Čeprav je pred leti kazalo, da se bo trg MarTech rešitev nekoliko umiril, je prihod generativne umetne inteligence prinesel nov razcvet MarTech orodij. Danes naj bi bilo na trgu že več kot 11.000 MarTech rešitev.
Na voljo je vse manj brezplačnih orodij, boj za uporabnike je neizprosen, tehnološki stroški pa so vse višji, ugotavljajo v IAB Slovenija, kjer so pripravili novo MarTech poročilo o aktualnih MarTech in AdTech orodjih, v katerem najdete tudi pregled večjih trendov.
Višje cene orodij iz tujine so tako prinese priložnost za domača podjetja, ki ponujajo podobne storitve kot njihovi mednarodni tekmeci, a uporabnikom ob tem ponudijo kakovostno domačo podporo, ki jo včasih uporabniki pri velikih korporacijah pogrešajo.
V poročilu IAB med drugim ugotavlja še, da največ novosti na področju MarTech orodij temelji na umetni inteligenci. Trg marketinških rešitev se mora v vse bolj prilagajati zakonodajnim okvirom, ki uvajajo vse višjo stopnjo regulacije.
V poročilu si lahko preberete tudi, za kakšne namene slovenska podjetja najpogosteje uporabljajo MarTech in AdTech orodja ter katere (domače) rešitve so na voljo.
>>> MarTech poročilo