Andreja Kodrin

Andreja Lenart

Direktorica Centralnega marketinga, Telekom Slovenije

Andreja Lenart ima v telekomunikacijah več kot dvajset let delovnih izkušenj. Kot direktorica Centralnega marketinga je v Telekomu Slovenije odgovorna za upravljanje korporacijske znamke, zagotavljanje odličnosti uporabniške izkušnje, tržni vpogled, načrtovanje in izvajanje celovitih tržno-komunikacijskih aktivnosti vključno z digitalnim marketingom, upravljanjem dogodkov in direktnim komuniciranjem ter za družbeno odgovorne in sponzorske aktivnosti.

Po izobrazbi je magistra poslovodenja in ekonomije, ker pa se sodobne komunikacije nenehno razvijajo, svoja znanja in veščine skupaj s sodelavci nenehno izpopolnjuje in nadgrajuje na področjih digitalnosti, transformacije, inoviranja in razvoja novih poslovnih modelov. Pri svojem delu verjame v strateški pristop in preudarnost, pri tem pa jo vodi ciljna usmerjenost ter spodbujanje timskega duha in pripadnosti.

Andreja Možina

Direktorica marketinga zadolžena za program lojalnosti Pika (Mercator)

Andreja Zadnik Andoljšek

Direktorica tržnega komuniciranja (Mercator)

Andreja Štirn

Direktorica služba za poslovno inteligenco v družbi Petrol

Andreja Štirn je direktorica službe za Poslovno inteligenco v Petrolu. Z odkrivanjem informacij se ukvarja že več kot 20 let. Poslovno pot je začela v podjetju SAS Institute, kjer se je že med študijem seznanila z področjem Poslovne inteligence. V začetku leta 2002 se je pridružila ekipi Si.mobila, kjer je vzpostavila oddelek za Tržno poročanje. Kot vodja kompetenčnega centra za BI je od leta 2003 skrbela tudi za gradnjo Podatkovnega skladišča. 2011 je združila vse analitične službe v podjetju (BI, Tržne raziskave in kontroling) v samostojno organizacijsko enoto Poslovnega Poročanja. Z združevanjem podjetij Si.mobil in Vip.mobile je prevzela tudi vodenje Business Inteligence skupine v Beogradu. Vsa leta je aktivno sodelovala pri koordinaciji korporativne strategije in pomagala oblikovati model ciljnega vodenja in nagrajevanja. Leta 2017 je, po 15 letih izzivov v telekomunikacijah, napočil čas za ustvarjanje novih zgodb. V Petrolu je danes njen največji izziv vzpostaviti sodoben podatkovno-analitični center, ki bo širil informacijsko kulturo v podjetju.

Andrija Šulić

Spletni svetovalec

Anida Krajina

Vodja digitalnega oglaševanja, Optiweb

Anida Krajina je marketinška raziskovalka in predavateljica ter vodja digitalnega oglaševanja pri Optiwebu. Svojo akademsko raziskavo je opravila na Češkem in v Avstriji ter doktorirala iz digitalnega marketinga (s poudarkom na nevromarketingu in spletnem vedenju potrošnikov) na Masarykovi univerzi v Brnu. Je avtorica številnih akademskih člankov, izdala pa je tudi knjigo na podlagi svoje doktorske raziskave.

Specializirana je za digitalno oglaševanje in se trenutno osredotoča predvsem na Google Ads. V Avstriji in na Češkem je poleg poučevanja na fakulteti delala za startupe, ki so gradili svoje digitalne oglaševalske strategije in kampanje. V Optiweb je prišla iz Češke pred enim letom kot specialistka za digitalni marketing, od leta 2022 pa vodi ekipo za digitalno oglaševanje.

Anita Volčanjšek

Strokovnjakinja za odnose z javnostmi, Kontron

Anita Volčanjšek je najprej kot voditeljica delala na lokalnem radiu, nato se je kot novinarka zaposlila na vodilnem slovenskem spletnem mediju, nato pa zavila v komunikatorske vode. Po izobrazbi dramaturginja, po duši in srcu pa piarovka. Več let je v dveh agencijah skrbela za medijsko pojavnost, ugled in prepoznavnost različnih naročnikov, organizirala dogodke ter pripravljala vsebine za digitalne platforme. Od leta 2021 je v kranjskem Kontronu zaposlena kot strokovnjakinja za odnose z javnostmi – poleg dela z novinarji in eksterno javnostjo, deluje na polju internega in kriznega komuniciranja. Stavi na dobre medosebne odnose z vsemi deležniki, jasno in transparentno komunikacijo ter kakovostno delo. Ženejo jo srčnost, natančnost, odkrito komuniciranje, predanost, transparentnost in radovednost. Vodi jo misel, da brez strasti, vztrajnosti, srca in ščepca trme nobeno delo ne bo opravljeno tako, kot je lahko in kot mora biti – odlično in celostno. Izpopolnjevala se je na Londonski šoli za piar, veščine poslovnega bontona pa usvajala na Akademiji Ksenije Benedetti.

Anja Arhar

Vodja raziskovanja, Outfit7

Anja Arhar je vodja raziskovanja v Outfit7 (hčerinsko podjetje Ekipa2 d.o.o.), najbolj znanem po svetovno uspešnih mobilnih igrah in blagovni znamki Talking Tom & Friends. Kariero na področju raziskovanja je začela pred več kot desetimi leti v raziskovalni agenciji Valicon, in je skozi leta pridobila obsežno znanje o raziskovalnih pristopih in metodologijah. Ekipi Outfit7 se je pridružila pred štirimi leti, kjer največ pozornosti namenja raziskovanju uporabniške izkušnje in kako uporabiti pridobljena znanja pri nadaljnjem razvoju mobilnih iger.

Anja Korenč

Art direktorica v agenciji Futura DDB

Anja Korenč, art direktorica v agenciji Futura DDB. Svoje znanje in izkušnje o znamčenju in embalaži večkrat deli s študenti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in na delavnicah raznih slovenskih inkubatorjev. Do nedavnega ste lahko njene članke prebirali na portalu Agrobiznis časnika Finance.

Anja je v preteklosti sodelovala s podjetji kot so Klet Brda, Mlinotest, Nektar Natura, Lizin Vrt, Ayatana ... V preteklosti je na trg postavila tudi dve lastni prehrambeni blagovni znamki.

Anja Molan

Digital Marketing Manager (NiceLabel)

Anže Frantar

Kreativni direktor v agenciji PM, poslovni mediji

Anže Frantar, kreativni direktor, je zadnja štiri leta razvijal številne domače in tuje blagovne znamke, med njimi Porsche, ŠKODA, OMV Slovenija, Zavarovalnica Triglav, Lidl Slovenija, Argeta. Svoje izkušnje je nabiral kot modni bloger in se kasneje kot samostojni podjetnik pilil prek modnega novinarstva in odnosov z javnostmi za številne blagovne znamke. Hkrati je razvil tudi lastno znamko kozmetike.

Anže Hribar

Direktor oddelka za analitiko, iPROM

Anže Hribar je direktor oddelka za analitiko v iPROMu. Navdušujejo ga razvoj podatkovnih strategij, platforme za obdelavo velikih količin podatkov in odkrivanje vzorcev ter uporabnih informacij na podlagi le-teh.

Izkušnje iz sveta spletnega razvoja in marketinga vključuje v razvoj in integracije naprednih analitičnih rešitev ter z njimi pomaga naročnikom izbirati najboljše poslovne odločitve. Pred specializacijo v svet analitike, je v družbi iPROM vodil oddelek za iskalni marketing za velike blagovne znamke na mednarodnih trgih.

Anže Jereb

Kreativni direktor, McCann Ljubljana

Anže Jereb je svojo kariero pričel v različnih lokalnih in mednarodnih kreativnih agencijah v Sloveniji, Italiji, Ukrajini, na Madžarskem in na Hrvaškem, danes pa ga najdemo v vlogi  kreativnega direktorja agencije McCann Ljubljana

Anže je že star znanec mednarodnih oglaševalskih tekmovanj - večkrat je bil nagrajen na festivalih kot so Golden Drum, Golden Hammer, KIAF, Epica in drugih.

Anže Miklavec

Ustanovitelj in direktor podjetja ZkotZ, d.o.o.

Azra Mujkanović Češek

Vodja oddelka za vsebino, Madwise

Azra Mujkanović Češek je vodja oddelka za vsebino na digitalni agenciji Madwise. Kot tekstopiska in vsebinska strateginja je ustvarjala digitalne vsebine za več kot 30 blagovnih znamk iz najrazličnejših panog. Ko piše, pravi, da črke spreminja v številke. Njen fokus je namreč konverzijsko usmerjena vsebina, ki neposredno podpira zastavljene poslovne cilje in, predvsem, uporabnika na poti do nakupa.

Barbara Benčina Čož

Direktorica marketinga in komunikacij v podjetju SAP Slovenija ter vodja za digitalni marketing v SAP SEE

Barbara Benčina Čož, direktorica marketinga in komunikacij v podjetju SAP Slovenija ter vodja za digitalni marketing v SAP SEE, ima večletne izkušnje s področja marketinga v mednarodnih podjetjih. Svojo pot je pred več kot 15 leti začela v IBM in do danes ostala v IT branži. V SAP Slovenija je odgovorna za planiranje in izpeljavo marketinških aktivnosti, v SAP SEE regiji pa vodi digitalno strategijo podjetja. Rada ima izzive in jih skupaj s svojimi sodelavci uspešno premaguje. Pri tem veliko podporo najde pri svoji družini. Po duši je športnica, kar ji pogosto pride prav tudi pri poslu.

Barbara Hafner

Marketing & PR Director, Knauf Insulation

Barbara Hafner, univ. dipl. ekon. in magister poslovnih ved, deluje na področju marketinga že 20 let. Zaposlena je v slovenskem delu korporacije Knauf Insulation kot direktorica marketinga in odnosov z javnostmi. Tekom poklicne poti se je srečevala z vsemi fazami prodajno marketinških ter tudi komunikacijskih aktivnosti. Deluje v specifični panogi gradbeništva, kjer je z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami sooblikovala pionirske procese ciljnim skupinam prilagojenih pristopov.

Ob svojem delu se je imela priložnost nenehno formalno in neformalno dodatno izobraževati, tako doma kot tudi v tujini. Je članica številnih mednarodnih timov korporacije, gospodarskih interesnih združenj, članica Društva za marketing Slovenije, Združenja Manager ter drugih stanovskih povezav.

Barbara Modic

Soustanoviteljica, STARS Adriatic & Balkans.

Barbara Modic je izkušena marketinška strokovnjakinja z več kot 25-imi leti delovanja na vseh straneh oglaševalskega trikotnika. Začela je kot komercialistka in namestnica direktorja trženja na POP TV, napredovala skozi CEE prodajo na Studio Moderna in vodila dve vrhunski medijski agenciji - OMD in Pristop Media. Prejela je številne nagrade Effie za uspešnost komuniciranja in žirirala na Global Best of the Best Effie Awards in Global WARC Awards. Barbara svetuje na področju marketinga, medijev in trajnostnega razvoja ter je soustanovila regionalno agencijo za revizijo medijev STARS Adriatic & Balkans.

Barbara Randić

Vodja tržnih komunikacij pri Renault Nissan Slovenija za regijo Adriatik

Barbara Randić je vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija. Podjetju se je pridružila leta 2014 kot koordinatorka za oglaševanje in dogodke. Pred tem je delovala na področju organizacije dogodkov, najprej kot programska koordinatorka za oglaševalska festivala SOF in Zlati boben pri Slovenski oglaševalski zbornici, potem pa kot organizatorka dogodkov v agenciji Studio 37.

Kot vodja tržnih komunikacij je odgovorna je za snovanje in izvedbo tržno-komunikacijske strategije za blagovni znamki Renault in Dacia. V letih 2017 in 2018 so bile pod njenim vodstvom kampanje za blagovno znamko Renault prepoznane s strani strokovnjakov in prejele nagrade in priznanja (SOF, Diggit, Websi, SEMPL, BalCannes Top 25 Projects 2017) in prinesle odlične rezultate. Večina lokalnih kampanj je bila prepoznana tudi kot mednarodni benchmark s strani sedeža Renaulta. V zadnjih letih je bila tudi članica žirij na digitalnih festivalih Diggit in Websi.

Barbara Strniša

Team Lead, BE-terna

Barbara Strniša je diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani na smeri za marketing in je v svetu marketinga profesionalno aktivna zadnjih 14 let. Svojo kariero je začela v marketinških agencijah in kmalu spoznala, da jo zelo privlači digitalni marketing, nove tehnologije in inovativni pristopi v trženju. Z digitalnim marketingom se je ukvarjala v večih Slovenskih podjetjih, ki delujejo na različnih področjih. Med drugimi v podjetju Studio Moderna, kjer je imela različne vloge, od vodje blagovne znamke do vodje oddelka za spletno prodajo, za spletne nastope pa je skrbela tudi v Renault-Nissan Adriatic-u in podjetju Nomago. Leta 2020 se je pridružila BE-terni, kjer sedaj vodi marketing ekipo v Adriatic regiji in se posveča B2B marketingu na področju IT industrije.

Barbara Zmrzlikar

Vodja sektorja za raziskave in razvoj, STO

Barbara Zmrzlikar je izkušnje na področju trženja pridobivala kot direktorica marketinga, odgovorna za strateško trženje, razvoj spletnega poslovanja, programe zvestobe ter učinkovitost aktivnosti tržnega komuniciranja in pospeševanja prodaje. V okviru STO je kot vodja sektorja Raziskave in razvoj odgovorna za področje strateškega načrtovanja, trajnostnega razvoja, spodbujanja inovativnosti, podatkovne analitike in raziskav, pospeševanje razvoja turističnih destinacij in produktov ter za programsko zasnovo izobraževanj in strokovnih dogodkov. Je članica delovnih teles Evropske potovalne komisije (ETC) in globalne mreže strokovnjakov platforme IGCAT (International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism). Vodi projekt priprave in implementacije Akcijskega načrta razvoja in trženja gastronomskega turizma Slovenije 2019-2023 v okviru katerega je bil v Slovenijo leta 2020 uveden gastronomski vodnik Michelin.

Bartlomiej Behnke

CMO, VP of the board of directors, Intersport ISI

Bartlomiej Behnke je ambiciozen vodja, ki nenehno išče nove priložnosti. Za njim je dolgoletna kariera v marketingu in prodaji, skozi katero je prevzemal vodilne funkcije v mednarodnih podjetjih, kjer je skrbel za implementacijo novih tehnologij, spremembe načinov poslovanja, digitalno transformacijo ... Izkušeni strokovnjak je deloval na področjih logistike, zavarovalništva, v zadnjih letih pa deluje v trgovski verigi Intersport, kjer je skrbel za strateški razvoj spletne prodaje, z januarjem pa je prevzel mesto direktorja marketinga skupine Intersport ISI.

Benjamin Rančič

Direktor potrošniške izkušnje (XD), Renderspace


Benjamin Rančič je v agenciji Renderspace odgovoren za vodenje in povezovanje najboljših strokovnjakov, ustvarjanje idej, razumevanje poslovnih modelov in razvoj inovativnih platform. Pred tem je 8 let delal v Londonu za družbe, kot so KPMG, Oracle, Fujitsu, easyJet, HSBC, Hitachi in Nissan. Zase pravi, da pretvarja želje v uspešne digitalne projekte. Obvladuje široko paleto digitalnih orodij in to znanje nadgrajuje s poglobljenim smislom za dizajn in razumevanjem poslovnega sveta in njegovih zakonitosti. Po izobrazbi je arhitekt.

Blaž Brodnjak

Predsednik uprave NLB

Do konca novembra 2012 je Blaž Brodnjak dve leti deloval kot vodja divizije za poslovanje z gospodarskimi družbami in javnim sektorjem v skupini Hypo Alpe-Adria v Celovcu. Pred tem je bil dobro leto pooblaščenec uprave Zavarovalnice Triglav, še prej pa štiri leta član uprave BAWAG banke d.d. Od marca 2003 do januarja 2005 je vodil poslovanje z gospodarskimi družbami v Raiffeisen banki d.d., med oktobrom 2001 in februarjem 2003 pa oddelek poslovanja s srednje velikimi podjetji v takratni Bank Austria Creditanstalt d.d. (sedanji Unicredit banki d.d.). Tam je januarja 2000 pričel bančno, v družbi Publikum pa oktobra 1998 poslovno pot. Leta 2009 je z odliko zaključil MBA študij na IEDC - Poslovni šoli Bled, leta 1998 pa diplomiral na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Poleg rednih nalog je v zadnjih letih kot član deloval v nadzornih svetih enajstih bančnih, treh zavarovalnih in ene proizvodne družbe.
S 1. decembrom 2012 je postal član uprave NLB, pristojen za področje poslovanja z velikimi podjetji, bančništvo na drobno in privatno bančništvo. Od 6. julija 2016 dalje je predsednik uprave.

Blaž Pregelj

Soustanovitelj podjetja Escapebox

Blaž Pregelj je po študiju uprave v Ljubljani in podjetništva na Lizbonski fakulteti ISCTE v svet marketinga vstopil pri največjem slovenskem trgovcu zabavne elektronike Big Bang. Tam je po nekaj letih nabiranja izkušenj prevzel tudi glavnino načrtovanja digitalnih aktivnosti in rešitev za končne uporabnike. Kariero je nadaljeval v digitalni agenciji D’Agency kot strateški direktor, ekipi več kot dvajsetih ljudi in sodeloval s širokim naborom največjih slovenskih podjetij.

Vzporedno sta z dolgoletnim prijateljem in escape room navdušencem Markom snovala in ustvarila fizičen produkt Escapebox: promocijsko pop-up sobo pobega. Ta se je izkazala za tržno zanimivo rešitev, zato je hitro dobila tudi digitalne različice in sorodne rešitve. V dveh letih je produkt prerasel v podjetje, ki danes načrtuje fizične in digitalne igrificirane rešitve. Sodelujejo z večjimi podjetji in blagovnimi znamkami iz Slovenije in sosednjih držav. Escapebox se je razvilo kot odgovor na vedno višje potrebe in kreativne pristope pri komuniciranju s ciljno publiko. Po meri ukrojene oglasne igre, kvizi, igrifikacija in orodja umetne inteligencei so trenutni razvojni fokusi mladega ljubljnskega podjetja. Scalabilnost teh formatov in digitalno orodje za samostojno ustvarjanje oglasnih iger končnih uporabnikov, pa strateški cilj trinajstglave ekipe.

Blaž Tomažin Bolcar

Odvetnik

Blaž Tomažin Bolcar se je po zaključenem študiju na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani zaposlil v Odvetniški pisarni Bolcar. Svoje izobraževanje je zavzeto nadaljeval na podiplomskem študiju v Veliki Britaniji, kjer se je specializiral za področje športnega prava kot član tretje generacije Top Class na CEED (Centre for Entrepreneurship and Executive Development). Izkušnje s področja športnega marketinškega komuniciranja je nabiral že v študentskih letih, in sicer v vlogi organizatorja številnih uspešnih športnih projektov, v marketinškem oddelku podjetja Elan, Košarkarskega kluba Union Olimpija, kot sodelavec v agenciji OMD in vodja marketinškega oddelka v jadranski košarkarski ligi ABA, ki je takrat nosila ime Liga NLB. Blaž je član različnih mednarodnih strokovnih združenj, kot sta SLA (Sports Lawyers Association) in IASL (International Association of Sport Law). Na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani nastopa kot predavatelj v okviru Pravne klinike »Pravo v športu«.

Blaž Zabukovec

SAP Slovenija, SAP Analytics Presales Expert

Blaž Zabukovec je strokovnjak na področju SAP analitike z dolgoletnimi, bogatimi in raznovrstnimi izkušnjami s področja poslovne inteligence. Podjetjem in organizacijem pomaga do najboljših rezultatov tako, da se s pomočjo analitike osredotočajo na prava področja. Del korporacije SAP je že štiri leta, strankam do najboljših rezultatov svetuje že več kot 13 let, analitika pa je njegova karierna strast. Diplomirani ekonomist je deloval v različnih vlogah kot analitik, svetovalec, projektni vodja in vodja strank, preden se je pridružil vodilnemu podjetju aplikacijske programske opreme SAP. Trenutno je del SAP-jeve regionalne ekipe za podporo prodaji s fokusom na analitičnih rešitvah in sodeluje predvsem z večjimi strankami v Nemčiji, Švici, Belgiji ter v Adriatik regiji.

Blaž Zupan

Docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani

Blaž Zupan je docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi kot svetovalec tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, razvoja poslovnih priložnosti, vodenja in optimizacije procesov.

Blaž Zupan

Redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko, UL

Dr. Blaž Zupan je redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Predava in raziskuje na področju odkrivanja znanj iz podatkov, strojnega učenja in umetne inteligence. Na FRI-ju vodi dvajsetčlanski laboratorij za bioinformatiko. Svoja dela je objavil v več kot sto člankih, ki so skupaj prejeli več kot deset tisoč citatov. Blaž je prejemnik Puhove nagrade (2022), Zoisovega priznanja (2010), dveh Zlatih plaket Univerze v Ljubljani (2011, 2019), Fulbrightove štipendije (2013) in šestkratni prejemnik naziva naj-učitelj, ki ga podeljujejo študenti FRI (2008-2017). Po izboru častnika Financial Times in podjetja Google je bil uvrščen na seznam sto najvplivnejših inovatorjev srednje in vzhodne Evrope (2016). Redno gostuje na univerzi Baylor College of Medicine, kjer je kot profesor član oddelka za izobraževanje in oddelka za genetiko.

Bogdan Jug

GDPR Business Development Manager (JK Group)

Bojan Cestnik

Direktor in ustanovitelj, Temida d.o.o.

Dr. Bojan Cestnik je direktor in ustanovitelj podjetja za računalniški inženiring Temida in znanstveni sodelavec na Inštitutu Jožef Stefan. Od leta 2005 v okviru pedagoškega in raziskovalnega dela predava vsebine s področja računalništva in informatike na različnih fakultetah. Njegova raziskovalna področja so: informacijski sistemi, ekspertni sistemi in upravljanje z znanjem, kreativno računalništvo, strojno učenje, podatkovno rudarjenje in rudarjenje v besedilih, podpora odločanju, e-uprava, e-učenje.

Bojana Korošec

CEO, BI-CALCULUS

Bojana Korošec je direktorica podjetja BI-CALCULUS z dolgoletnimi izkušnjami na področju prenove poslovnih procesov in poslovne analitike. Verjame v trdo delo, integriteto in vztrajnost, pri svojem delu pa združuje analitično mišljenje, tehnično znanje in mehke veščine. Socialna inteligenca, ekonomsko ozadje in sposobnost vodenja ljudi ji pomagajo pri uspešnem premagovanju izzivov dela na različnih projektih in pri doseganju dobrih rezultatov.

Bojana Pleterski

Direktorica, Info hiša

Bojana Pleterski je direktorica Info hiše. Svoje znanje o varstvu osebnih podatkov je razvijala 10 let kot vodja sistema zvestobe Mercator Pika, pri čemer je vedno dajala velik poudarek na varnost in zasebnost imetnikov kartice. Pridobila je naziv Strokovnjakinja za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP v sklopu dodatne kvalifikacije in vse od leta 2018 opravlja funkcijo pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov. Zaradi analitične žilice ji je uporaba in upravljanje umetne inteligence ponovno postavilo privlačen izziv. Odlikuje jo pragmatičnost in praktična uporaba teoretičnih znanj s področja varstva osebnih podatkov.

Boris Tone Peršak

Boris Tone Peršak je na filozofski fakulteti diplomiral kot psiholog. Že med študijem se je preizkusil v podjetništvu in ustanovil svojo spletno trgovino NaOblaku.si. S tem je že zgodaj spoznal vse vidike delovanja podjetja. Po študiju se je kot psiholog zaposlil v nevladni organizaciji Društvo Projekt Človek, kjer je deloval na področju psihološkega svetovanja, organizacije in vodenja dogodkov ter drugih aktivnosti društva. V tem času pa ga je zopet začel privlačiti poslovni svet. Tako se je odločil, da svojo izobrazbo nadgradi še z magisterijem iz ekonomije na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Že med študijem se je zaposlil kot poslovni administrator pri podjetju Higiea d.o.o., kjer je opravljal administrativna dela ter skrbel za fakturiranje in pripravo raznih pogodb. Po zaključku študija ekonomije leta 2018 se je kot poslovni svetovalec zaposlil pri Indigo Consulting d.o.o. Agencija Pristop, kjer je še danes. Kot poslovni svetovalec se ukvarja predvsem z analizo in optimizacijo poslovnih procesov, raziskavami uporabnikov, razvojem poslovnih in marketinških strategij ter strategij vstopa na trg. V zadnjem letu pa svoje poslovno svetovanje opravlja še za svetovalno podjetje Vision Partners.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam