Adrian Borie
Adrian je v 13 letih kariere pridobival izkušnje na področju odnosov z javnostmi, lansiranja novih produktov, zasnovo in izpeljavo digitalne strategije ... v zadnjih letih deluje v podjetju Outbrain, v katerem je od vodje projektov napredoval na vodilne pozicije v francoski enoti agencije.
Ajda Cuderman
Ajda Cuderman je poslovno pot začela leta 2001 v IT podjetju na področju elektronskega upravljanja z dokumenti, nadaljevala v mednarodnem svetovalnem podjetju na področju upravljanja prodajnih procesov. Od leta 2015 v Petrolu deluje kot vodja energetskih rešitev v Srbiji ter vodja prodaje DISNet rešitev (storitve digitalnih inteligentnih in pametnih vodovodnih omrežij in omrežij daljinskih ogrevanj) za avstrijski, italijanski in slovenski trg. Petrolove energetske rešitve so od leta 2010 vodilni regionalni ponudnik energetskih in okoljskih rešitev na poslovnih stebrih daljinske energetike, vodovodnih sistemov, učinkovite razsvetljave in energetskega upravljanja objektov. Od marca 2016 do junija 2017 je bila direktorica Eltec Petrol d.o.o. v Beogradu, ki se je pripojil v matično družbo Petrol d.o.o. Srbija, kjer skrbi za implementacijo prvih projektov obnov javnih razsvetljav ter energetske obnove javnih objektov po modelu javno zasebnega partnerstva z vizijo, da tovrstna vlaganja izpolnjujejo najboljše interese tako javnega kot zasebnega partnerja.
Ajša Vodnik
Ajša Vodnik je 14 let delovala v medijih, najprej kot novinarka, nato kot glavna urednica in televizijska voditeljica, pri 29 letih pa je kot solastnica začela zagonsko podjetje postavitev slovenske televizijske postaje. Magistrica komunikolocije od leta 2007 dela kot svetovalka za strateško komuniciranje, svetovalka za poslovno komuniciranje in komunikacijski trener za menedžerje največjih slovenskih podjetij. Trenutno je generalna izvršna direktorica Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji - AmCham Slovenija. Izvoljena je bila za podpredsednico AmChams in Europe, krovne organizacije, ki združuje 45 AmChamov iz 43 evropskih in evro-azijskih držav in s tem za dve leti v Sloveniji prevzela sedež organizacije.
Aleksandra Brank
Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, bila tudi direktorica v IBM Slovenija, v letu 2011 pa se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t. i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine. V jeseni 2017 je prevzela mesto direktorice marketinga v podjetju Plastika Skaza, od leta 2018 pa deluje kot svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing v podjetju Abena d.o.o.
Alenka Bizilj Kavrečič
Alenka Bizilj Kavrečič se je družbi MDM kot vodja digitalnega marketinga pridružila avgusta 2019 z namenom, da družbo pozicionirajo tudi v digitalnem svetu. Odgovorna je za pripravo celostnega digitalnega nastopa, s poudarkom na vzpostavitvi digitalne nakupovalne platforme za partnerje družbe MDM in pripadajočih aktivnosti, ter pripravi komunikacijske marketinške aktivnosti za podporo pri vstopu na tuje trge. Ob tem pa skrbi tudi za vodenje in koordinacijo različnih priložnostnih internih in eksternih projektov, za organizacijo dogodkov ...
Pred tem je Alenka delovala v Skupini SIJ. Verjame, da digitalni svet odkriva ogromno priložnosti za vsa podjetja, tudi tista, ki menijo, da za njih ni prostora v tem svetu, in verjame, da je ravno digitalno najbolj hvaležno marketinško okolje, saj nam omogoča agilnost, poenostavljeno poslovanje, hitre odločitve in tudi stroškovno učinkovitost.
Alenka Jančar
Alenka Jančar je del oglaševalske stroke že vrsto let. Svojo poklicno pot gradi predvsem v storitvenih industrijah. S svojim delom je močno vpeta v upravljanje blagovne znamke, izvedbo tržnega komuniciranja, odlično pozna slovensko oglaševalsko okolje in načela delovanja.
V Zavarovalnici Triglav v službi za trženjsko komuniciranje vodi oddelek upravljanja blagovne znamke, kjer že dobrih 10 let z ekipo upravlja eno najstarejših in hkrati zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji. V zavarovalništvo je prestopila iz telekomunikacij, ko je v podjetju Telekom Slovenija vodila trženjsko komuniciranje za mobilno plačevanje Moneta in mobilni marketing, rešitve M-vrat. Svojo kariero je začela z vodenjem marketinga pri največjem posredniku študentskih del e-Študentski Servis.
Pri blagovnih znamkah jo privlači predvsem kreativnost, ki je prisotna pri snovanju njene identitete, in hkrati izziv, da znamka doseže svoj vpliv, zaupanje, priljubljenost in moč. V vsakdanjem življenju jo navdušuje estetska dovršenost, film, literatura in razsežnost umetne inteligence, ki civilizaciji prinaša vedno nove dimenzije.
Alenka Potočnik Anžič
Alenka Potočnik Anžič se je po uspešnem zaključku športne kariere (slovenska reprezentantka v košarki in kapetanka državnih prvakinj) in študija ekonomije bolj naključno kot načrtno znašla v marketinških vodah. V agenciji AV studio je preživela dobro desetletje in napredovala od asistentke vodij projektov do direktorice & prokuristke ene največjih slovenskih marketinških agencij. Leta 2017 se je je nastopila kot direktorica tržnega komuniciranja v Gorenju. Leto kasneje je ob prevzemu podjetja Hisense postala odgovorna za marketing za celotno Evropo, ter namestnica direktorja marketinga Hisense International. Danes vodi ekipo marketinga Hisense Europe, ki ima pod svojim okriljem upravljanje blagovne znamke Hisense in Gorenje na 30-ih evropskih trgih.
Alenka Repič
Alenka Repič je univerzitetna diplomirana ekonomistka, ki jo dolgočasijo fraze kot sta konkurenčni boj ali bitka za kupce. Strastno verjame, da smo lahko vsi zmagovalci in da sta narava ter okolje pomembna poslovna partnerja. Za Alenko ni večjega izziva kot sta pozitivno naravnan um in spretne roke rokodelcev.
Alenka je ustanovila podjetje Kaaita v letu 2004. Sprva so za podjetja oblikovali kreativne rešitve na njihovi trajnostno naravnani poti in se spotoma kmalu zaljubili v izdelovanje zelenih izdelkov in storitev. V letu 2011 so se preoblikovali v butično manufakturo in se v letu 2018 posvetili izključno izdelovanju copat za avtentične Evropske hotele.
Alexander Vasylchenko
Po pridobljenem doktorskem nazivu iz električnega inženirstva na univerzi KULeuven – IMEC, Belgija, je Alexander Vasylchenko delal pri vodilnih centrih R&R v Evropi ter sodeloval pri najboljših industrijskih projektih za globalne tehnološke družbe. Od leta 2012 je Alexander na vodilnem položaju na tehničnem področju v mnogih zagonskih podjetjih, ki se ukvarjajo z veriženjem blokov (ang. blockchain), kot so Megion R&D GmbH, Mycelium, Grid Singularity. Leta 2016 je ustanovil Sofitto NV, zagonsko podjetje FinTech, ki tehnologijo veriženja blokov združuje v običajne produkte bančnih kartic. To leto je Alexander okrepil tehnično ekipo podjetja toomuch.energy, ki išče rešitve na področju transaktivne energije za energetski trg. Dr. Vasylchenko je mnogokrat predaval in vodil delavnice na temo bistvene uporabe tehnologije veriženja blokov v finančnem in energetskem sektorju.
Alexis Zrimec
Aleš Falatov
Aleš Falatov je Vodja Marketinga v Skupini SIJ in eden vodilnih svetovnih strokovnjakov v marketingu jeklarske industrije. Poleg Marketinga je v Skupini SIJ odgovoren tudi za področja Strategije ter Razvoja poslovanja. Po začetku kariere v finančnem sektorju že več kot desetletje deluje na področju marketinga in prodaje, njegove izkušnje zajemajo tako delo v start-up podjetjih, kot v mednarodnih holdingih z več tisoč zaposlenimi. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.
Aleš Hostnik
Aleš Hostnik v agenciji Sport Media Focus deluje na področju organizacije prireditev, sponzorskih aktivacij in komunikacij. Kot vodja ekipe razvija področje športnega marketinga, trži sponzorstva ter dostavlja kreativne rešitve in svetuje naročnikom za optimalen nastop na trgu. Kot ustanovitelj največje tekaške skupnosti, društva Priprave, motivira, povezuje in navdušuje ljudi za aktiven življenjski slog. V okviru Ljubljanskega maratona skrbi za marketing, sponzorstva, promocijo, komuniciranje in znamčenje ter strateške smernice, s čimer optimizira marketinške odnose. Aleš je univerzitetni diplomirani ekonomist s specializacijo iz trženja ter je nadaljeval izobraževanje na programu Management v športu na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.
Aleš Petejan
Aleš Petejan se je šolal na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2001 diplomiral, nato pa je v 2004 pridobil še naziv magister poslovnih znanosti. Istega leta se je zaposlil v KBM Leasing kot vodja marketinga in poslovne mreže. Nato se je premaknil v svet marketinških agencij, kjer je najprej deloval pri Kraft&Werk, nato pri Mayer McCann, na koncu kot client service direktor. V tem času je prejel tudi več nagrad na marketinških festivalih. Leta 2018 je prevzel vodenje marketinga za Mastercard Slovenija, kjer je odgovoren za razvoj blagovne znamke, sodelovanje s trgovci in sponzorske dogovore. V partnerstvu z NK Maribor je Ljudski vrt preoblikoval v prvi brezgotovinski stadion v regiji, v brezgotovinska pa preobrazil tudi dva festivala kreativnosti v Sloveniji, SOF in Golden Drum. Izpostaviti velja tudi uspešna partnerstva s Fundacijo Gorana Dragića in Mastercard Športno akademijo, ter pobudo SharePlanica, s katero Mastercard spodbuja k deljenju prevoza z družbeno koristno noto.
Aleš Popič
Aleš Popič je svojo marketinško kariero pričel v igralniškem velikanu HIT Gorica, večino svojih 17 letnih marketinških izkušenj pa je nabral v Spar Slovenija, kjer je bil 8 let namestnik direktorja marketinga, zadnja 3 leta pa je vodil oddelek digitalnih marketinških storitev. V široki paleti marketinškega znanja in uspešno izvedenih kampanj in projektov vedno izpostavlja le prihodnje projekte, saj je njegova strast spremljanje in razvoj novih digitalnih trendov, tehnologij ter zagotavljanje inovativnih marketinških rešitev, ki uporabnikom rešujejo dejanske težave, s katerimi se spopadajo kot stranke.
Aleš Udir
Aleš Udir trenutno opravlja dolžnost direktorja marketinga v največjem slovenskem ponudniku komunikacijskih rešitev za digitalno transformacijo, Iskratelu, kjer je svojo poslovno pot začel že v času študija na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani leta 2006. Specializiral se je v tržnem komuniciranju in odnosih z javnostjo, kar mu je omogočilo izjemno hiter prenos pridobljenega znanja in veščin v prakso. Od leta 2006 se je iz specialista za tržno komuniciranje razvil v vodjo za upravljanje z dogodk, kasneje pa prek vodje tržnega komuniciranja v direktorja marketinga za celotno skupino Iskratel. Na poti je uspešno zaključil več obsežnih projektov: od uvedbe nove produktne tržne znamke in implementacije nove celostne grafične identitete do celovite organizacije dogodkov ob 70-letnici podjetja. Vseskozi si prizadeva za uvajanje sprememb in inovacij, ki pozitivno vplivajo na poslovanje podjetja in spremembo kulture. Marketing razume kot filozofijo, ki bi jo organizacije morale sprejeti in negovati kot temeljno filozofijo ter vrednoto.
Aleš Ugovšek
Aleš Ugovšek je vodja strategije v žirovskem podjetju M Sora, moderator javnih dogodkov, okroglih miz in delavnic ter sovoditelj in soustvarjalec podkastov Hiša in Gravitacija. Je lesar po fohu in duši, zagovornik okoljskih, družbenih in upravljavskih (ESG) načel, inovator in poznavalec inovativnosti ter mož in oče štirih otrok, ki mir in navdih najraje poišče v osamljenem jutranjem teku nekje visoko nad dolino.
Aleš Černe
Alina Žugelj Pikalo
Alina Žugelj Pikalo je medijska direktorica s 17-letnimi izkušnjami v medijskem načrtovanju in zakupu oglasnega prostora. Po diplomi iz komunikologije na Fakulteti za družbene vede se je leta 1999 zaposlila v oddelku za trženje oglasnega prostora na RTV Slovenija in kasneje napredovala v vodjo skupine za programsko trženje. Leta 2003 se je pridružila medijski ekipi Grey Ljubljana kot medijska načrtovalka in konec leta napredovala v medijsko direktorico, odgovorno za številne mednarodne naročnike medijske agencije Mediacom v Sloveniji.
Leta 2009 je prestopila na Pristop Media, kjer kot medijska direktorica skrbi za naročnike in profesionalni razvoj agencije. Je izkušena medijska strategija ter poznavalka medijskih raziskav in orodij. Odlično sodelovanje z naročniki in kreativnimi timi jo je pripeljalo do medijskih nagrad kot sta na primer Veliki Sempler 2013 za akcijo Sladka sporočila z Gorenjko in Zlati Sempler 2014 za inovativno uporabo medija z akcijo za Bramac Avdić na strehi.
Alja Učakar
Aljaž Košmerlj
Aljaž Košmerlj se že od študentskih let ukvarja z umetno inteligenco in strojnim učenjem. Začel je na Fakulteti za računalništvo in informatiko, kjer se je ukvarjal z avtonomnim učenjem robotov. Po doktoratu se je zaposlil kot raziskovalec v Laboratoriju za umetno inteligenco na Institutu Jožef Stefan. Tam dela na več različnih področjih umetne inteligence s poudarkom na strojnem učenju iz besedil. Za seboj ima uspešno izvedene projekte tako v akademskem kot tudi v poslovnem svetu.
Aljoša Bagola
Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop, že 17 let snuje največje tržno-komunikacijske projekte. Za svoje delo je prejel preko sto nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil po izboru strokovne revije Marketing Magazin večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij festivalov doma in po svetu. Kot mladi kreativec leta je Slovenijo leta 2002 zastopal na največjem svetovnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. Je kolumnist revije MM, že več let pa predava na FDV v Ljubljani.
Aljoša Todorovič
Aljoša Todorovič je vodja performance marketing oddelka na digitalni agenciji Madwise. Ima dolgoletne izkušnje na B2C in B2B področju s fokusom na digitalni analitiki in spletnem oglaševanju, marketinški avtomatizaciji, optimizaciji uporabniške izkušnje in konverzij. Vodi tudi praktične delavnice po programu DMI na OpenIT, kjer predaja praktično znanje številnim vodstvenim in marketinškim kadrom v slovenskih podjetjih.
Aljoša Željeznov
Aljoša Željeznov je samostojni poslovni analitik in predavatelj v podjetju B2 d.o.o. Kot poslovni informatik in svetovalec razpolaga z odličnim razumevanjem poslovnih potreb strank. Na tečajih BI akademije deli svoje izkušnje in dobre prakse iz urejanja in obdelave podatkov, poslovnega odločanja in vizualiziranja informacij s Power BI. Pogosto se loteva reševanja konkretnih primerov neposredno pri strankah, kjer jim pomaga vzpostaviti informacijski ekosistem za avtomatizirano pobiranje in obdelovanje podatkov. Je mojster Power BI-ja, Power Query-ja in Excela s certifikatom MCSA BI reporting in MOS Master (Microsoft Office Specialist).
Ana Ivandić
Ana Ivandić ima v marketingu že več kot 30 let izkušenj. Kot tekstopiska, kreativna direktorica in komunikacijska strateginja je delala v agencijah Formitas BBDO, Innovatif in Shift. Izkušnje pa ima tudi iz digitalnega založništva. Danes dela kot samostojna kreativna strateginja in kot energijska terapevtka. Pravi, da je med tema dvema svetovoma velik presek. Pomemben skupni imenovalec je razumevanje psihologije in vzorcev vedenja, pri čemer moraš znati prisluhniti tako znanju in razumu kot instinktu ter srcu.
Ana Jamnik
Ana Putrih
Ana Putrih, izkušena marketinška strokovnjakinja, ki je dolga leta delovala v agencijskih vodah (Pristop, Grey). Od leta 2017 deluje v lastnem svetovalnem podjetju AP Marketing Consulting. Sodeluje s slovenskimi in mednarodnimi B2C in B2B podjetji, s področij zavarovalništva, IT, energetike, trgovine, proizvodnje, turizma,...
Skupaj z naročniki in sodelavci je prejemnica različnih slovenskih in mednarodnih nagrad, bila pa je tudi članica komunikacijskih in marketinških žirij, med drugim tudi drugostopenjske komisije za podelitev nagrade Marketinška odličnost.
Ana Žontar Kristanc
Andraž Gavez
Andraž Gavez je podjetniško pot začel s čokolado in že pri 19 letih je skupaj s sodelavci ustanovil svoje prvo podjetje, spletno trgovino Mojačokolada.si. Andraž je sicer Ljubljančan, ki se je preselil v Maribor, to pa je, kot sam pravi, posebnost, saj se mnogi selijo v nasprotno smer. V osebnem življenju ga navdušujeta jadralno padalstvo in nogomet.
Je tudi soustanovitelj podjetja Fully,specializiranega skladiščnega centra za spletne trgovine, ki dopolnjuje projekt Mojačokolada.si. Aktivno sodeluje tudi na različnih podjetniških dogodkih, delavnicah, svetovanjih, vodenjih itd. saj želi s svojim znanjem in izkušnjami pomagati še kakšni podjetnici, podjetniku na poti do prvih rezultatov.
Andraž Logar
Andraž Zorko
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Slovenije in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.
Andraž je predstavnik tistih, ki imajo vpogled v potrošnika, znamke, oglase, medije, izdelke in storitve. Raziskovalec po duši, svetovalec po meri. Specialist za številke, lestvice in razvrstitve. Ljubitelj globljih vpogledov v »stvari« na eni in pogleda z distance na drugi strani.
Andraž Štalec
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, DrogaKolinska, Gorenjska banka in druga.
Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Leta 2006 je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.
Andrej Klančar
Andrej Klančar od leta 2009 vodi podjetje Klančar žerjavi d.o.o, ki ga je v desetih letih iz zagonskega podjetja transformiral v podjetje z 21 zaposlenimi. Je diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani, smer podjetništvo.
Obožuje in razvija vrline prodaje, odnosov in vodenja. Vsakodnevno poizkuša uporabljati znanje psihologije. Je ljubitelj kreative in adrenalina. Najraje ima dobre odnose in nova znanja. Na posel gleda dolgoročno. V prostem času obožuje rekreacijo, druženje in hitro vožnjo.
Andrej Krajner
Andrej Krajner ima skoraj dvajset let izkušenj na področju korporativnega komuniciranja in marketinga. Svojo karierno pot je že med študijem začel na Gospodarski zbornici Slovenije. Po končanem študiju je začel z delom v agenciji Pristop, kjer je kot svetovalec za korporativno komuniciranje več kot sedem let skrbel za grajenje ugleda ter komunikacijo številnih domačih in tujih naročnikov.
Konec leta 2011 se je odločil karierno pot nadaljevati v družbi Si.mobil (danes A1 Slovenija), kjer je sprva vodil oddelek korporativnega komuniciranja, v letu 2014 pa je kot direktor sektorja komunikacij prevzel upravljanje celote komunikacij, poleg odnosov z javnostmi tudi področje tržnega komuniciranja. Po obsežni regijski reorganizaciji skupine Telekom Austria v letu 2015 je poleg korporativnih komunikacij Si.mobila prevzel tudi vodenje sektorja korporativnih komunikacij sestrske družbe Vip mobile v Srbiji. V letu 2016 se je pridružil NLB Skupini, kjer je sprva skrbel za korporativno komuniciranje, kasneje pa je prevzel še področje marketinga.
Andreja Avberšek
Andreja Avberšek (Category Consulting) je od leta 2013 samostojna svetovalka na področju upravljanja blagovnih skupin. Svetovalno delo opravlja tako pri trgovcih kot tudi proizvajalcih zelo različnih blagovnih skupin. Različnim podjetjem svetuje pri pripravi dolgoročnih strategij ter pri razvoju in lansiranju novih izdelkov. Pred tem je sedem let nabirala bogate izkušnje v Poslovnem sistemu Mercator na različnih vodilnih funkcijah, povezanih z upravljanjem blagovnih skupin. Zadnje leto je v Mercatorju zasedala funkcijo direktorice vseh blagovnih skupin market programa. Po poklicu je univerzitetna diplomirana ekonomistka z zaključenim študijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.
Andreja Gregorka
Andreja Gregorka je svojo pot kot vsebinka začela v vlogi novinarke na radiu, TV in tisku, kasneje pa je presedlala v vsebinski marketing in SEO pisanje. Na področju marketinške avtomatizacije, CRM-ja in drugih digitalnih orodij se je kalila v FrodXu kot poslovna svetovalka in projektna vodja, danes pa v vlogi strateginje pomaga ekipam v skupini Pristop oblikovati komunikacijske strategije in taktike na digitalnih kanalih.