Prof. Mark James

Priznani strokovnjak na področju športnega in olimpijskega prava

Prof. Mark James je priznani strokovnjak na področju športnega prava in olimpijskega prava v Združenem kraljestvu. Akademsko kariero je začel kot raziskovalec na Anglia Polytechnic University, nato pa se je posvetil športnemu in kazenskemu pravu na Manchester Metropolitan University, kjer je soustvaril inovativni magistrski program Šport in pravo. Kasneje je pomagal pri ustanovitvi pravne fakultete na Univerzi v Salfordu in tam opravljal več vodstvenih funkcij, tudi kot vodja Centra za pravne raziskave. Med drugim je bil direktor raziskovalne strategije na Northumbria Law School, danes pa je direktor raziskav na Manchester Law School.

Rado Daradan

CEO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.

Rado Daradan je sokrivec ideje personaliziranih knjig na slovenskih tleh in direktor podjetja Hurra Studios, ki skupaj z Micom skrbi za širitev na nove trge po Evropi in Severni Ameriki, kar rezultira v 1100% rasti. S svojimi 15 letnimi izkušnjami po številnih podjetjih oblikuje jasen in celosten pristop do poslovanja, ki je vedno usmerjeno k zadovoljstvu strank in zagovarja transparentnost v vseh aspektih poslovanja. Rado je prvi “pozitivni pesimist” Malih junakov in mu največ pomenijo Micove ideje, ki so podprte z razmišljanjem o planu B. Zmožnost, da podjetje razmišlja o slabih scenarijih zato, da lahko maksimalno podpre razvoj in napredek se mu zdi izjemne vrednosti. Od Radota lahko vedno pričakujete uporabne anekdote iz poslovnega sveta, ki bi vam jih sicer podjetniki zaradi takšnih ali drugačnih razlogov zamolčali.

Ranko Jelača

Član uprave Telekoma Slovenije

Ranko Jelača je magister poslovodenja. Ima prek 17 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga in prodaje. Svojo poklicno pot je pričel leta 1998 kot ustanovitelj hrvaškega zagonskega podjetja 00NET, po štirih letih pa jo nadaljeval v agenciji za produktni in web design Asobi. Leta 2005 je prevzel vodenje marketinga za Italijo in JV Evropo v podjetju Grupo Uralita, 2008 je postal direktor marketinga v družbi Kraš. Od leta 2011 je bil kot direktor marketinga v družbi Atlantic Grupa odgovoren za blagovne znamke Cedevita, Cockta in Donat na trgih Jugovzhodne Evrope, Rusije, Italije in Avstrije. Do nastopa mandata člana uprave Telekoma Slovenije je bil direktor marketinga in prodaje v družbi Atlantic Multipower Nemčija. V upravi Telekoma Slovenije je od marca 2016 in njegove odgovornosti so Sektor skrb za uporabnike, Sektor za prodajo in Sektor za marketing.

Rok Cuderman

Rok Cuderman zadnja štiri leta v Petrolu vodi področje marketinga, pred tem  je 14 let  v Petrolu deloval na področju pospeševanja in razvoja maloprodaje, nazadnje kot direktor sektorja Razvoj maloprodaje, na področju zasnove in opreme prodajaln bencinskega servisa ter razvoju novih dejavnosti. Je diplomant Strojne fakultete, letalska smer in Visoke šole za management. Po zaključku študija je svojo karierno pot začel v podjetju Wrigley (merchandising, trade marketing, ključni kupci), kjer je pridobil odlične izkušnje s področja prodaje.

Rok Hrastnik

Executive Director, SENSILAB

Rok Hrastnik ​je član uprave in izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab. V preteklosti je bil izvršni direktor podjetja Iprom d.o.o. ter internetni direktor v podjetju Studio Moderna d.o.o., kjer je bil odgovoren za celoten razvoj in rezultate internetne prodaje podjetja na vseh trgih srednje in vzhodne Evrope, pri čemer je vodil ekipo več kot 140 internetnih tržnikov v regiji. Rok je znan kot eden vodilnih strokovnjakov za neposredno trženje na internetu, v svoji karieri pa se že od začetka osredotoča na neposredno ustvarjanje prodajnih rezultatov s pomočjo prodajne moči interneta.

Rok Slapar

CEO, HS PLUS d.o.o.

Rok Slapar je že kot dijak začel s službo operaterja v klicnem centru, leta 2007 je prevzel vodenje klicnega centra Zavarovalnice Adriatic. Ob rednem delu je bil Rok nenehno na preži za novimi poslovnimi priložnostmi, pri osemnajstih je ustanovil podjetje za izdelavo spletnih strani in kasneje podjetje, ki je izdelovalo jumbo plakate. Svojo ambicioznost in občutek za posel je dokazal, ko je prepoznal priložnost v prodaji uporabljenih golf žogic. Opravil je potapljaški tečaj, sklenil dogovore z golf igrišči in pobiral uporabljene žogice, jih očistil, sortiral in zapakiral ter prodajal preko spletne strani – tudi v tujino. Leta 2015 je pod njegovim vodstvom nastala spletna trgovina Ovitkizatelefon.si, zaradi velikega zanimanja pa so začeli povečevati asortiman izdelkov in nastala je trgovina Vigoshop, ki danes zaposluje 110 ljudi in cilja na stomilijonski promet v letu 2019.

Rok Stritar

Ustanovitelj in direktor spletne trgovine, Kibuba

Rok Stritar se s podjetništvom ukvarja iz vseh zornih kotov. Kot podjetnik (ustanovitelj in aktiven član uprave podjetja Kibuba d. o. o.), kot podjetniški mentor (mentor številnim podjetjem v različnih fazah razvoja), kot predavatelj (12 let dela na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in številna izobraževanja v podjetniškem ekosistemu) in kot svetovalec večjim poslovnim sistemom (na področju vitkega poslovanja, dizajnerskih pristopov in vodstvenih sistemov).

Romana Girandon

Predsednica uprave, Loterija Slovenija d.d.

Romana Girandon, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d., je diplomirala iz kadrovskega managementa na Univerzi v Mariboru in ima več kot 20 let izkušenj na različnih vodilnih delovnih mestih. Preden je pred petimi leti nastopila mandat predsednice uprave, je na Loteriji Slovenije tri leta vodila razvoj, marketing, prodajo in logistiko, pred tem pa je bila direktorica družbe LUNA TBWA ter vodila različna področja razvoja poslovanja, trženja in prodaje v družbah LUNA TBWA in Hermes Plus. Je članica mednarodnih skupščin iger Eurojackpot in Vikinglotto, članica nadzornega sveta Športne loterije, d.d., direktorica gospodarskega združenja loterij nekdanje Jugoslavije GIZ ALO in prejemnica priznanja Artemida, ki ga za dosežke na področju razvoja ženskega managementa podeljuje Združenje Manager. Je tudi članica ekip prejemnic več zlatih priznanj za učinkovitost v komuniciranju v Sloveniji in doslej edina slovenska predstavnica na Svetovnem EFFIE festivalu v Singapurju.

Romina Kavčič

Head of Design, Bird Buddy

Romina je oblikovalska strateginja, ki povezuje svet podjetništva in oblikovanja. Trenutno vodi dizajn oddelek v podjetju Bird Buddy. Verjame, da mora biti uporabnik na prvem mestu, a brez premišljene strategije produkt ne bo preživel. Že 14+ let oblikuje in svetuje o uporabniških izkušnjah svetovno znanim startupom in večjim podjetjem, kot so Outfit7, Stellar.org, Chipolo, Xamarin, Databox, IPFS, Doodle. Študirala je Grafično tehnologijo in znanje nadgradila z MBA-jem. Za svoje oblikovanje je bila večkrat nagrajena, a bolj kot nagrade jo motivira utrjevanje tržnih deležev in poslovna rast. Ko ne razmišlja o dizajnu nabira inspiracijo med gorskimi vršaci.

Rosana Lemut Strle

Odvetnica mag. Rosana Lemut Strle

Rosana Lemut Strle je magistrica pravnih znanosti, ki jo je poklicna pot vodila prek zaposlitve na Občini Litija, Upravni Enoti Litija, Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije, na katerem je delala kot direktorica področja za obvezno zdravstveno zavarovanje, Informacijskega pooblaščenca, kjer je delala kot namestnica informacijske pooblaščenke do odvetniškega poklica. Od začetka leta 2024 dela kot samostojna odvetnica. Vključena je bila in še vedno je v različne mednarodne projekte s področja varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja, še posebej na Zahodnem Balkanu. Ima status odvetnice specialistke za področje upravnega prava, prava varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja. Je avtorica številnih strokovnih člankov s teh področij, soavtorica komentarja k Splošni uredbi o varstvu podatkov in priročnika Uvod v varstvo osebnih podatkov. Prav tako je na področjih varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja aktivna predavateljica tako v Sloveniji kot tudi v tujini.

Roswita Golčer Hrastnik

CEO, BioSistemika

Roswita Golčer Hrastnik je magistrica molekularne biologije z bogatimi izkušnjami iz poslovnega sveta. Deveto leto je na čelu inovativnega podjetja BioSistemika, ki je eno od vodilnih podjetij na področju razvoja programskih rešitev za laboratorije. Povezuje ekipo strokovnjakinj in strokovnjakov iz področja naravoslovnih, družboslovnih in tehničnih ved, ki s svojim delom dosegajo zavidljive prebojne rezultate na mednarodnih trgih, tudi na področju tehnoloških inovacij, kot je shranjevanje digitalnih podatkov v obliki DNK. Iskreno verjame, da vrednote podjetja ne smejo biti le črke na papirju, temveč jih je potrebno integrirati v vse dejavnosti podjetja. S svojim edinstvenim načinom vodenja dokazuje, da imajo prav ženske nekatere ključne lastnosti, ki jih potrebujejo najboljši vodstveni kadri.

Sabrina Dick

Direktorica kadrovske službe za srednjo in vzhodno Evropo v podjetju SAP

Sabrina Dick je vodja kadrovske službe za Srednjo in Vzhodno Evropo in skupaj z njeno skupino podpira 16 držav in 4.000 zaposlenih v podjetju SAP.Odgovorna je za opredelitev in implementacijo kadrovske strategije v tržni enoti in je članica vodstvene ekipe Srednje in Vzhodne Evrope.

Samira Shahabuddin

Strateška direktorica v TBWA\Chiat\Day v Los Angelesu

Samira je sodelovala pri oblikovanju strategij za mnoge izmed največjih strank v Los Angelesu. Podjetju Intuit je pomagala preusmeriti zaznavanje platforme QuickBooks iz računovodske programske opreme B2B v zbirko orodij za mala podjetja s kampanjami kot sta "Backing You" z Dannyjem DeVitom in "Happy Business" z "Ghostbusters", Annie Potts in "Cobra Kai", Martin Kove.

Nazadnje je vodila strategijo, ki je preko platforme TikTok for Business pomagala podjetjem pri prodaji lastnih blagovnih znamk na TikTok-u s sloganom »Ne delaj oglasov, naredi TikToke«.

Sandi Kofol

Psiholog, psihoterapevt, coach in predavatelj, O.K. Consulting

Sandi Kofol je po izobrazbi univerzitetni diplomirani psiholog z več kot desetletnimi izkušnjami na področju individualnega svetovanja in izvajanja izobraževalnih delavnic. Dve leti je preizkušal tudi veščine vodenja v praksi, kot vodja v večjem avtomobilskem slovenskem podjetju. Stres in emocionalna inteligentnost sta njegovi priljubljeni področji dela in raziskovanja. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije.

Sandra Kecman

Digital Marketing Manager, Bisnode Southern Market

Sandra Kecman je Digital Marketing Manager v podjetju Bisnode Southern Market, ki je vodilno podjetje s področja pametnih podatkov in analitike v Evropi. Vodila je različne mednarodne digitalne projekte, v podjetje Binsode uvedla agile in je trenutno odgovorna za digitalno prisotnost Bisnode v štirih državah: Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini ter Srbiji. Poleg tega Sandra digitalni marketing poučuje tudi na Fakulteti za podjetništvo Gea College, je podpredsednica upravnega odbora AmChamYoung Leaders in sodeluje pri izvedbi DMS Vedoželjnika. Velika zagovornica enakosti v managementu in mentorskih odnosov.

Sandra Pjanić

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov za Bisnode Slovenija in Hrvaška

Sandra Pjanić je svojo karierno pot začela na Višjem sodišču v Mariboru, v zadnjih dveh letih pa se aktivno ukvarja s področjem varovanja osebnih podatkov v Bisnode Skupini, kjer je imenovana za pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov v Bisnode Slovenija in Bisnode Hrvaška.

Sanja Šavel

Senior Manager, Kearney

Sanja Šavel je Senior Manager v svetovalni družbi Kearney, pred tem je bila direktorica poslovnega svetovanja v eni od "Big4" revizijsko-svetovalnih hiš. Svojo karierno pot je začela v investicijskem in komercialnem bančništvu, pozneje pa pot nadaljevala kot svetovalka v različnih industrijah doma in v tujini. Specializirana je za področje strategij, change managementa in strateških financ.

Študirala je poslovne finance, diplomirala pa iz realnih opcij, ki omogočajo dinamično vrednotenje investicij in strateških odločitev ter s tem prispevajo k povečanju vrednosti podjetja, kar je tudi Sanjin raziskovalni in delovni fokus. Sanja je članica naslednjih združenj: Društvo za marketing Slovenije, Združenje Manager ter Združenja nadzornikov Slovenije.

Sara Stojanovski

Vodja produktnih spoznanj v podjetju d.labs

Sara je vodja produktnih spoznanj z dolgoletnimi izkušnjami z vodenjem ekip produktnih oblikovalcev in razvijalcev ter konceptualizacijo in implementacijo kompleksnih digitalnih produktov. Trenutno vodi specializirano ekipo pri d.labs, ki se ukvarja z odkrivanjem novih poslovnih priložnosti za startupe v zgodnjih fazah in validaciji njihovih produktov na trgu.


Saša Pavlovski

Saša Pavlovski je Marketing Manager na IEDC-Poslovni šoli Bled. Njene odgovornosti vključujejo predvsem planiranje in vodenje spletnih preformance kampanj, družbenih omrežij, vsebinskega marketinga ter vodenje ostalih marketinških projektov. Odgovorna je tudi za načrtovanje, organizacijo ter koordinacijo promocijskih dogodkov v Sloveniji in tujini z namenom pospeševanja prodaje. Pred zaposlitvijo na IEDC-Poslovni šoli Bled si je Saša nabirala izkušnje znotraj lastnega podjetja ter znotraj družinskega podjetja, kjer še vedno sodeluje pri načrtovanju novih projektov.

Sašo Bertoncelj

Vodja športnega marketinga, BTC

Sašo Bertoncelj je nekdanji športni gimnastičar, ki danes upravlja sponzorstva pri družbi BTC. Trenutno deluje kot strokovni sodelavec za sponzorstva in donatorstva v podjetju BTC ter kot vodja marketinga FIS Svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Je tudi član izvršnega odbora Mednarodnega komiteja sredozemskih iger, kjer je predsednik komisije športnikov ter član izvršnega odbora Gimnastične zveze Slovenije. S svojimi izkušnjami iz sveta športa in marketinga uspešno povezuje športne projekte s poslovnimi partnerstvi ter skrbi za promocijo in rast športnih dogodkov na nacionalni in mednarodni ravni.

Sašo Palčič

Direktor digitalne agencije Madwise

Sašo Palčič je direktor in ustanovitelj agencije za digitalni marketing Madwise. S svojo strastjo do inovacij in nenehnim sledenjem najnovejšim trendom je ustvaril agencijo, ki je postala vodilna na svojem področju. V želji po napredku je Madwise na slovenskih tleh začela orati ledino na področju ESG in tako postala prva digitalna marketinška agencija s certifikatom Green Star. Pridružila se je tudi zavezi SOZ (spoštovanje trajnostnih oglaševalskih standardov). S svojo odločnostjo, čutom za izbiro kadra in predanostjo je Sašo Palčič zgradil močno ekipo strokovnjakov, s katero skupaj piše uspešne zgodbe in pomaga rasti številnim podjetjem. Pri tem svoje zaposlene vzpodbuja k sodelovanju pri razvoju in širjenju podjetja, prav tako pa veliko poudarka da na komunikacijo med zaposlenimi in skrbi za pozitivno kulturo v podjetju. Znanje in izkušnje, pridobljene tekom študija podjetništva in dela na področjih produktnega vodenja, vodenja projektov in v prodaji, s pridom uporablja in nadgrajuje tudi v svojem podjetju. Veliko mu pomeni osebnostna rast, zato tudi svoje zaposlene dnevno vzpodbuja, da napredujejo pri svojem delu. Je tudi predavatelj na različnih mednarodnih marketinških konferencah, prav tako prisostvuje v različnih žirijah ali komisijah, s čimer poskrbi, da je nenehno v stiku s trendi in novostmi.

Sebastjan Boh

Specialist spletnega marketinga, TS Media

Sebastjan Boh – specialist spletnega marketinga pri podjetju TSmedia (Siol.net, Najdi.si, Bizi.si, Itis.si) je svojo karierno pot začrtal leta 1999, ko je prepoznal potencial internetnega sveta in odprl svoje podjetje za izdelavo spletni strani. Z več kot 300 izdelanimi spletnimi stranmi in več kot 18 letnimi izkušnjami je vedno sledil potrebam trga in se kmalu specializiral za optimizacijo spletnih strani in spletno analitiko. Celostno storitev na področju izdelave spletnih strani in optimizacije je dopolnil še z znanji o spletnem marketingu, kar vključuje iskalni marketing in upravljanje z oglaševalskimi kampanjami na Google AdWords, svetovanjem in oglaševanjem na družabnih omrežij, izboljšavo nakupnih procesov, izboljšavo uporabniške izkušnje ter email marketingu. Med glavnimi referencami je omeniti največji slovenski spletni oglasnik bolha.com, kjer je od leta 2011 do 2015 skrbel za optimizacijo in spletni promet, trenutno pa skrbi za optimizacijo portalov siol.net, najdi.si, bizi.si ter itis.si. Vsa našteta znanja že vrsto let uspešno posreduje tudi v obliki predavanj, delavnic in svetovanj v podjetjih, neprofitnih organizacijah in šolah ter je z leti vzpostavil močne poslovne mreže strokovnjakov iz področja marketinga, prodaje in managementa.

Sebastjan Jaklič

Direktor marketinga in digitalne prodaje v mednarodnem podjetju Rexel

Sebastjan Jaklič, direktor marketinga in digitalne prodaje v mednarodnem podjetju Rexel, vodilnega specializiranega trgovca z elektromateriali in učinkovitimi rešitvami na področju razsvetljave, zelene energije, e-mobilnosti, energetskih rešitev in elektroinštalacij v Sloveniji. Pretežni del svoje kariere deluje na področju B2B prodaje s poglobljenim poznavanjem B2C segmenta. Njegovo delo je osredotočeno na vodenje marketinga in dvigovanje digitalne prodaje ter izboljševanja uporabniške izkušnje B2B kupcev. Ima tudi bogate izkušnje s področja upravljanje podatkov artiklov, vodenja in upravljanje produktnih skupin in IT-ja. Sebastjan se z veseljem odzove povabilu na debato o B2B izzivih, še posebej če bo pogovor potekal ob skodelici dobre kave.

Simon Belak

hacker, filozof in gledališki režiser

Simon Cetin

Ustanovitelj in partner, iPROM

Simon Cetin je ustanovitelj in partner digitalne agencije iPROM, vodilnega zakupnika oglasnega prostora v digitalnih medijih v regiji. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem Dejanom Struno ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Digitalec po duši in podjetnik, ki živi vrednote o katerih govori ter jih prenaša na svojo ekipo v podjetju, verjame, da bo prihodnost digitalna, ljudje v poslovnem okolju pa bodo morali za uspešno delo imeti poleg tehnoloških znanj predvsem kompetence s področja medčloveških odnosov.

Simon Oblak

Nelipot

Simon Oblak je leta 2014 skupaj s partnerko ustanovil blagovno znamko Nelipot, ki pod samo nosi veganske, ročno izdelane kozmetične izdelke. Nelipot je v letu 2016 postala Hit produkt 2016 v okviru oddaje Štartaj, Slovenija! V podjetju skrbi za nove poslovne priložnosti, finančno vodenje ter mešanje krem, še vedno.

Svojo poslovno pot je začel v podjetju DM drogerie-markt d.o.o., od leta 2008 pa je zaposlen v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija, kjer dela kot Vodja ključnih kupcev. Na tem delovnem mestu je v zadnjih letih tudi pridobil veliko ključnih znanj, ki jih je lahko uporabil pri razvoju lastnega podjetja.

Navdušenec nad vsem naravnim in vedno v iskanju neobičajnega. Tisti bolj ta resni del Nelipota.

Simon Rožnik

Direktor, EXTREM

Simon Rožnik je svojo poslovno pot začel leta 2004, ko je kot študent Fakultete za šport ustvaril poslovni načrt za "Prvo uradno prvenstvo v košarki 3×3 na svetu" in ga predstavil Košarkarski zvezi Slovenije. Ta inovativna ideja je utrla pot izjemnemu razvoju košarke 3×3, ki je danes celo olimpijski šport, pri čemer je Slovenija zapisana kot eden od pionirjev te discipline. Leta 2007 je Rožnik ustanovil svojo agencijo, s katero je razširil organizacijo športnih dogodkov na različna področja. Njegova agencija je odraz njegove osebnosti – športnika, pustolovca in ustvarjalca, ki vedno stremi k iskanju novih izzivov. Njegova strast in vizija sta usmerjeni v ustvarjanje avtorskih dogodkov, ki jih vodi od zametka ideje do popolne realizacije.

Simon Žalec

Digital Marketing Specialist (Atlantic Grupa)

Simona Koren

Simona je del digitalno transformacijske pisarne v Atlantic Grupi, kjer kot Master Ninja vodi skupino digitalnih Ninj, odgovornih za digitalno transformacijo marketinga blagovnih znamk na nivoju skupine. V FMCG Nekonvencionalna in entuziazma polna zgodovinarka, ki sestanke zaključi s sloganom ‘’Akcija!’’, je v marketinški svet zašla čisto slučajno. In tukaj ostaja že 18 let, od tega 17 v FMCG. Prvi marketinški dril je izkusila v Unileverju, kjer je 5 let vodila blagovno znamko Axe in za to vodenje bila prvič nagrajena z Effijem. Marketinško strast je v naslednjih 10 let podžigala kot kraljica prebave na Atlantic Grupi z vodenjem marketinga blagovne znamke Donat Mg za 20 držav. Blagovna znamka se je pod njenim vodenjem razcvetela tako strateško, komunikacijsko kot tudi prodajno. V teh letih je postala zbirateljica različnih marketinških nagrad, najbolj ponosna je na zlato nagrado Effie za ‘’Prenovo in pomladitev blagovne znamke Donat Mg’’.

Simona Kruhar Gaberšček

Glavna in odgovorna urednica Marketing magazina

Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, zadnja štiri leta pa je njena glavna urednica. Je tudi programska direktorica konference DIGGIT, ki jo organizira Marketing magazin.

Simona Napotnik

Samostojna raziskovalka in vodja projektov, Aragon

Simona Napotnik poseduje več kot 12 let izkušenj s področja tržnega raziskovanja. Ima bogate izkušnje tako na področju kvalitativnega kot kvantitativnega raziskovanja. Pri delu ključno vlogo pripisuje sintezi različnih podatkov in pretvorbi le-teh v konkreten akcijski načrt. Zagovarja osebni razvoj in odprtost za nove izkušnje in priložnosti. Danes deluje kot samostojna raziskovalka in vodja projektov v podjetju Aragon.

Simona Špilak

Ustanoviteljica in lastnica, BOC INSTITUTE

Simona Špilak je lastnica in ustanoviteljica podjetja BOC INSTITUTE, z več kot 15 let mednarodnih izkušenj s področja marketinga in prodaje, na visokih strokovnih in vodstvenih pozicijah v mednarodnem okolju.

Svojo kariero je začela na področju proizvodov široke potrošnje in jo nadaljevala v farmacevtskih vodah. Skoraj 6 let je v francoskem farmacevtskem gigantu Sanofi vodila poslovno enoto ConsumerHealthCare, za 8 držav regije Adriatic. Pred tem je v podjetju GlaxoSmithKline skrbela za blagovno znamko Aquafresh v CEE regiji. Svoje znanje in izkušnje pridobljene v mednarodnem okolju združuje z energičnih pristopom in izziva “status quo” situacije. Strastno sodeluje pri ustvarjanju konkretnih kadrovskih zgodb, ki vodijo k spremembam v organizacijah, zato je pred dvema letoma ustanovila podjetje Business and Organisational Consulting Institute. Deluje na področju iskanja vodstvenih kadrov in je certificirani poslovni coach z licenco Erickson Coaching International®. Za programe razvoja posameznika, organizacij in vodstvenih kompetenc je licencirana uporabnica orodja za individualno in timsko merjenje učinkovitosti na delovnem mestu Saville Assessment® ter licencirani coach in uporabnica orodja za osebnostno profiliranje Process Communication Model® (PCM profiliranje).

Ga. Špilak je magistrica ekonomije in kot gostja že desetletje predava pri predmetu Mednarodno poslovanje na Ekonomski fakulteti, Univerze v Ljubljani.

Stella Korošec

So-ustanoviteljica, Equa, Equa Care in Goat Story

Stella Korošec je so-ustanoviteljica in vodja marketinga blagovnih znamk Equa, Equa Care in Goat Story.

Tadej Accetto

Vodja upravljanja s spremembami in zagotavljanja kakovosti, Petrol d.d.

Tadej Jevševar

Chipolo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam