Seznam kandidatov:
- Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja, SIJ Group
- Jerneja Faletič, specialistka za večkanalno izkušnjo potrošnika, Triglav skladi, d.o.o.
- Žiga Gliha, pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov, Pristop d.o.o.
- Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing, iPROM
- Maruša Grah, direktorica marketinga, e2grow d.o.o.
- Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina
- Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje, DOBA fakulteta Maribor
- Peter Vidmar, direktor in partner, Agencija 101 d.o.o.
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Od konca 2017 je direktorica marketinga SPP Delikatesni namazi (Argeta, Montana, Bakina tajna) v podjetju Atlantic Grupa / Atlantic Droga Kolinska. Pred tem je delovala kot samostojna svetovalka, večji del kariere pa je delovala na različnih direktorskih mednarodnih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie.
Vizija delovanja DMS:
DMS je društvo z dolgoletno tradicijo, ki je v Sloveniji uspešno pozicionirano kot ena glavnih 'inštitucij' na področju prenosa marketinških znanj in dobrih praks. Dogodki, projekti in nagrade, ki jih letno izvaja DMS, so prepoznavni in vsako leto pritegnejo večje število ljudi iz stroke, veča se število članstva in zadovoljstvo članov. Tudi vrednote, ki vodijo DMS, so po mojem mnenju tiste, ki se odražajo v vseh dejavnostih društva. Razvoj DMS naj tudi v prihodnje temelji na dobro postavljenih dolgoletnih temeljih in se osredotoči predvsem na:
- Osredotočanju portfelja dogodkov in prioritizaciji.
- Definiranje in implementiranje novih virov rasti (akademije, središča, klub direktorjev marketinga, licenčni programi, sorodne panoge).
- Spremljanju sentimenta članov, njihovem vključevanju in kreiranju vsebin.
- Vključevanju in rasti marketinškega 'podmladka' skozi ŠSDMS.
- Ustvarjanju platform za resnično povezovanje in deljenje dobrih praks.
- DMS mora tudi nadaljevati svoje poslanstvo kot društvo, ki še naprej vlaga veliko truda v zagotavljanje, da je marketinška funkcija v podjetjih tista, ki je strateško ključnega pomena in zagotavlja dodano vrednost.
Aleš Falatov je direktor za marketing in razvoj poslovanja v Skupini SIJ, kjer je poleg marketinga odgovoren tudi za področja strategije, M&A ter razvoja poslovanja. Po začetkih kariere v finančnem sektorju že več kot desetletje deluje na področju marketinga in prodaje, njegove izkušnje zajemajo tako delo v start-up podjetjih kot v mednarodnih holdingih z več tisoč zaposlenimi. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.
Vizija delovanja DMS:
Za nami so tri precej turbulentna leta Društva za marketing Slovenije. Iz izkušenj vem, da strategije ni pametno prepogosto spreminjati, zato zagovarjam enako vizijo, kot smo si jo zadali z UO 2020-2023: Do leta 2030 bo CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij.
Kot član upravnega odbora bom zgornjo vizijo še naprej podpiral preko aktivnosti na področjih, v katerih vidim priložnost za nadaljnji razvoj v naslednjih treh letih:
- boljšo prepoznavnost marketinga kot znanosti,
- prepoznavanje marketinga kot gonilno silo razvoja in strategije v podjetju,
- nadaljevanje aktivnosti Kluba marketinških direktorjev,
- izkoriščanje priložnosti za sodelovanje med ŠSDMS in DMS,
- nadaljevanje razvoja B2B konference kot osrednjega dogodka za ta segment v regiji,
- več priložnosti za druženje in povezovanje med člani DMS.
Jerneja Faletič deluje na celotnem spektru marketinga in še posebej digitalnega marketinga, je pa specialistka za marketinško avtomatizacijo, CRM sisteme ter marketinške tehnologije. Od svoje prve marketinške zaposlitve leta 2012 na marketing gleda kot na ključno orodje za doseganje poslovnih ciljev in tako tudi deluje. Svojo kariero je začela v podjetju FrodX kot vodja tekstopisne ekipe, urednica spletnih vsebin za FrodX in njegove naročnike ter strateginja za inbound marketing in marketinško avtomatizacijo. Te vloge je v različnih oblikah obdržala v vseh nadaljnjih zaposlitvah: v agenciji Actuado (takrat še VirtuaPR), STA potovanja kot vodja digitalnega marketinga za podjetje Nomago, na agenciji Renderspace kot vsebinska in digitalna strateginja ter na Triglav Skladih kot specialistka za vsekanalno uporabniško izkušnjo. Razume pomen dobrega sodelovanja med marketingom in prodajo ter pomembnega vpliva na poslovanje, ki ga ima marketing lahko, če je upravljan strateško in ciljno, z mislijo na ROI. Zato vedno poskuša čim bolj transparentno in jasno pokazati vpliv in učinek marketinških aktivnosti na dosežene poslovne rezultate.
Vizija delovanja DMS:
Marketing in marketingaši z razvojem digitalnega marketinga ter marketinških orodij in tehnologije dobivajo nove vloge. Področje se širi s komunikacijske vloge tudi na tehnološko in se utrjuje na poslovni. Vse to predstavlja izzive, morda tudi strahove, predvsem pa priložnosti za marketinške oddelke in za marketing kot stroko, saj se lahko širi na področja, ki mu prej niso bila dosegljiva. Ker je Društvo za marketing Slovenije že sedaj osrednja figura strokovne skupnosti, je treba to vlogo utrditi z opolnomočenjem, izobraževanjem in povezovanjem marketinške stroke s temi novimi področji. Navedeno bi s svojim delovanjem v novem mandatu upravnega odbora podprla z naslednjimi aktivnostmi:
- Ustanovitev Tehnološkega središča DMS: Društvo za marketing Slovenije vidim kot varen prostor, kjer se lahko marketingaši učijo, preizkušajo in raziskujejo vse, kar prinaša razvoj marketinških tehnologij. Obenem pa jim DMS ponuja priložnost za izobraževanje in rast, da z marketinškim delovanjem posežejo na druga področja, so enakovreden sogovornik oddelkom za IT, razvoj, analitiko in se pozicionirajo kot nekdo, ki zna nove tehnologije izkoriščati in priti na plan z novimi idejami. Zato bo moja prioriteta ustanovitev in razvoj Tehnološkega središča DMS, ki bi v največji meri izvajal vse našteto in marketingaše povezoval tudi s STEM področji.
- Aktivno grajenje skupnosti v spletnem okolju: Skupnost je v društvu zelo močna na ravni srečanj v živo, kljub trudu in poskusom pa še ni v polnosti zaživela na spletu. Kot dober začetek vidim ustanovljeno skupino na Linkedinu, ki jo je treba poživiti v smeri, da bi si člani lahko vsakodnevno izmenjevali izkušnje, vprašanja, dileme, seveda tudi znanje in informacije. Zavedam se, da to s strani članov zahteva določeno mero zaupanja, s strani ekipe društva pa uredniški angažma, zato sem pri tem pripravljena aktivno sodelovati. Trdno namreč verjamem, da je znanje absolutno bistveno, skupnost pa je tisto, kar nas drži pri življenju, poslovnem in zasebnem.
- Ustvarjanje novih, pasivnih virov prihodkov za društvo: Ena od stvari, ki si jih tudi želim nasloviti, so novi, pasivni viri prihodkov za društvo. Poleg virov, za katere je treba aktivno delati (članarine, dogodki, SMK, Marketinška akademija), bi društvo zagotovo potrebovalo tudi pasivne prihodke, ki ne zahtevajo redne aktivne participacije ekipe društva. Zavedam se, da so določeni koraki v tej smeri že bili narejeni (nastavek spletnih tečajev), morda lahko razmišljamo tudi o publicistiki ali ponujanju nišnih znanj v obliki e-mail tečajev.
Naj zaključim z realističnim zavedanjem, da vsega naštetega ne bo možno v celoti nasloviti v enem mandatu upravnega odbora, sem pa prepričana, da je treba pripraviti vsaj nastavke, da lahko v naslednjih letih projekti zaživijo.
Žiga Gliha je svojo 17-letno karierno pot začel v prvem večjem slovenskem startupu OpenAd.net, ki je bilo hkrati tudi prva svetovna crowdsourcing platforma za kreativne marketinške koncepte, kjer je začel odkrivati vpliv tržne komunikacije na svet. Kasneje je kot direktor projektov na Futuri DDB raziskoval slovensko medijsko krajino, analiziral tržne podatke, soustvarjal trženjske komunikacije in marketinške strategije za najrazličnejše blagovne znamke doma in v tujini. Danes teče šesto leto, ko deluje znotraj skupine Pristop, trenutno na delovnem mestu pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov. Svetuje naročnikom na projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja, predvsem na področju bančništva, zavarovalništva, avtomobilizma, FMCG industrije in javnih naročil. Njegova vloga v podjetju je tesno povezana z razvojem oddelka in prenašanjem izkušenj na mlajše sodelavce. V času dela znotraj agencijskih timov je vodil veliko uspešnih in nagrajenih projektov, pomagal naročnikom pri osvajanju marketinških ciljev, ki prinašajo poslovne rezultate. Zavzema se za dvig ravni ugleda marketinškega poklica in za prenos dobrih praks v vsakdanje delo.
Vizija delovanja DMS:
Društvo za marketing Slovenije vidim kot enega ključnih generatorjev znanja in trendov na marketinškem področju, ki s svojim vplivom skrbi za dvig ugleda marketinškega poklica, prenos dobrih praks in je poligon za ustvarjanje novih poslovnih priložnosti. Na žalost pri svojem delu zaznavam upad strokovnosti in kvalitete končnih komunikacijskih izdelkov v sodelovanju z zunanjimi marketinškimi oddelki ter pomanjkanje znanja in razumevanja pomena marketinga. Funkcija marketinga je bila v preteklosti v podjetju na višjem nivoju in je bila ključen del širše ali ožje uprave, zdaj pa upravlja bolj operativno podporo prodaje.
S svojem članstvom v DMS bi se predvsem zavzemal za:
- opolnomočenje marketingašev pri razumevanju marketinškega spleta, pomena komuniciranja in strateških odločitvah ter vodenju podjetij,
- ozaveščanje pomena integracije procesov na ravni komuniciranja,
- širitev dobrih praks in usmeritev na področju tržnega in korporativnega komuniciranja v podjetjih,
- pomen analitičnega dela in razumevanja marketinških kazalcev,
- pomen in nujnost ESG politike za poslovanje podjetij v prihodnje,
- pomen empatičnega stila vodenja kot rešitev za medgeneracijsko sodelovanje.
Verjamem, da so strokovnost, prilagodljivost in visoka stopnja empatije trije ključni dejavniki za uspeh v marketinškem oz. poslovnem svetu. Moja kandidatura v upravni odbor temelji na ambiciji po učenju, odkrivanju in mreženju z marketinškimi strokovnjaki ter prenosu lastnih praks in znanja nazaj v naš svet.
Maja Gorjanc od leta 2019 deluje kot samostojna svetovalka za marketing in komuniciranje. Podjetjem pomaga pri razvoju sodobnih trženjskih in komunikacijskih strategij, organizaciji izobraževanj in izvedbi raziskav ter strategij družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.
Pred tem je več let v družbi iPROM opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga, s podjetjem danes še vedno aktivno sodeluje kot svetovalka za komuniciranje in marketing. Pred prihodom v družbo iPROM je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič, strokovno pa se je kalila tudi v agencijah Pristop in Adrema, družbi Celjski sejem, Ekonomskem inštitutu Maribor in na Pospeševalnem centru za malo gospodarstvo. Po izobrazbi je univerzitetna diplomiranja komunikologinja, znanje s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi je nadgradila na šoli London School of Public Relations, veščine s področja vodenja na študiju EMBA na poslovni šoli Cotrugli Business School in strateškega inoviranja v sklopu programa Chief Reinvention Officer dr. Nadye Zhexembayeve.
Vizija delovanja DMS:
Društvo za marketing Slovenije je vodilno strokovno združenje za marketing v Sloveniji, ki združuje marketinško javnost z različnim strokovnim znanjem iz različnih generacij, izobražuje, povezuje in krepi razvoj stroke ter ima potencial, da se na trgu pozicionira kot prvovrstno marketinško združenje.
Kako?
- Predvsem z ustvarjanjem vsebin, ki niso le tržno zanimive, ampak so tudi bolj kakovostne od konkurenčnih ponudnikov na trgu.
- Z oblikovanjem ne le različnih ravni članstva, ampak profiliranjem izobraževanja na različne strokovne ravni, da z izobraževanjem pokrijemo vse 4 P-je marketinškega spleta, pri čemer je morda dovolj le razmislek o načinu komuniciranja.
- S prevetritvijo vsebin, ki bodo predvsem edinstvene in kakovostne ter bodo zagotavljale konkurenčno prednost, in z zasledovanjem prepričanja Work smart, not hard.
- S promocijskim komuniciranjem vsebin, ki so pomembne za strateško vlogo CMO, a morda danes niso toliko trženjsko zanimive za mlajše člane združenja.
- Z nenehnim sledenjem trendom in njihovo predstavitvijo pred konkurenco z namenom opolnomočenja strokovnjakov za marketing, da razumejo delovanje trga ter se lahko suvereno in celovito odločajo ter strateško načrtujejo za prihodnost.
- Z iskanjem sinergij z drugimi združenji na področjih, kjer obstaja medsebojni interes z namenom prenosa znanj, mreženja različnih strokovnjakov in multiplikativnih učinkov pri promociji.
- Z večjim prenosom znanj talentov, ki delujejo oziroma se strokovno izobražujejo v tujini in so nenehno v stiku s trendi.
- S tesnejšim povezovanjem z oddelki za marketing v največjih slovenskih podjetjih in bolj osredotočenim trženjem sponzorstev (dogodkov ali društva) z namenom zagotavljanja dodatnih finančnih sredstev, ki bodo podprla zgoraj napisano in omogočila lažje zasledovanje teh ciljev.
Verjamem, da združenje zagotavlja takšen bazen strokovnjakov in podpornikov, ki bi vse to lahko podprli in omogočili, posledično pa se bo to dolgoročno odrazilo tudi v povečanju članstva društva.
Maruša Grah je kot direktorica marketinga delovala v visokotehnoloških B2B okoljih in regionalnih medijskih podjetjih, kot marketinški taktik pa tako v zagonskih podjetjih kot srednje velikih in večjih organizacijah. Je strateški arhitekt vrednosti, ki jo lahko ustvarjajo samo opolnomočene in zavzete ekipe. Trenutno razvija vrednost produkta e2grow, celovitega ogrodja za izgradnjo vzdržnih navad visoko učinkovitih ekip, ki je plod slovenskega razvoja z globalnim dosegom. Izoblikovali so jo izgradnja marketinške miselnosti in postavitev marketinškega oddelka v visokotehnološkem podjetju Mobik, ki razvija rešitve za ščitenje omrežnega prometa telekomunikacijskih operaterjev. Funkcijo marketinga je združila z vodenjem izgradnje organizacijske kulture in jasnosti kot predpogojev za zagotavljanje inovativnosti in agilnosti – nujno potrebnih sestavin uspešnosti v hitro spreminjajočih se trgih. Skoraj 9 let je vodila področje marketinga pri Syrii digital marketplaces (del avstrijske medijske skupine Styria Media Group), kjer je skrbela za dve od najbolj prepoznanih domačih digitalnih blagovnih znamk bolha.com in MojeDelo.com.
Vizija delovanja DMS:
Poslanstvo marketinga je ustvarjati (in ne potvarjati) vrednost. Če ta vrednost ni prepoznana na trgu ter v družbi, ne šteje. Če želimo uspešno zagotavljati oboje, moramo rasti v svoji kompetenčni opremljenosti.
Zato.
- DMS mora ostati utelešenje okolja, ki omogoča rast za ustvarjanje vrednosti. S prepletanjem strateškega pogleda na celotno šahovnico ustvarjanja vrednosti ter odličnim poznavanjem determinant okolja, v katerem to vrednost ustvarjamo.
- Marketing ne sme zapasti v past samozadostnosti. Otipljive poslovne rezultate lahko daje šele, ko je z vsemi P-ji inherentno prepleten v vse pore delovanja organizacij in nedvoumno prispeva k poslovnim rezultatom. DMS je pomembno orodje v arsenalu slovenske marketinške pokrajine, ki multidisciplinarno spodbuja kultura odgovorne rasti. Do nas samih, do naših kupcev, deležnikov in družbe.
- Kompetenčni razvoj zahteva široko razumevanje, kako lahko gradimo dodano vrednost ljudi, blagovnih znamk ter njihovih produktov in storitev, podjetij in organizacij. Zato mora DMS omogočati rast na treh kompetenčnih področjih: poslovnih znanjih, marketinških veščinah in znanjih razvoja ljudi ter njihovega potenciala.
Kako?
- S taktičnimi in strateškimi izobraževanji. Raje manj in bolj kakovostno, usmerjeno, kot več in s premalo otipljivih koristi.
- Z izmenjavo dobrih praks. Tako da ustvarja psihološko varno okolje, kjer lahko delimo vse, ne samo uspehe. Tudi padce in poraze.
- Z diverzifikacijo formatov in načinov, kako DMS članov ponuja svoje vsebine. Opolnomočiti DMS Lab in e-učenje, optimizirati obstoječe digitalne formate, vzpostaviti DMS podcast.
- Z razvojem portfelja marketinških izobraževanj. V okviru marketinških Akademij, DMS Laba in izobraževanj, krojenih po meri podjetij.
- Z jasnim pogledom na lastne monetizacijske tokove. Treba jih je opolnomočiti do te mere, da bodo zagotavljali nenehno reinvestiranje v vrednost, ki jo DMS ponuja.
- Z ustvarjanjem skupnosti. Ki se druži, se pozna, se medsebojno spodbuja in navdihuje. DMS ni nič brez svojih članov. Ki bodo vrednost zase našli v usmerjenih vsebinah DMS središč, kot je npr. B2B središče, in krogih, kot je Klub marketinških direktorjev
Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, zadnja štiri leta pa je njena glavna urednica. Je tudi programska direktorica konference DIGGIT, ki jo organizira Marketing magazin.
Vizija delovanja DMS:
- Povečanje prepoznavnosti DMS v slovenski javnosti, ne samo marketinški in poslovni, temveč širše. (Po vzoru Združenja Manager, ki se pojavlja v najuglednejših slovenskih medijih tudi kot pogost komentator gospodarskih razmer). Tudi v DMS bi se morali najvidnejši predstavniki (npr. predsednik upravnega odbora) v večji meri pojavljati v medijih in biti resnični ambasadorji marketinga. V splošni javnosti ima beseda »marketing« žal še vedno negativno konotacijo, zato bi moral DMS aktivno nastopiti in ji približati pomen in vpliv marketinga na poslovanje podjetja.
- Krepitev področja vsebin: DMS sicer že zdaj zgledno ustvarja vsebine za člane in jih deli na svojih komunikacijskih kanalih. Vsi pa vemo, da se je v poplavi vsebin težko znajti, zato bi bilo potrebnih več koristnih in relevantnih objav s skrbno premišljeno strategijo komuniciranja. Člani DMS imajo ogromno znanja, ki ga lahko podelijo z drugimi člani in javnostjo, kar je treba izkoristiti še v večji meri. Objavljati intervjuje z njimi, pripravljati strokovne prispevke, predvsem pa več konkretnih primerov iz prakse, saj to članom najbolj koristi, ker tako dobijo ideje za svoje vsakodnevno delo. Več poudarka je treba nameniti tudi video vsebinam, saj napovedi kažejo, da bodo le še močnejše. Tudi področje komuniciranja z javnostmi bi bilo priporočljivo krepiti, vzpostaviti odnose z relevantnimi mediji, jim dostavljati sporočila za medije po pomembnejših dogodkih in si prizadevati za stalno prisotnost v medijih.
- Povečevanje števila članov: dozdajšnje število članov društva je sicer za slovenske razmere dokaj visoko, a prostor za rast še obstaja. Po mojem mnenju bi lahko nove člane pritegnili ravno z omenjenimi vsebinami, ko bi videli, koliko znanja si lahko pridobijo. Cilj bi moral biti, da ima vsako slovensko podjetje, ki ima vzpostavljen oddelek za marketing, vsaj enega člana društva.
- Narekovanje trendov: tako kot marketing sledi trendom ali jih celo narekuje, bi tudi DMS postavljati trende na področju svojega delovanja, na primer preizkušati orodja umetne inteligence, ki bi mu lahko olajšala delo, ali pa uvajati prakse trajnostnega razvoja in biti na ta način zgled tudi drugim društvom in združenjem v Sloveniji.
- Postati stičišče med delodajalci in delojemalci: veliko podjetij se v tem času sooča s hudim pomanjkanjem kadrov, tudi na področju marketinga, predvsem digitalnega. Morda bi lahko organizirali dogodek prav z namenom spoznavanja med podjetji in potencialnimi kandidati. Na ta način bi lahko pridobili tudi nove člane, saj bi se med ljudmi vzpostavilo zavedanje, da je članstvo v DMS odlična priložnost za mreženje in s tem nove karierne priložnosti. Tudi ta vidik delovanja DMS bi se lahko v večji meri izpostavljal v komuniciranju.
Dina Potočnik je zaposlena na DOBA Fakulteti v Mariboru, kjer že 17 let s pozitivnim pristopom in energičnostjo vpliva na dobro in hitro realizacijo poslovnih ciljev. Sprejemanje odgovornosti in spoštovanje posameznika sta njeno vodilo pri zasledovanju ciljev. Marketinške aktivnosti vodi na slovenskem, hrvaškem in srbskem trgu. Največji uspeh je zagotovo 10 % letna rast števila študentov (letos preko 2.000 online študentov), kar fakulteto uvršča med največje in najuglednejše online fakultete v Sloveniji in JV Evropi. Pri svojem delu se ukvarja z načrtovanjem, usklajevanjem, izvajanjem in vrednotenjem marketinških aktivnosti, vodi in motivira marketinško prodajni tim ter vodi večje projekte (video vsebine, študentski informacijski sistem, CRM site, prenova spletne strani …).
Vizija delovanja DMS:
Društvo za marketing Slovenije je dobro društvo. Ima poslanstvo, s katerim se lahko poistovetim tudi sama. Vizija mi je blizu in če izhajam iz cilja DMS, da bo do leta 2030 CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij bi vsekakor izhajala iz tega, kaj lahko DMS naredi, da bi cilj, na katerega dejansko nima direktnega vpliva, vendarle dosegel. Torej, kot aktivna članica upravnega odbora bi se zelo aktivno ukvarjala, kako in s katerimi aktivnostmi ta cilj doseči. Ker imam to prednost, da na DOBA Fakulteti izobražujemo tudi bodoče marketingarje – tako na dodiplomski kot tudi na magistrski ravni, je moja edinstvena prednost, da zelo dobro poznam, kdo so ljudje, ki se odločajo za študij marketinga, kakšne so njihove potrebe, kakšni so njihovi cilji, v katerih podjetjih so zaposleni, zakaj se odločajo za študij, kakšna znanja potrebujejo podjetja na področju marketinga.
Predvsem pa je pomembno predstaviti pomembnost in moč funkcije marketinga v vsakem podjetju, predvsem kako lahko dober marketing poveča produktivnost. Vsekakor bi si želela tudi večjo promocijo marketinga preko društva tudi v drugih delih Slovenije (Podravje je precej podhranjeno), ne samo v osrednji Sloveniji. Verjetno je tudi čas, da se koncept Slovenske marketinške konference le nekoliko prevetri, da se osredotoči vsebinsko predvsem na manjša in srednja podjetja. Idej imam zagotovo še kar nekaj, a bo za to čas ob predstavitvi in kakšni drugi priložnosti.
Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 14 letih obstoja agencije se je podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je športni entuziast in zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Veliko se posveča tudi področju strateškega upravljanja sponzorstev, primarno na področju športa in e-športa.
Vizija delovanja DMS:
Po triletnem mandatu v Društvu za marketing Slovenije opažam, da se moja vizija pred prvo kandidaturo ni drastično spremenila. Še vedno smatram DMS kot ključno entiteto za razvoj slovenskega marketinga ter tisto institucijo, ki bo pozicionirala marketing na strateško raven, ki mu pritiče. Renome branže se, vsaj glede na moja opažanja, dviguje, a vendar še prepočasi. Da bomo proces pospešili, je potrebno iskati več stika in razumevanja pri upravah in drugih vodstvenih funkcijah v podjetjih. Le tako bo lahko marketing pridobil na razumevanju in veljavi, kar bo posledično pozitivno vplivalo na bilančne kazalnike podjetij. Sočasno pa je potrebno iskati dobre prakse pri scale-upih, saj mora marketing stremeti tudi k temu, da postane vitka panoga.
Svoj doprinos k DMSju v naslednjih letih vidim predvsem:
- V nadaljevanju razvoja športnega in e-športnega marketinga v Sloveniji ter širitvi dobrih praks na teh področjih. Hkrati vidim priložnost v prepletu športnega središča s turizmom in posledično preimenovanje v Središče za turizem in šport oziroma obratno.
- Pri razvoju in vpeljavi novih tehnologij v smiselne marketinške zgodbe ter povezovanje s start-upi in scale-upi.
- Pri razvoju trajnostnih projektov na področju marketinga.