje trenutnih in prihodnjih trendov v marketingu po vsej Evropi.
K sodelovanju so vabljeni predvsem ključni direktorji in strokovnjaki na področju marketinga, ki vodijo katero koli marketinško funkcijo v podjetju: direktorji in vodje marketinga, vodje podatkovnih področij, CRM, uporabniške izkušnje, digitalnega in performance marketinga, MarTech področja ter drugi povezani strokovnjaki.
Z raziskavo želimo pridobiti vpogled v to, katere marketinške teme so trenutno najbolj aktualne, kakšne so potrebne kompetence v organizacijah in kakšni so ključni izzivi, s katerimi se soočajo marketinški strokovnjaki v različnih evropskih državah. Izpolnjevanje vzame 5 minut časa. Sodelovanje je možno le do torka, 13. novembra 2024.
Vabljeni, da izpolnite vprašalnik tudi vi TUKAJ.
V raziskavi se sprašujemo, kateri so vaši največji poslovni in marketinški izzivi, katere kompetence so v organizacijah najbolj potrebne, kateri so najpomembnejši marketinški trendi in kakšna bo vaša marketinška strategija za leto 2025.
Z rezultati bomo Slovenijo spet postavili na evropski marketinški zemljevid in ugotovili, katere so najpomembnejše marketinške teme, s katerimi se ukvarjajo podjetja v Sloveniji in drugod po Evropi.
Svoje glavne izzive nam bo zaupalo več kot 8.000 vodilnih marketinških profesionalcev iz celotne Evrope (Avstrija, Bolgarija, Finska, Francija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Litva, Malta, Nizozemska, Norveška, Portugalska, Rusija, Slovenija, Španija, Švica, Združeno kraljestvo ...). Zelo bomo veseli, če boste med njimi tudi slovenski marketinški strokovnjaki.