Jure Čuk

Vodja trženja, WOOP! Trampolin park Ljubljana

Jure Čuk, diplomiran ekonomist, je kot marsikdo danes, svojo kariero začel graditi s pomočjo slovenskih start-upov. V času recesije je zaprl svoje podjetje za izdelovanje unikatnih oblačil in pot nadaljeval v Londonu, kjer je pet let ustvarjal v trženjskem oddelku podjetij L’Oreal in Trish McEvoy. Trenutno ga najdemo v ljubljanski atrakciji trampolin park WOOP!, kjer vodi trženje, poleg tega pa je solastnik trženjske agencije Impressions ter podjetja za personalizacijo ličenja AdviseMyStyle.

Jurij Žurej

Prokurist Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo

Jurij Žurej je doktoriral na pravni fakulteti iz področja medijskega prava ter deloval na katedri za civilno in gospodarsko pravo. Svoja poslovna znanja je pridobival na IEDC Bled, kjer je zaključil MBA. Bil je direktor Urada za intelektualno lastnino in je poznavalec avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Bil je tudi eden prvih svetovalcev v Uradu informacijskega pooblaščenca, ki je začel delovati v jeseni 2003. V tem trenutku je prokurist Droge Kolinske d.d. in direktor pravne službe Atlantic grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in v tej funkciji je bil vodja ekipe, ki je zaščitila barvo Argete.

Juš Lesjak

Foudner, Genizify

Juš Lesjak je po naravi inženir, ki se je spotaknil ob akademsko filozofijo in padel v marketing. Po maturi si je vzel leto "pavze", v katerem ustvarja platformo Genizify, s katero bliža podjetja in blagovne znamke generaciji Z.

Juš dobro razume vzpon TikToka in povezovanje uporabnikov z blagovnimi znamkami preko te platforme. Njegova "misija" je povezovanje tradicionalnih blagovnih znamk z novimi vrednotami generacije Z.

Juša Fabjan

Digitalna strateginja, Luna \TBWA

Juša Fabjan kot digitalna strateginja v agenciji Luna \TBWA ustvarja vsebinske strategije, ki omogočajo blagovnim znamkam, da s pomočjo digitalnega okolja nagovorijo resnične probleme in spodbujajo bolj smiselna doživetja v digitalnem svetu.

Kaspars Drikis

Country Manager Baltics, Balkans, Kazakhstan and Azerbaijan, RTB House

Kaspars Drikis je odgovoren za razvoj podjetja RTB House, ki razvija rešitve za ponovno ciljanje za podjetja za e-trgovino na trgih Balkana, Baltike, Kazahstana in Belorusije. Je eden večjih poznavalec tako tehnoloških kot marketinških AdTech rešitev in sodeluje pri oblikovanju rešitev.

Katarina Lotrič

Co-founder, Gentler Apps

Katarina Lotrič je komunikologija, ki jo zanimajo ljudje in vse vrste odnosov oziroma komunikacije med njimi. Njena prva resna zaposlitev, ki je bila tudi najbliže korporativni izkušnji, je bila v Toyoti Lovše, kjer je skrbela za marketing in PR. Po 5 letih se je podala na samostojno pot. Od takrat dalje ali dela s startupi ali je del njih.

Od bolj vidnih podjetij je naročniško sodelovala s Codeable in 3FS, del ekipe pa je bila na Calumi, Poviu, Cashili in od 2016 dalje na Lakeu. Kot soustanoviteljica je bila vpletena v vse procese, ki jih živi določen startup. Zadnja leta je skrbela za produkt Lake Coloring, iOS aplikacijo za barvanje, ki je hkrati platforma za ilustratorje s celega sveta. Lake beleži več kot 7 milijonov prenosov in leta 2017 je aplikacija prejela najbolj prestižno nagrado v industriji Apple Design Award. Uspehu navkljub je lani poleti prepoznala, da se je njena pot na Laku končala. Trenutno je v fazi ustanavljanja novega podjetja Gentler Stories, ki bo, preko znamke Gentler Apps, lansiralo aplikacije za celosten self-care: fizičen in mentalni oziroma čustveni.

Lani je bila Katarina Lotrič izbrana kot ena izmed 50 vidnejših ljudi v tehnoloških vodah.

Katarina Razmovski

Ujemi Znanje

Katarina je mojstrica grajenja novih rutin, uspešno spreminja vsakodnevnih navad vodij in ekip, ki želijo postati učinkovitejše. Coacha vodje na vseh organizacijskih nivojih v organizacijah vseh velikost – od scale-upov do največjih regionalnih podjetij kot sta A1/VIP in Zavarovalnica Triglav. Letno opravi 500+ coaching ur in nosi prestižna naziva Gallup Certified Strengths Coach in e2grow Certified Executive coach in High performance team coach. Je senior partner v e2grow, podjetju ki se ukvarja s trajnimi vedenjskimi spremembami, ki ekipam v podjetjih omogočajo doseganje najbolj ambicioznih ciljev.

Katarina Veselko

Chief Impact Officer, e2grow

Katarina Veselko je Chief Impact Officer na e2grow – vodilni svetovni platformi za kulturo rasti v organizacijah. Usmerja delo mednarodne skupine 140 coachev, ki v organizacije prinašajo resnične spremembe vedenja in navad. Ustvarja in vodi programe, ki transformirajo time in njihove vodje, da presežejo povprečje in dosegajo vrhunske rezultate, obenem pa krepijo zdravo kulturo. Preprosto – ljudje raje hodijo v službo, živijo bolje in prispevajo več.

Je psihologinja, nosilka licenc za izvajanje krepitve poguma Dare to Lead, Daring Way in Rising Strong (dr. Brené Brown), nosilka mednarodnih certifikatov NLP (nevrolingvistično programiranje) Praktik in Mojster Praktik in ICF (International Coaching Federation) certifikata NLP Coach, transakcijska analitičarka svetovalka, ter certifikata za integrativno uporabo psihodrame in transakcijske analize.

Katja Goljar

Soustanoviteljica blagovne znamke Relove

Katja Goljar je študirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. V času Covid pandemije pa se je podala v svet podjetništva, mode in trajnosti. Katja je soustanoviteljica blagovne znamke Relove, ki ponuja trajnostne kose oblačil. Citat, ki ji je pomagal pri podjetniški poti je: »The key to success is to start before you’re ready.« Meni, da so za uspeh potrebni predvsem vztrajnost, pogum in konsistentnost.

Katja Temnik

Vodja zeliščnega vrta in kmetije Majnika

Vodja zeliščnega vrta in kmetije Majnika, Katja Temnik, je bivša profesionalna košarkarica, vrsto let je bila kapetanka slovenske ženske reprezentance. Po izobrazbi je diplomirana prevajalka (govori 6 jezikov) in magistrica znanosti.

Sodelovala je pri nastanku PONS-ovega špansko-slovenskega slovarja ter prevedla nekaj knjig iz španščine in angleščine. Uči španščino na OŠ ter italijanščino na tečajih za odrasle. Javnost jo je 2019. izbrala za inovativno mlado kmetico leta, 2020. leta pa je postala najboljši podjetnik v kmetijstvu (Agrobiznis). Je tudi prejemnica bronastega grba občine Slovenske Konjice.

Katja Šajnovič

Vodja naročniških oddelkov v podjetju A1

Katjuša Gajser

Vodja marketinga, Harvey Norman

Katjuša Gajser se je ekipi Harvey Norman pridružila že malce več kot desetletje nazaj in nikakor ne slučajno. Zanimalo jo je delo v mednarodnem podjetju in čeprav sta bili takrat v Sloveniji šele dve Harvey Norman trgovini, ena v Ljubljani, druga v Kopru, se je že takrat čutilo, da bo narava dela precej drugačna od vsega, kar je doživela poprej.

Kot vodja marketinga skrbi za cel sklop marketinških aktivnosti.

Kenneth Lopez Triquell

Sales Director Europe, Zemanta, an Outbrain company

15 let izkušenj v oglaševanju Kenneth pri delu združuje s svojo neizmerno strastjo do spletnega oglaševanja. V digitalu deluje od leta 2002, kar mu je omogočilo spoznavanje širokega spektra področij v digitalnih medijih.

Deloval je v najpomembnejših kreativnih in medijskih agencijah v Španiji (Havas in Aegis), skrbel je za ključne stranke v podjetju Yahoo! Španija, sodeloval je pri lansiranju omrežja Twitter na španskem trgu, v podjetju ADARA je skrbel za odprtje novih trgov v skandinavskih državah, Severni in Vzhodni Evropi, nato se je vrnil v svet družbenih omrežij in deloval v podjetju Adsmurai, ki je marketinški partner Facebooka. Od oktobra 2018 v Zemanti skrbi za lansiranje prve DSP (demand-side platform) sožitnega oglaševanja.

Kevin Gaskell

poslovni svetovalec

Kevin Siggy

Aktualni svetovni prvak v Formuli E

Kevin Siggy je aktualni svetovni prvak v Formuli E, virtualni simulaciji Formule ena. Od leta 2019 je član e-športne ekipe britanskega McLarna in nastopa na vseh najpomembnejših simulacijah svetovnih dirk.

Poleg profesionalnega e-športnega udejstvovanja je Kevin študent oblikovanja računalniških iger. Študira in živi na Nizozemskem.

Klarisa Veselič

Produktni Vodja, Elan

Klarisa Veselič je po študiju delovala kot grafična oblikovalka v večjih slovenskih studiih, kjer se je specializirala na področju marketinškega komuniciranja. Trenutno je zaposlena v podjetju Elan, kjer je odgovorna za razvoj in lansiranje novih produktov in produktnih linij. Skupaj z multidisciplinarno ekipo je prejemnica večih mednarodnih oblikovalskih in marketinških nagrad kot so Red-dot best of the best, ISPO golden Award, in drugih.

Klavdija Vidic

Direktorica marketinga, razvoja in raziskav, Poslovna enota Donat, Atlantic Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Klavdija Vidic ima več kot 20 let izkušenj na področju marketinga, funkcijo Direktorice marketinga in razvoja pa je v novoustanovljeni poslovni enoti Donat v okviru Atlantic Droge Kolinske prevzela leta 2020. V tej vlogi skupaj z ekipo strokovnjakov skrbi tudi za dolgoročni trajnostni razvoj blagovne znamke Donat.

Klemen Ramoveš

Direktor Službe Stik s strankami, Zavarovalnica Triglav

Klemen Ramoveš je izkušen strokovnjak s področja vodenja, strateškega razmišljanja in upravljanja poslovnih projektov, z več kot 20-letno kariero v telekomunikacijah, poslovnem svetovanju in drugih industrijah. Diplomiral je na Fakulteti za management ter pridobil MBA na IEDC Poslovni šoli Bled. Njegova kariera vključuje vodenje večjih projektov in timov v mednarodnem okolju, optimizacijo procesov, združitve in prevzeme ter korporativno upravljanje. Med ključnimi dosežki so ustanovitev novih podjetij, finančna in operativna sanacija, uspešna prodaja družb ter razvoj novih produktov. Deloval je tudi kot interim direktor v podjetjih Telekom Slovenije, PRIMO in ONE, kjer je uspešno vodil strateške in operativne transformacije. Trenutno se osredotoča na vodenje področja upravljanja stika s strankami in delovanja kontaktnih centrov v Zavarovalnici Triglav. Vodi enega od večjih slovenskih in regijskih kontaktnih centrov, ki za svojo avtomatizacijo uporablja spekter različnih AI rešitev za povečanje interne učinkovitosti in zadovoljstva strank. Poleg profesionalnih dosežkov je strasten tekač in ljubitelj gorskega kolesarjenja, kar mu pomaga ohranjati ravnovesje med delovnim in zasebnim življenjem.

Kristina Gregorc

Direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje, Mercator, odgovorna urednica M Soseske

Kristina Gregorc je direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju ter odgovorna urednica M Soseske.

Z ekipo pomembno prispeva k projektom nenehnega razvoja Mercatorja kot inovativnega podjetja in sodobnega trgovca. V zadnjih mesecih se intenzivno ukvarja z razvojem Mercatorjeve spletne trgovine in M Soseske, ki je vsebinska platforma za Mercatorjeve digitalne vsebine. Kristina se je podjetju priključila po zaključenem študiju na Univerzi v Exeterju, kariero pa  je začela v oddelku marketinga, sočasno pa je bila tudi asistentka predsednika Mercatorjeve uprave. Kot direktorica sektorja vodi pomembne projekte na področju digitalne preobrazbe podjetja.

Krix Berberian

nekdanji regijski izvršni kreativni direktor, TBWA \RAAD

Krix Berberian je izkušen kreativni vodja, kreativni svetovalec in nekdanji regionalni izvršni kreativni direktor z več kot 19 leti izkušenj v območju MENA v različnih mednarodnih agencijah. Prejel je številne prestižne nagrade, med drugim je pridobil prepoznavnost tudi na festivalih Cannes Lions, Dubai Lynx, New York Festivals, The Loeries, Warc Awards, WARC MENA, Effies in MadStars. Leta 2019 ga je poročilo Black & White Report uvrstilo med deset najboljših kreativnih direktorjev na bližnjem vzhodu in v severni Afriki. Krix je vodil kreativni razvoj za ugledne regionalne naročnike, kot so Hilton, Henkel, Qatar Tourism Authority, Pladis, MTN, Unilever, Standard Chartered Bank, HSBC, Toyota, Lexus in mnoge druge. Vneto se zavzema za inovacije in spodbujanje talentov za izboljšanje ustvarjalnega dela v industriji. Poleg profesionalnih dosežkov je tudi gurmanski kuhar in večkrat nagrajeni fotograf, ki je svoja dela predstavil na razstavah po območju MENA in Evrope, kjer je beležil zgodbe in odkrival kulture po vsem svetu.

Ksenija Škrlj

Poslovna svetovalka, Nubis

Ksenija Škrlj je izkušena strokovnjakinja, z več kot 20 letnimi izkušnjami na področju digitalizacije, produktnega marketinga in optimizacije poslovnih procesov.

V svoji karieri je zasedala vodstvene pozicije v večjih mednarodnih korporacijah, za samostojno pot poslovne svetovalke za področje digitalnega razvoja podjetij pa se je odločila leta 2019. Tekom svoje samostojne kariere je svetovala pri pripravi digitalnih strategij in izvedbi projektov digitalnega razvoja v preko 20 slovenskih srednjih in velikih podjetij. Svetovala je in predavala na področju digitalizacije poslovnih procesov, digitalnega marketinga, razvoja digitalnih produktov ter uvajanja novih poslovnih modelov. Je članica žirije za evalvacijo digitalnih projektov IDC Adria. Njena strast je sledenje tehnološkim trendom, saj verjame, da so nove poslovne priložnosti prav v novih tehnologijah.

Lara Mlakar

Skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih v agenciji Luna \TBWA

Lara Mlakar je že zgodaj vedela, da želi delati v oglaševanju, svoj prostor pod soncem pa je našla v agenciji Luna \TBWA kot skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih. Navdušenje nad vsebinami, svež pogled na svet in neprekinjen stik z dogajanjem v digitalnem okolju so njena orodja za ustvarjanje izstopajočih digitalnih vsebin.

Lara Vodlan

Founder, Omnisfera

Lara Vodlan je svojo pot v svet dogodkov začela v kulturi. Več kot 10 let je na Festivalu Ljubljana na različnih pozicijah v marketingu in programu skrbela za brezhibno izvedbo koncertov, predstav, razstav ... Sodelovala je tudi s Pandur Theaters in organizirala nekaj odmevnih gostovanj in turnej, med drugim v Kolumbiji, Španiji, Italiji ... Leta 2008 je kulturo zamenjala za informacijsko tehnologijo in se pridružila Microsoftu Slovenija. Tam je do pred kratkim vodila različne segmente v marketingu in komunikacijah, v zadnjem času se je osredotočala na t. i. B2B in account based marketing. Več let je bila tudi na čelu vseh aktivnosti, povezanih z NT konferenco.

V turbulentnem 2020 je ustanovila svoje podjetje Omnisfero, kjer se posveča strateškemu marketingu in seveda svoji večni ljubezni – dogodkom, ki so v teh časih pač digitalni.

Lea Lipovšek

Partner Marketing Advisor for CEE Multi Country, Microsoft

Lea Lipovšek je Partner Marketing Advisor v Microsoftu, kjer vodi ekipo, odgovorno za marketinške aktivnosti za partnerje in s partnerji v 24 državah CEE regije. Odlikujejo jo izkušnje tako iz sveta gospodarstva kot javnega sektorja. Poglobljeno znanje je gradila kot direktorica marketinga v performance marketing agenciji Madwise. Poleg skrbi za celoten marketinški splet agencije je bila odgovorna za strateško načrtovanje digitalnih zgodb za naročnike, kot so Adriatic Slovenica, AMZS, ALTA, Elan in Estetika Nobilis. Marketinške veščine pa je pridobivala tudi v marketinških agencijah Pristop, Vizuarna in Imelda Ogilvy. Štiri leta je vodila marketing in korporativno komuniciranje v podjetju Špica International, kjer je bila odgovorna za snovanje in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije na 25 trgih podjetja. Med letoma 2011 in 2014 je vodila tudi komuniciranje Kompetenčnega centra Opcomm, kjer je skrbela za upravljanje spletnih mest, odnose z javnostmi in oglaševanje, tri leta je bila vodja organizacijskega odbora dogodka Living bits and things.

Lena Lindermaier

Global Business Development SAP

Lena Lindenmaier v podjetju SAP skrbi za razvoj globalnih rešitev na področju strojnega učenja. Izhaja iz prodajnega sveta in je izkušnje nabirala tudi v SAP-ovi prodajni akademiji. Pred tem je delovala v marketinških oddelkih nekaterih mednarodno priznanih blagovnih znamk, kot so Mercedez-Benz, Volkswagen in Bosch.

Lenart Ambrož

Chief Technology Officer, Vareo d.o.o

Lenart Ambrož je eden izmed najbolj uveljavljenih razvijalcev spletnih trgovin in zalednih integracij v regiji. Svojo kariero je začel na Siolu in Telekomu, kmalu pa ga je pritegnila hitro-rastoča panoga spletne trgovine. Kot vodja razvoja je ustvarjal mednarodno uspešno zgodbo pri legendarnih spletnih trgovcih Studio Moderna (preko 67 mio eur letnega prometa, 20 trgov), Sensilab (preko 30 mio eur letnega prometa, 12 trgov) ter BigBang (največji ponudnik elektronike za končne kupce v Sloveniji). Pri teh podjetjih se je naučil neprecenljivih lekcij kako morajo tehnološke platforme podpreti eksponentno rastoče povpraševanje. Podjetju Vareo se je pridružil kot CTO s ciljem, da še več podjetjem pomaga načrtovati in implementirati optimalne tehnološke rešitve, ki bodo podprle njihovo rast. Lenart je tudi certificiran ekspert za Magento, Progress Sitefinity, Ucommerce in SharpSpring.

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki, iPROM

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM, vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.

Leon Šikovec

Vodja PR, marketinga in medijev, Sberbank

Leon Šikovec je marketinški strokovnjak z večletnimi izkušnjami na različnih področjih marketinga. Svojo kariero je začel kot načrtovalec medijskih projektov v agenciji Media Publikum, kariero je nadaljeval v agenciji Publicis. Podjetju Sberbank se je pridružil leta 2003 in že več kot 15 let uspešno vodi marketinški oddelek banke, skrbi za blagovno znamko, strategijo in prodajne aktivnosti.

Lijana Kocbek

Head of Marketing and Sales, Xtreme Collection, Boxmark Leather

Lijana Kocbek je specializirana za prodajo in trženje ter vodenje prodajnih timov v podjetjih z mednarodno komponento poslovanja. V podjetju Boxmark Leather Slovenija kot vodja prodaje in trženja blagovne znamke luksuznega outdoor pohištva, skrbi za razvoj novega programa, branding, vzpostavitev globalne prodajne mreže v luksuznem segmentu, vzpostavljanje dolgoročnih odnosov zaupanja s kupci ter strateški marketing. Delo s kupci je njena strast in način življenja. Verjame, da problemi vsebujejo nove priložnosti, ki jih je treba raziskati, zato v svojem delovnem okolju išče priložnosti za uvedbo novosti in sprememb. Njena prioriteta je iskanje celovitih rešitev za kupce in razvijanje višje vrednosti zanje.

Lilijana Mikluš

Vodja razvoja blagovnih znamk - poslovna enota Donat, Atlantic Droga Kolinska

Lilijana Mikluš je po končanem magistrskem študiju marketinga na Aston University, Birmingham, svojo kariero začela v podjetju KPMG Nunwood, London, kot raziskovalka in svetovalka na področju uporabniških izkušenj storitvenih dejavnosti (Customer Experience Management), nato pa svojo pot nadaljevala kot tržna raziskovalka v podjetju Atlantic Droga Kolinska. Danes je zaposlena kot vodja razvoja blagovnih znamk, poslovna enota Donat.

Lojze Bertoncelj

Managing Partner, CorpoHub

Lojze Bertoncelj je svetovalec, moderator in mentor na področjih vitkega in agilnega korporativnega inoviranja. Serijski inovator in podjetnik. Partner družbe CorpoHub, ki je vodilno slovensko podjetje na področju vitkega inoviranja ter agilnega dela in managementa.

Lovro Gruden

Direktor, Indigo

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo in trgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Svojo poklicno pot je začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T. Kearney. 

Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Lovro Peterlin

član upravnega odbora DMS in direktor podjetja Linea Directa

Je direktor razvoja novih storitev v največji slovenski multinacionalki Studio Moderna in od leta 2007 tudi direktor sestrskega podjetja Linea Directa – inovativne slovenske agencije za direktni marketing, ki se ukvarja s storitvami multikanalnega marketinga, prodajnimi izobraževanji, neposredno prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj. Po poklicu je univerzitetni diplomirani politolog, na MIB v Trstu je opravil MBA, končuje pa tudi magistrski študij politologije in komunikologije na FDV v Ljubljani. Je mentor številnim mladim start-up podjetjem, nevladnim organizacijam in podjetnikom ter priznani predavatelj s področja vodenja, prodaje in marketinga. Kot eden redkih Evropejcev je član mednarodne žirije za najprestižnejše globalne nagrade v direktnem marketingu ECHO AWARDS in član programskega sveta Sales Summit.

Lovro Verhovšek

Lovro Verhovšek je po magistrskem študiju na ekonomski fakulteti v Ljubljani 4 leta deloval v marketingu na Mercatorju, kjer se je podrobno spoznal z vsemi elementi trženjskega spleta. Ključna področja so predstavljale lokacijske študije, cenovna elastičnost, izbor asortimana prilagojen na lokacijo ter analitika uspešnosti promocij. Nato je 4 leta sodeloval na vodstvenih pozicijah v procesu komercialnega prestrukturiranja Merkurja, kjer je znotraj "category managementa" izvedel reorganizacijo nekaj oddelkov, optimizacijo asortimana, cen in pristopa na trg, hkrati s celovito komercialno in finančno sanacijo podjetja. Z novim letom se je pridružil ekipi Baby centra, kjer bo ponovno potrebno izvesti optimizacijo procesov poslovanja in pristopa na trg.

Lucija Lepšina

So-ustanoviteljica NFT znamke Ballies

Lucija Lepšina je so-ustanoviteljica in vodja marketinga NFT znamke Ballies, ki košarkarsko skupnost in izkušnjo prenaša v web3 svet. Pred nekaj meseci so njihovo prvo kolekcijo 9999 košarkarskih NFT-jev razprodali v zgolj 14 minutah. Lucija izhaja iz oglaševalskega sveta, kjer se je kot tekstopiska razvijala predvsem v Agenciji 101, lani pa je s partnerjem (prav tako s konceptom NFT-jev) v Slovenijo prvič prinesla zlato iz največjega globalnega kreativnega tekmovanja za mlade kreativce - Young Cannes Lions 2022 v kategoriji Digital.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam