Oktobra smo skozi startno črto Akademije športnega marketinga zapeljali prvih 49 udeležencev, ki so se podali na izobraževalno pot novih znanj in neprecenljivih priložnosti v svetu športnega marketinga.

V treh intenzivnih modulih, ki so se zvrstili v dveh mesecih, so udeleženci pridobili znanja s področja osnovnih marketinških konceptov, najnovejših trendov v športni industriji, oblikovanja sponzorskih strategij in organizacije športnih dogodkov. Skozi Akademijo športnega marketinga so udeleženci raziskovali ključne tehnike aktivacije sponzorstev ter upravljanja družbenih omrežij v športu. In vse to s pomočjo vrhunskih strokovnjakov, ki so delili svoje dragocene izkušnje in znanja.

Premierne izvedbe Akademije športnega marketinga se je udeležilo prvih 49 udeležencev.
Svoje znanje je delilo 25 strokovnjakov:
  • Petra Čadež, Atlantic Grupa
  • Peter Vidmar, Agencija 101
  • Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa
  • Ivan Todorović, LUNA \TBWA
  • Milan Eržen, Team Bahrain Victorious
  • Eva Šterk, Pristop
  • Petra Veber, SI.SPLET - ESET
  • Andrej Krajner, NLB
  • Jožko Križan
  • Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus
  • Urška Končar, Nogometna zveza Slovenije
  • Matjaž Germ, Agencija 101
  • Aleš Petejan, Mastercard Slovenija
  • Maša Čeplak, Zavarovalnica Triglav
  • Mark James, Manchester Law School
  • Christian Ulmer, SPORTFIVE
  • Tomaž Šušteršič, Planica
  • Simon Rožnik, Extreme
  • Alan Šćuric, Telekom Slovenije
  • Jure Tovrljan, Pristop
  • Aleš Hostnik, Sport Media Focus
  • Jernej Damjan, Smučarska zveza Slovenije
  • Živa Deu, Atlantic Grupa
  • Jan Kukovec, 916HUB
  • Peter Prevc

Posebno pozornost so pritegnili pogovori z vrhunskimi športnimi legendami, kot je bil Peter Prevc, ki je z udeleženci delil vpogled v zakulisje športne industrije. Izobraževanja Akademije športnega marketinga so bila nenazadnje tudi edinstvena priložnost za mreženje in izmenjavo izkušenj s strokovnjaki, podjetji in športniki.

Certifikat, ki odpira nove priložnosti

Ob zaključku akademije so udeleženci, ki so obiskali vsaj dva modula, prejeli certifikate, ki jim bodo odprli nove poslovne priložnosti v svetu športnega marketinga.

Prva generacija Akademije športnega marketinga na podelitvi certifikatov.

Če ste letos zamudili start, brez skrbi! V letu 2025 bomo ponovno odprli vrata začetnega programa Akademije športnega marketinga, ki bo še naprej ponujal inovativne vsebine, najnovejše trende in priložnosti za povezovanje strokovnjakov ter športnih entuziastov. Prav tako pa boste lahko vključili v nadaljevalni program, ki bo omogočil še bolj poglobljeno učenje in uresničitev vaših ambicij v svetu športnega marketinga. Več v prihodnjem letu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam