Po 26 letih dobiva SMK novo in sodobnejšo zunanjo podobo. Nova podoba izraža odprtost in ambicioznost konference, ki s svojo vsebinsko zasnovo odraža in hkrati usmerja razvoj marketinške stroke v Sloveniji. Pomensko bistvo nove podobe temelji na posebej oblikovani in izrisani tipografski rešitvi, ki z zrcalnimi kraki črke K oblikuje nov prostor. Sporočilnost, ki se skriva v tem posegu, je jasna: različni pogledi odpirajo nove prostore.

Slovenska marketinška konferenca predstavlja osrednji dogodek marketinške stroke v Sloveniji in po 26 letih je SMK dobila novo in sodobnejšo zunanjo podobo. Nova podoba izraža odprtost in ambicioznost konference, ki s svojo vsebinsko zasnovo odraža in hkrati usmerja razvoj marketinške stroke v Sloveniji.

Pomensko bistvo nove podobe temelji na posebej oblikovani in izrisani tipografski rešitvi, ki z zrcalnimi kraki črke K oblikuje nov prostor. Sporočilnost, ki se skriva v tem posegu, je jasna: različni pogledi odpirajo nove prostore. Pri tem ne gre za konfrontacije, temveč za širitev polja pogovorov. Izbrani barvni kontrast to pomensko poanto dodatno poudari.

Nova podoba SMK

Podoba Slovenske marketinške konference je moderna in dinamična. Osnovni gradnik podobe so črke SMK, izrisane v sodobni, tekoči in samozavestni neserifni podobi. Poseg v običajno tipografsko rešitev predstavlja oblika črke K, od katere ostajata le dva kraka. Ta intervencija nam omogoča vpeljavo dveh novih likovnih elementov: celoto logotipa zaključimo z zrcalno podobo obeh krakov, hkrati pa nam kot, ki ga oblikujeta kraka, ponuja izhodišče za paralelne površine na nadaljnjih likovnih materialih.

Poleg novega znaka je nova tudi celostna vizualna identiteta Slovenske marketinške konference, ki v svojih temeljnih pojavnostih izhaja iz likovnih in pomenskih aksiomov logotipa. Označujejo jo monokromatske površine s kontrastnimi barvnimi poudarki, ki kot celota delujejo modularno, moderno in dinamično.

Nova podoba Slovenske marketinške konference je nastala v agenciji Luna \TBWA.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam