Neža Ilovar
Neža Ilovar se je takoj po zaključku študija znašla v digitalnih vodah. Vse skupaj se je začelo v slovenskem podjetju Studio Moderna, kjer je dodobra spoznala, kako poteka delo v hitrejšem B2C poslovnem svetu. Pozneje je dobila odlično priložnost za selitev na Dansko ter ogromno novih izzivov v B2B podjetju, ki ima preko 25.000 zaposlenih. Način razmišljanja in dela se je precej spremenil, kljub vsemu pa opaža, da je vsem podjetjem skupna potreba po digitalizaciji. V digitalnem svetu zaradi nenehno spreminjajočih se potreb nikoli ne zmanjka izzivov, zato je to prostor, kjer se vidi tudi v prihodnosti.
Nik Istenič
Nik Istenič je po izobrazbi diplomirani ekonomist, trenutno opravlja še magisterij na Ekonomski fakulteti. Že od nekdaj je vpleten v družinsko podjetje, kjer opravlja razna dala, od proizvodnje do marketinga in prodaje. Letos marca sta z bratom Markom, ki je inženir agronomije, pridobila naziv sommelier 1. stopnje pri društvu Sommelier Slovenije. Trenutno z bratom počasi prevzemata podjetje, kjer bosta še naprej strmela k visoki kvaliteti penin, ohranjanju tradicij ter tudi razvijanju inovaciji na slovenskem vinskem svetu.
Nika Frece
Nika Frece »diha marketing« že od študentskih let, ko je bila sprva aktivna članica, nato pa še predsednica Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS). Ima večletne izkušnje iz organizacije dogodkov, produkcije televizijskih oglasov, vodenja projektov, koordinacije internih ekip in upravljanja naročnikov. Kot vodja projektov v agenciji Luna TBWA uživa pri grajenju produktivnih odnosov z mednarodnimi naročniki.
Nika Kramžar
Nika Kramžar je vodja marketinga pri podjetju Chipolo, kjer od leta 2015 gradi in vodi marketinške aktivnosti. Ima magisterij iz komunikologije in je prejela nacionalno priznanje za izjemne študijske dosežke z znanstvenim in aplikativnim vplivom. Svojo pot pri Chipolu je začela kot “one (wo)man band” za spletno prodajo in marketing. Skozi desetletje dela na Chipolu je na osnovi lastnih izkušenj zgradila močno ekipo za marketing in spletno prodajo. Nika je del Chipolove vodstvene ekipe, kjer soustvarja dolgoročno strategijo in vizijo podjetja. Pri svojem delu se osredotoča predvsem na razvoj blagovne znamke in njeno pozicioniranje, na strategijo odnosov z javnostmi, raziskave uporabnikov in trga ter vodi izvajanje marketinških aktivnosti. Nika tesno sodeluje z oddelkoma za oblikovanje in prodajo in tako skrbi za usklajeno in učinkovito prezentacijo blagovne znamke.
Nika Kristina Butina
Nika Kristina Butina je soustanoviteljica in direktorica podjetja Epidemic, vodilne agencije za vplivnostni marketing. Epidemic s svojo AI platformo znamkam, kot so Wolt, Mattel in P&G, omogoča rast z oblikovanjem kreativnih in podatkovno vodenih kampanj. V zadnjem letu so realizirali več kot 1204 kampanje, dosegle so 204 milijone ljudi, sklenili pa so tudi 18.500 sodelovanj z vplivneži. Nika poudarja pomen 'vedno-aktiven' pristopa v svetu vplivnostnega marketinga, saj kot vas tek enkrat ne bo spremenil v tekača, prav tako enotedenska promocija vaše znamke ne bo pustila dolgoročnega vtisa.
Nika Mohar
Nika Mohar je po zaključku študija na Ekonomski fakulteti v Ljubljani izobraževanje nadaljevala na MBA-ju na Simon Fraser University v Kanadi. Leta 2016 je v Iskratelu prevzela funkcijo vodje digitalnega marketinga in predstavila strategijo, po kateri podjetje deluje danes. Nika prevzema vlogo »driverja« sodobnih pristopov trženja v podjetju – vpeljevanje novih tehnologij, analitični pristop komuniciranja, povezovanje strateške funkcije marketinga s prodajo.
Verjame v to, da morajo biti podjetja danes odprta za spremembe, testirati in tvegati, kaj najbolje deluje in se znati ob pravem času odzivati. Zagovarja tudi preskok miselnosti v organizacijah, saj le tako lahko stopimo izven vsakdanjih predpostavk, ter z večjo verjetnostjo do novih poslovnih modelov in rešitev.
Nika Veger
Niko Klanšek
Niko Klanšek je izkušen investitor, mentor in serijski podjetnik z bogato tradicijo podjetništva. Od mladih let je gojil strast do poslovne inovativnosti, ki ga je pripeljala do so-ustanovitve več uspešnih startupov. Preden je stopil v podjetniški svet, je bil Niko uspešen košarkar, kjer je razvil svoj tekmovalni duh z osvajanjem več državnih prvenstev v Sloveniji. Svoje vodstvene sposobnosti je nadalje uporabil kot predsednik profesionalnega košarkarskega kluba. Trenutno je Niko ustanovni član Kenmare DAO, investicijskega sklada, specializiranega za zgodnje investicije v Web 3.0 in blockchain projekte. Njegov podjetniški duh se razteza tudi v ustanovitev globalne platforme BizMe, namenjene spodbujanju podjetništva in opolnomočenju obetavnih podjetnikov po vsem svetu. Energijo mu vpliva ljubezen do športa, potovanj, umetnosti in vrtnarjenja, zlasti gojenja tropskih rastlin. Njegova pot ga je vodila po EU, ZDA in Aziji, vsaka od celin pa je obogatila njegovo globalno perspektivo in vpliv.
Nikola Vuković
Nikola Vuković je Senior Principal in član vodstvenega tima za Jugovzhodno Evropo v podjetju Boston Consulting Group.
Ima več kot 13 let izkušenj na področju strateškega svetovanja s poudarkom na temah strategij rasti, poslovne odličnosti in transformacije. Je strokovnjak za panogo potrošniškega blaga in trgovine na drobno (e. Consumer Goods & Retail). Svetoval je vodilnim regionalnim in svetovnim podjetjem v Juhovzhodni Evropi, Srednji Evropi, Zahodni Evropi, ZDA in Aziji, na področjih strategij rasti, komercialne odličnosti (t.j. prodajna in marketinška učinkovitost), in t.i. Go-to-Market strategij, s poudarkom na temah digitalne rasti. Poleg tega je vodil številne obsežne programe transformacij za vodilne korporacije v Srednji in Jugovzhodni Evropi ter v Z Evropi. Nikola je ožji član globalnega tima v BCG-ju za področje potrošniškega blaga in trgovine na drobno (t.i. BCG Global Consumer Practice Area) in starejši član vodstvenega tima za področje potrošniškega blaga in trgovine na drobno BCG za Srednjo in Jugovzhodno Evropo (t.i. BCG CEE Consumer Products Practice Area).
Nikola je magistriral na London School of Economics and political sciences (LSE), v Londonu, VB. Pred tem je končal študij Mednarodnih odnosov na Univerzi v Ljubljani. Študiral je tudi mednarodno poslovanje na Univerzi Paris Lodron, v Salzburgu v Avstriji.
Nina Kelemen
Nina Kelemen je od januarja 2021 nosilka vseh aktivnosti v zvezi z razvojem trajnostnega poslovanja v Skupini Triglav. Do leta 2021 je bila zaposlena v oddelku naložb na Zavarovalnici Triglav kot upravljavka premoženja. V letu 2007 je pridobila finančni strokovni naziv CFA (Chartered Financial Analyst) in bila do leta 2020 aktivna članica Odbora Društva CFA Slovenija. Diplomirala je na mariborski Ekonomsko-poslovni fakulteti, magistrski naziv pa si je leta 2009 pridobila na London Business School v Londonu in istega leta dokončala tudi znanstveni magistrski program na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Na temo trajnostnega regulativnega okvirja in strategije na področju trajnosti je predavala na dogodkih stanovskih združenj in okroglih mizah. Obenem je avtorica številnih strokovnih prispevkov, med drugim prispevka z naslovom Vloga zavarovalniškega sektorja pri odzivanju na podnebne spremembe, ki je bil objavljen v zborniku SORS in znanstveno-strokovni reviji Bančni vestnik. Na Slovenskem zavarovalnem združenju je predsednica Začasnega delovnega telesa za trajnostnost in članica delovne skupine za dolgoročne naložbe in trajnostne finance na Insurance Europe, kjer aktivno sodeluje pri procesih sprejemanja aktualnih in predlaganih uredb, direktiv in zakonodajnih aktov. Obenem je članica AmCham Komisije za trajnostno rast.
Nino Erjavec
Nino Erjavec je izkušeni vodja projektov pri podjetju Renderspace, kjer vodi digitalne projekte za naročnike iz različnih industrij, vključno s Telekomom Slovenije, Lisco, Sava Hotels & Resorts, Interblockom in drugimi. Specializiran je za razvoj spletnih strani, trgovin, mobilnih aplikacij, e-mail marketing, SEO ter analitiko.
Parov Anzelc
Vprašanja o človeku, smislu in življenju so Parova pripeljala na študij filozofije, kjer se je podrobneje seznanil z metafiziko, epistemologijo in psihoanalizo. Prav slednje je v njem vzbudilo največ zanimanja in tako je psihoanaliza postala centralni del mojega življenja, saj se je že med študijem odločil za lastno osebno analizo in se tako prvič praktično spoznal s psihoterapevtskim procesom. Na Filozofski fakulteti v Ljubljani je z odliko diplomiral iz teoretske psihoanalize na temo: “Pomen prostih asociacij za psihoanalizo in njen razvoj: Einfall kot element freudovske epistemologije“. Osebna izkušnja in srečanje s teoretsko psihoanalizo pa sta ga privedla do življenjske odločitve – študija psihoterapije; trenutno obiskuje mednarodni doktorski študij iz psihoterapije na Dunaju.
Parov ima opravljenih skupno več kot 820 ur osebne individualne in skupinske psihoterapevtske izkušnje v dveh različnih pristopih (psihoanaliza in psihodinamska psihoterapija) in po specialističnem študju psihoterapije na Slovenskem inštitutu za psihoterapijo je pridobil certifikat Evropske zveze za psihoanalitično psihoterapijo (ECPP – European European Confederation of Psychoanalytical Psychotherapies).
Je redni član in član strokovnega sveta podružnice ECPP v Sloveniji Evropskega združenja psihoanalitičnih pristopov – Slovenija in soorganizator mednarodnega kongresa “Modern Psychoanalytic Psychotherapies in Modern Times?” v Portorožu med 19.-20. septembrom 2014, sodelavec Ambulante za psihoterapijo in habilitiran asistent Fakultete za psihoterapevtsko znanost Univerze Sigmunda Freuda v Ljubljani.
Patricija Štangelj
Patricija Štangelj je magistrica poslovnih ved, ki na oglaševalski agenciji Luna \TBWA trenutno opravlja delo specialistke za ustvarjanje vsebin. Skupaj z naročniki soustvarja vsebine kampanj, v zadnjih letih pa vse večji del njenega delavnika predstavlja delo z vplivneži in ustvarjalci vsebin na domačih, regijskih ter mednarodnih trgih. Največji izziv dela z vplivneži? Najti pravo razmerje med kreativno svobodo vplivneža z vsebino, ki privlači njegove sledilce ter hkrati ustreči komercialnim ciljem in željam naročnikov.
Paul Ioakimidis
Skozi šestletno kariero je Paul vodil kampanje medijskega načrtovanja in profiliranja strank različnih podjetjih, od najmanjših do velikih državnih podjetij v Avstraliji. Je specialist za pripravo strateških kampanj in komunikacijsko izvedbo, strogo zasleduje zastavljene KPI-je in nenehno stremi k razvoju in izboljšavam.
Podjetju Outbrain se je pridružil leta 2016, pred tem je deloval v svetu družbenih medijev v podjetju Social Soup, svet infomacijskih tehnologij je spoznaval pri delu v podjetju Hipages, kariero pa je začel v podjetju Digital News Media, eni izmed največjih digitalnih medijskih platform v Avstraliji.
Pauliina Jamsa
Pauliina Jamsa je strokovnjakinja za digitalni marketing. Njena velika strast je izkoriščanje sprememb za iskanje priložnosti, kar počne z združevanjem čustvene inteligence s tehnološkimi inovacijami. Skozi kariero je delovala na različnih področjih digitala, od mobilnih aplikacij do načrtovanja celovite digitalne izkušnje strank. Naša gostja je delovala tako na agencijski strani kot tudi na strani naročnikov -globalnih podjetij, kot sta Microsoft in SAP. Njen inovativen pristop k razmišljanju ji pomaga, da ljudem pomaga pri iskanju novih načinov za reševanje starih problemov. Pauliina Jamsa je skozi svojo kariero živela v petih različnih državah in govori sedem jezikov.
Pavel Marđonović
Pavel Marđonović ima številne izkušnje na področju prodaje, trženja, poslovnega razvoja, vodenja in upravljanja podjetja. Svojo poslovno pot je začel v Leku kot vodja prodaje, danes je direktor podjetja Lafarge Cement. S svojim znanjem iz poslovnega okolja razume potrebe in želje sponzorjev, hkrati pa ve, kaj potrebuje slovensko kolesarstvo za še uspešnejši razvoj.
Peter Baloh
Peter Baloh, rojen 1976, je strokovnjak za uvajanje novosti in sprememb na področju transformacije organizacijske kulture in voditeljskih procesov, ki naročnikom prinašajo dokazljive poslovne rezultate. Posameznike in time v podjetjih preobrazi z uporabo izključno najboljših svetovnih spoznanj, praks in orodij. Rdeča nit vseh angažmajev je izmerjen #impact, ki ga dobi stranka.
Z ožjo ekipo e2grow vodi mrežo 110+ coachev iz 25 držav, katere poslanstvo je ustvarjati svet, kjer zaposleni radi opravljajo svoje delo in si vsak dan prizadevajo za zmage svojega podjetja.
Peter Curk
Peter Curk je pred prihodom v podjetje kar 15 let pridobival izkušnje v marketingu. V podjetju Si.mobil je prehodil pot od vodje CRM do direktorja marketinga, nazadnje pa kot svetovalec uprave vodil nastajanje Si.mobilove poslovne strategije. V tem času je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta. Pred 6 leti je prestopil na agencijsko stran, v digitalno marketinško agencijo Renderspace, ki je v naslednjih letih nekajkrat postala digitalna agencija leta. Peter rad sodeluje tudi s start-up podjetji – v podjetju GoOpti nadgradil marketinško funkcijo in pomagal pri širitvi na italijanski trg. Zadnja leta je delal v podjetju Deloitte, kjer je podjetjem svetoval na področju e-poslovanja, razvoja novih poslovnih modelov in storitev, analitike ter upravljanja podatkov. Pred prihodom v Petrol je soustanovil podjetje Dia-Vit Ltd, v katerem s podporo Samsung Ventures Europe ekipa mladih raziskovalcev razvija tehnološko inovacijo na področju neivazivnega merjenja krvnega sladkorja. Peter se navdušuje nad skoraj 2 letnim sinom, je ponosen lastnik 40 let stare Yamahe XS 750 in poglobljen poznavalec italijanskega nogometa. Prijatelji ga opisujejo kot radovedno in vedoželjno osebo.
Peter Olesen
Peter Vidmar
Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 11 letih obstoja agencije se je Peter podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Zadnje čase se veliko posveča razvoju e-športnega marketinga v agenciji in prepletu slednjega s športnim marketingom.
Peter Čas
Mag. Peter Čas je po diplomi in magisteriju na Fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani svoje znanje izpopolnjeval in dopolnjeval na različnih programih na IEDC – Poslovni šoli Bled.
Svojo poklicno pot je začel v Gorenju, kjer je vodil različne oddelke. Ob opravljanju funkcije tehničnega direktorja v podjetju Gorenje Valjevo d.o.o. v Srbiji je soustvarjal tovarno s 600 zaposlenimi, ki je bila rezultat uspešno zaključenega »green field« projekta. Svojo poslovno pot je nadaljeval v matični družbi Gorenje d. d. Slovenija. Po zaključku poslovne poti v Gorenju je v Skupini SIJ med letoma 2014 in 2016 kot generalni direktor vodil družbe Noži Ravne, Serpa in Sistemska Tehnika ter leta 2016 združitev teh družb v novo skupno podjetje SIJ Ravne Systems. Ta podjetja je med ostalim transformiral iz zelo tradicionalnih družb v sodobno, družbeno odgovorno podjetje z odličnimi izhodišči za obsežno organsko in akvizicijsko rast. Med septembrom 2016 in marcem 2017 je opravljal funkcijo generalnega direktorja SIJ Acroni d. o. o.
Vodenje Steklarne Hrastnik je prevzel avgusta 2017. Pod njegovim vodstvom je steklarna z namenom utrditve svoje pozicije v nišnem segmentu največje kakovosti še povečala vlaganje v izobraževanje zaposlenih, strateško in pospešeno začela izvajati prehod v digitalizacijo, robotizacijo in avtomatizacijo proizvodnih procesov, uvedla aktivnosti in procese za doseganje operativne odličnosti in razširila lastno prodajno mrežo na ključnih tržiščih, in sicer v Franciji, Veliki Britaniji in ZDA. Tako je Steklarna Hrastnik leta 2018 dvignila celotne prihodke za pet odstotkov na 60,5 milijonov evrov in povečala čisti dobiček za skoraj petino na 7,8 milijona evrov v primerjavi z letom poprej.
Petra Knez Bahor
Petra Melanšek
Petra Oseli
Petra Oseli se s preučevanjem izkušnje strank in uporabnikov ukvarja že 20 let, vse od začetkov. Še posebej jo zanima vidik strank za potrebe razvoja produktov in izboljševanje storitev, kamor spada poglobljen vpogled v nakupne in uporabniške navade. Že od nekdaj ji je pomemben direkten vpliv na poslovanje podjetja, zato jo cenijo tudi naročniki, ki niso tipične stranke tržno raziskovalnih podjetji.
Njena strast so zato segmentacijske študije in kvalitativne analize. Petra je specialist za storitvene dejavnosti, največ izkušenj ima na področju finančnih dejavnosti, informacijskih tehnologij in spletnega poslovanja ter v turizmu, zato v pristopih k izboljševanju izkušnje strank in razvoju storitev uspešno združuje poznavanje vedenja uporabnikov in storitvenih dejavnosti. Vodstvu Arhee se je pridružila oktobra 2017, skupaj pa sodelujejo že več kot deset let. Arhea je specialist za razumevanje lastnih strank, razvoj trga in poslovnih modelov.
Petra Stušek
Petra Stušek je direktorica Turizma Ljubljana in predsednica uprave mednarodne organizacije ECM (European Cities Marketing, neprofitne mednarodne organizacije za mestni turizem, ki omogoča večjo konkurenčnost in uspešnost vodilnih evropskih destinacij). Kariero v ljubljanskem turizmu je Petra Stušek začela na področju komunikacije s tujimi in domačimi javnostmi.
V zadnjih letih je njena ekipa osvojila več prestižnih naslovov, kot je nagrada globalne organizacije World Tourism Travel Council »Turizem za prihodnost« in nagrado Digit za digitalni turizem in vsebino spletnega portala. V kategoriji "Okolje in dostopnost kot katalizator za trajnostno in odgovorno rast" je Ljubljana dobila tudi skupno nagrado ETIS in Accessible Tourism 2016. V 2018 so prejeli nagrado za turistično kampanjo leta Emerging Europe 2018, v 2019 nagrado ITB Best of Cities in priznanje ITTA Best Food Destination. Ljubljana je zmagala tudi v dveh kategorijah Evropske prestolnice pametnega turizma, novi pobudi Evropske komisije (trajnostni turizem leta 2019 in digitalizacija leta 2020). Ljubljana je tudi edino mesto na svetu, ki se je šestkrat zapored uvrstilo na seznam TOP 100 trajnostnih destinacij mednarodne organizacije Green Destinations.
Je strastna tekačica, kolesarka, hribolazka in smučarka. In, seveda, navdušena popotnica.
Petra Veber
Petra Veber je izvršna direktorica (COO) pri Si splet d.o.o. (ESET Slovenija). S 16 leti izkušenj v bančništvu, kjer se je osredotočala na bančništvo in prodajo, je svojo kariero preusmerila v športni marketing. V podjetju Si splet se že peto leto vključujejo v šport. Petra uspešno vodi projekte, povezane s sponzorstvi in promocijo skozi šport. Svoje znanje je nadgradila z magisterijem na Visoki šoli za poslovne vede – B2, kjer je raziskovala nove marketinške strategije. Pod njenim vodstvom je ESET Slovenija postalo vodilno podjetje na področju športnih sponzorstev v regiji.
Petra Čadež
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.
Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Pia Jankovič
Pia Jankovič je izkušena strateginja za družbena omrežja v agenciji Renderspace. Specializirana je za vodenje družbenih kanalov,sodelovanja z vplivneži in ustvarjanje raznovrstnih vsebin. S svojimi izkušnjami pomaga pri oblikovanju strategij za digitalne kanale in sodelovanju z vplivneži kot tudi prepoznavanju specifik in primernosti različnih kanalov za različne naročnike.
Pija Milana Štrakl
Pija Milana Štrakl študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Pri univerzitetnih projektih se je imela možnost večkrat preizkusiti v vlogi vodje projekta, dvakrat pa je za svoje projekte dobile priložnost nadaljnega sodelovanja z dvema agencijama, in sicer z agencijo Directa in agencijo Formitas. Generacijo Z je raziskovala v sklopu trimesečnega ustvarjanja mock kampanje, ta pa jo je naprej popeljala do konference FMCG, v organizaciji Akademije Finance, kjer se je sama bolj poglobila v svojo generacijo in s pomočjo skupine ustvarila širšo predstavo Z-jevcev kot porabnikov. Velik poudarek daje na raziskovanje, ker je ta pomembna osnova za uvid v določen problem. Težko bi se umestila le v eno vlogo - strateško ali kreativno - saj ji je predvsem najbolj zanimiv izziv najti rdečo nit, ki strateški in kreativni del povezuje. Veseli se vseh nadaljnjih izzivov, saj je ugotovila, da ji je pestro delo, kot je raziskovanje ljudi in sestavljanje zgodbe, pisano na kožo.
Polona Van
Polona Van je vodja operative in svetovalnega oddelka v podjetju Red Orbit, kjer skrbi za strateški razvoj naročnikov in vodi ekipo strokovnjakov na področju digitalnega marketinga in poslovanja. Podjetjem pomaga pri razvoju celostnih strategij za doseganje poslovnih ciljev. Svoje široko znanje in izkušnje s področja offline in online marketinga, strateškega vodenja in razvoja naročnikov na mednarodnih trgih, je zadnjih 12 let gradila v različnih kreativnih in digitalnih agencijah, kjer je sodelovala s slovenskimi in tujimi naročniki iz raznolikih industrij.
V zadnjih letih se je specializirala na področju digitalnega marketinga, predvsem za eCommerce in B2B segmenta. Skozi nenehno izobraževanje na teh področjih išče inovativne rešitve in nove načine, kako naročnikom pokazati pravo pot do relevantnega in zadovoljnega uporabnika.
Primož Govekar
Primož Govekar je tehnični direktor Info hiše. Njegove izkušnje na področju informacijskih tehnologij segajo še v leta luknjanih kartic. Za seboj ima dolgoletne izkušnje na področju vodenja ekip, projektov in informacijske varnosti, na področju obdelave osebnih podatkov pa je začel javne objave svojih člankov beležiti že pred več kot desetimi leti. Je presojevalec za ISO 27001 in diplomant prve generacije dodatne kvalifikacije Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP. Preverjanje zasebnosti spletnih strani in e-poštnih pošiljanj ni samo njegova služba ampak tudi strast.
Primož Hvala
Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass … Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.
Primož Jakin
Primož Jakin je digitalni entuziast, ki svoje znanje pretvarja v uspešen posel blagovne znamke Miss Alice Cosmetics. Pred tem je deloval kot vodja kreative v digitalni agenciji Madwise. Med drugim je nastopal tudi v vlogah freelancerja, copywriterja v agencijah Tovarna vizij in Grey Ljubljana, bil je predsednik Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije in član organizatorske ekipe TEDxLjubljana.
Primož Mahne
Primož Mahne je design strokovnjak z več kot 20-letnimi izkušnjami tako v kreativnem kot v raziskovalno-analitičnem delu, ki podjetjem iz različnih panog pomaga pri inovacijskih procesih (design-driven innovation), identifikaciji nenaslovljenih potreb uporabnikov ter oblikovanju storitev.
Z raznolikimi vlogami, od začetnega kreativnega tekstopisja do stratega tržnih znamk in vodje design raziskav razvija empatijo do uporabnikov, kot avtor in predavatelj aktivno prispeva k razvoju designa in oblikovanja storitev v regiji.