Lucijan Perger
Lucijan Perger je nekdanji rokometaš z magisterijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki od leta 2014 vodi družinsko podjetje Perger 1757, medeni raj v Slovenj Gradcu, kjer se dediščina podjetja Perger prenaša že v deveto generacijo. Zase pravi, da si postavlja visoke cilje in naredi vse, da te cilje doseže. Pri tem se zaveda, da za doseganje ciljev potrebuje odlično ekipi. Njegov moto je: "Delajte s srcem in delajte samo najboljše."
Luka Andrejak
Luka Andrejak je izkušeni programer in vodja projektov z več kot 15-letnimi izkušnjami predvsem s področja programatičnega ekosistema, znotraj katerega raziskuje nove tehnološke rešitve. Njegova edinstvena spoznanja, do katerih je prišel s svojim neumornim delom in predanim raziskovanjem, uspešno pomagajo pri dopolnitvi iPROMovih tehničnih rešitev.
Luka Baranović
Luka Baranović je direktor svetovalnega podjetja humanact, ki se ukvarja z oblikovanjem storitev in izkušenj ter podjetjem pomaga pri izzivih na področju poslovne strategije, designa, upravljanja in implementacije celostne izkušnje, storitev in poslovnih modelov.
Izkušnje je pred tem pridobival v telekomunikacijski industriji in v svetovalnem podjetju Deloitte Consulting, kot predavatelj in avtor je zelo aktiven tudi na svetovnem prizorišču razvoja oblikovanja storitev. Luka posebno pozornost posveča trajnostnim oblikovalskim izkušnjam in vključevanju oblikovanja v poslovanje.
Luka Debevec
Luka Debevec je končal srednjo lesarsko šolo v Ljubljani. Leta 2009 se je zaposlil v očetovem podjetju, ki se je ukvarjamo s tapetništvom (oblazinjeno pohištvo, avtotapetništvo, splošno tapetništvo, obnove, popravila). Leta 2012 (pri 23 letih) je ustanovil svoje podjetje in blagovno znamko Kauch, ki je specializirano za dizajniranje, projektiranje in izdelavo oblazinjenega pohištva za zahtevne projekte. Opremljajo zasebne prostore, javne prostore, hotele, križarke, poslovne prostore in jahte. Luka je med drugim član podjetniških združenj CEED, Yes in SBC - Slovenian Business Club.
Luka Godec
Luka Godec zadnjih 10 let deluje v digitalnem marketingu, kjer svetuje podjetjem pri nastopu na spletu, upravljanju spletnih trgovin in digitalni strategiji.
V agenciji Red Orbit skrbi za strateški razvoj digitalnega marketinga najrazličnejših naročnikov.
Luka Grilc
Luka Grilc je direktor blagovne znamke Nordica v italijanskem proizvajalcu športne opreme Technica Group. V podjetju je leta 2014 začel kot skrbnik blagovne znamke Nordica, danes pa je odgovoren za celotno poslovanje poslovne enote Nordica.
Pred tem je bil direktor blagovne znamke in produktov v Elanu. V podjetju je deloval vse od leta 2003. Leta 2014 je na Slovenski marketinški konferenci dobil nagrado za marketinškega direktorja leta.
Luka Kogovšek
Luka Lavriša
Luka Lavriša je strokovnjak za napredno optimizacijo spletnih strani (SEO) in eden tistih, ki zelo redko predava, a ko se enkrat pojavi na odru, si ga zagotovo zapomnimo. S svojim edinstvenim pogledom je razvil učinkovit pristop, ki podjetjem omogoča ne le doseganje, temveč tudi preseganje zastavljenih ciljev. Z več kot 14 leti izkušenj na domačih in tujih projektnih, na svoji poti sodeluje tako z malimi podjetji kot tudi z multinacionalkami. Je multidisciplinaren, kar mu omogoča razumevanje različnih stališč in učinkovito komuniciranje z različnimi oddelki (marketing, prodaja ...) in lastniki podjetij. Luka je prisoten predvsem v mednarodni SEO skupnosti.
Luka Stanovnik
Luka Vunduk
Luka Vunduk je svetovno priznani in nagrajeni fotograf, ki nosi naziv Canon ambasadorja. Po svetu potuje le s svojo strastjo, zvestim fotoaparatom in otroškim občudovanjem. S svojo edinstvenostjo lahko stoji ramo ob rami z najboljšimi fotografi na svetu. Njegovi kolegi ga priznavajo kot vrhunskega pokrajinskega fotografa, ki je zaljubljen v naravo. Predvsem se poistoveti s pokrajinsko fotografijo, ker je rad sam, narava pa mu predstavlja najbližjega sopotnika. Poleg fotografije se Luka ukvarja tudi z glasbo in oblikovanjem, je namreč tudi lastnik oblikovalskega studia. Kadar s fotoaparatom ne raziskuje slovenskih gora in gozdov, bodisi ustvarja v svojem studiu, bodisi poučuje jogo.
Maj Hrovat
Maj Hrovat je pri 21 letih s sodelavcem za projekt plant based burgerja pridobil investicijo in se tako z izdelkom Altburger™ prijavil na program Štartaj Slovenija. V pomladi 2019 so ustanovili podjetje Bevo, biotehnološke rešitve, d.o.o. Tekom programa Štartaj Slovenija so izdelek pripeljali od ideje do police. Podjetje so z ekipo usmerili v razvoj tehnologij, ki omogoča bolj trajnostno pridelavo živil in surovin, predvsem z uporabo biotehnologije, strojništva in informatike. Sodeloval je pri projektiranju robotskega pajka in vertikalnega vrta, ki sta poleg umetniške instalacije predstavljala realne alternative modernih konceptov preciznega kmetijstva. Je ustanovni član študentskega projekta Lokus, ki deluje pod okriljem Biotehnološkega študentskega društva na Biotehniški fakulteti. Njihovo delovanje vključuje izobraževanje in ozaveščanje javnosti o genskem inženiringu in gensko spremenjenih organizmih.
Maja Ambrož
Maja Ambrož je vodja strateškega marketinga v MERKURju. S svojo razvojno, ciljno in timsko naravnanostjo stremi k iskanju novih priložnosti, drugačnosti nasploh in predvsem k prepletanju kompetenc, trendov, kazalnikov, rezultatov. Stavi na dejstvo, da so edina stalnica spremembe, da je moč izboljšati prav vse. S svojimi ekipami je pomembno revitalizirala več blagovnih znamk in jih postavila na zemljevid visoko uglednih in močnih znamk z dobro uporabniško izkušnjo. Pomembno je vplivala tudi na udejanjanje poslanstva družb.
Z bogatimi izkušnjami v FMCG segmentu ter na področju prehranskih dopolnil, medicine ter na storitvenem področju soustvarja strategije strateškega razvoja in prispeva k transformaciji, oblikovanju inovativnih rešitev in storitev, še boljši uporabniški izkušnji, trajnostnim ciljem ter strategiji, ki v obzir postavlja vse deležnike.
Maja Burja
Maja Burja uživa v žongliranju z besedami, iskanju novih, norih rešitev za marketinške probleme ter razlaganju ljudem, zakaj so za kreativnost pomembnejše izkušnje kot talent. Svoje popotovanje po marketinškem vesolju je začela že v študentskih časih v Študentski sekciji PRSS in na ŠOU v Ljubljani ter že takrat izvedla svoje prve delavnice na temo razvoja kreativnih veščin. Po koncu študija se je mudila v ozvezdju Dunking Devilsov, kjer je skrbela za marketing znamke na mednarodnem nivoju in viralno širjenje vsebin, nato pa je leta 2019 zavila v agencijske vode, ko je s svojo ladjo pristala na Luni \TBWA. Tam še danes kot tekstopiska snuje komunikacijske kampanje za priznane blagovne znamke, kot so Laško, Donat, Krka, Delo, STO in Turizem Ljubljana.
Maja Golob
Maja Golob je je mednarodno akreditirana poslovna coachinja vodij in timov, svetovalka za strateški marketing in odnose s strankami, predavateljica, voditeljica delavnic, avtorica člankov in knjig o vodenju, komunikaciji in poslovnih odnosih. Od leta 2002 s partnerjem vodita Spago, družbo za komuniciranje, ki ji zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Pred tem je deset let vodila marketing največje evropske družbe za direktni marketing. Maja verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi. Vodjem in timom pomaga učinkoviteje uporabiti notranje potenciale, okrepiti odnose v timu, nadgraditi komunikacijo s strankami ter ustvariti večjo dodano vrednost za vse: za stranke, zaposlene, podjetje in skupnost, v kateri podjetje deluje.
V svojih knjigah Ne čakaj na vikend, Ne čakaj na stranke in Ne čakaj na rože in strokovnih člankih vabi k raziskovanju različnih ravni odnosov: odnosa do sebe, odnosov s sodelavci in strankami, ter odnosa do življenja in sveta.
Maja Gorjanc
Maja Gorjanc od leta 2019 deluje kot samostojna svetovalka za marketing in komuniciranje. Podjetjem pomaga pri razvoju sodobnih trženjskih in komunikacijskih strategij, organizaciji izobraževanj in izvedbi raziskav ter strategij družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.
Pred tem je več let v družbi iPROM opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga, s podjetjem danes še vedno aktivno sodeluje kot svetovalka za komuniciranje in marketing. Pred prihodom v družbo iPROM je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič, strokovno pa se je kalila tudi v agencijah Pristop in Adrema, družbi Celjski sejem, Ekonomskem inštitutu Maribor in na Pospeševalnem centru za malo gospodarstvo. Po izobrazbi je univerzitetna diplomiranja komunikologinja, znanje s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi je nadgradila na šoli London School of Public Relations, veščine s področja vodenja na študiju EMBA na poslovni šoli Cotrugli Business School in strateškega inoviranja v sklopu programa Chief Reinvention Officer dr. Nadye Zhexembayeve.
Maja Michieli
Maja Michieli je komunikacijska strateginja, ki verjame, da je za dobre stvari potrebna ekipa s pravo energijo, zanosom in željo po pozitivnih spremembah. Prepričana je, da je interdisciplinarnost ključna za uspeh. In, da bolj kot tekmovanje, šteje sodelovanje. Strokovnjakinja za uvide v uporabnike, specializirana za integracijo klasičnih podatkov z biometričnimi podatki, občasna predavateljica na fakultetah, domačih in mednarodnih festivalih, tekstopiska po potrebi in predvsem raziskovalka po duši.
Maja Remic
Maja Rozman
Maja Tomažin
Maja Tomažin dela kot vodja tržnega komuniciranja v podjetju Knauf Insulation. Zadolžena je za operativno izvedbo pilotnega projekta vpeljave celovitega Sistema digitalnega / vsebinskega marketinga, podprtega z računalniškimi platformami v prodajni segment Zelenih rešitev Urbanscape. Kot del centralne Urbanscape ekipe skrbi tudi za pripravo ostalih marketinških materialov in rešitev ter nudi podporo lokalnim marketinškim timom pri vpeljavi Urbanscape programa na lokalne trge. Hkrati je zadolžena za upravljanje vseh lokalnih digitalnih platform in orodij ter za celovito marketinško podporo prodajnim in razvojnim ekipam.
Maja Treven
Po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je od svojih delovnih začetkov zvesta SKB banki, kjer je najprej pokrivala različna področja od poslovne analize do projektnega vodenja, kasneje prešla na poslovno stran in delovala v različnih sektorjih marketinga - od produktnega vodenja, segmentnega vodenja, poslovne inteligence. Zadnjih sedem let pa je odgovorna za celotno poslovno področje marketinga, katerega glavna naloga je oblikovanje poslovne politike, strategije ter komercialni razvoj SKB banke. S svojo ekipo je vodi glavne projekte digitalizacije banke, izboljšave ponudbe ter uporabniške izkušnje kot tudi pozicioniranja blagovne znamke SKB.
Maja Voje
Maja Voje je svojo kariero gradila v vodilnih tehnoloških podjetjih, kot sta Google in Rocket Internet. Kot predavateljica sodeluje pri enem izmed najbolje prodajanih spletnih tečajev na Udemy spletni učilnici, ki ga je opravilo že več kot 50.000 mednarodnih študentov. Kot zunanja svetovalka je pomagala razvijati strategije rast ameriškim, belgijskim in slovenskim podjetjem, ki delujejo na mednarodnih trgih. V svoji karieri je več podjetjem pomagala do 10-25 milijonskih investicij. Svoje znanje je plemenitila na Said Business School, Univerza Oxford, na Wirtschaftsuniversität na Dunaju in Inštitutu za mednarodno trgovanje v Šanghaju.
Majda Vodopivec
Mak Kordić
Mak Kordić je digitalec po srcu in duši. Ima več kot 10 let izkušenj za krmilom digitalne agencije CNJ digital, kjer je razvijal digitalne projekte za domače in tuje naročnike. Svetovalec za digital različnim startupom in podjetjem, žirant in ustanovitelj skupnosti digitalnih agencij v Sloveniji.
Manca Šalehar
Manca Šalehar je vodja marketinga v Wolt Slovenija, ki je s svojimi udarnimi marketinškimi akcijami poskrbela, da je blagovna znamka v manj kot letu dni prevzela vodilno pozicijo na področju dostave na slovenskem trgu. Manca je posebej specializirana za gverilski marketing in snovanje nekonvencionalnih kampanj, ki z minimalnimi finančnimi sredstvi dosežejo maksimalne rezultate z vidika dosega, učinka in zapomljivosti. Poleg sposobnosti ustvarjanja unikatnih zgodb pa jo odlikuje tudi izostren čut za trende.
Agencijske izkušnje je pridobivala v Propiaru in F2. V vlogi samostojne svetovalke pa se je osredotočila na pomoč in svetovanje zagonskim podjetjem. Pred prihodom na Wolt je bila del ekipe Viberate, slovenskega kriptopodjetja, ki si prizadeva spremeniti glasbeno industrijo.
Marino Furlan
V podjetju Intra lighting, kjer več kot 300 zaposlenih skrbi za razvoj, izdelavo in prodajo svetilk, ki osvetljujejo prostore po vsem svetu, so se odločili za inovativnost v pravem pomenu besede – če izdelek ne vsebuje vsaj ene inovacije, ne gre v proizvodnjo. Ko sta zakonca Marjeta in Marino Furlan leta 1989 ustanovila podjetje, si zagotovo nista predstavljala take prihodnosti. Brez vsakega znanja o svetilih sta začela sestavljati prve luči iz kupljenih delov kar v dnevni sobi v domačem Mirnu. Med vikendom sta sestavljala, med tednom prodajala.
Danes je podjetje Intra lighting zakoncev Furlan priljubljena zgodba o uspehu. Za svetilko Gwig, ki so jo razvili v sodelovanju s slovenskim oblikovalskim podjetjem ASOBI, pa sta dobila prestižno mednarodno nagrado ameriške revije za oblikovanje I.D. Junija so v Mirnu odprli še svetlobno-tehnični laboratorij, edini z goniofotometrom v jugovzhodni Evropi. Ne nazadnje pa sta zakonca Furlan posel iz dnevne sobe razširila v več kot 40 držav sveta.
Marjan Batagelj
Marjan Batagelj je serijski podjetnik s filozofijo, da lahko uspeš kjerkoli, v kolikor ostaneš vedno zvest svojim načelom. Je ustanovitelj podjetja Batagel& Co., ki je specializirano za prodajo gospodinjskih sesalnikov, likalnihin parnih čistilnikov ter organizacijski inženiring. Družba se je kasneje usmerila tudi v nepremičninske investicije, leta 2010 pa je postala 74,9 odstotna lastnica družbe Turizem Kras, ki je bila zaradi boljše prepoznavnosti preimenovana v Postojnska jama d.d. Marjan Batagelj je od septembra 2011 predsednik upravnega odbora podjetja. Njegova poslovna politika temelji na konzervativnem pristopu, zaradi poslovne uspešnosti njegovih podjetij pa velja Batagelj za enega najuglednejših slovenskih podjetnikov iz vrst malih in srednjih podjetij. Zaradi svojih dolgoletnih izkušenj in značilnega sloga nastopa je Marjan Batagelj vedno zanimiv sogovornik.
Marjana Lavrič Šulman
Marjana Lavrič Šulman ima preko 20 let izkušenj v razvoju in implementaciji celostnih trženjskih strategij ter upravljanja z blagovnimi znamkami. Po dolgoletnem vodenju Furure DDB je svojo pot obogatila s treningi vodenja in coachingom, pridobila pa je tudi certificat Business Genome Practitioner. Danes je del zgodbe podjetja PlanetCare, ki želi s slovensko inovacijo zmanjšati delce mikroplastike v vodi in nas z manifestacijo trajnosti vodila skozi koncept Business Genome.
Mark Kalin
Mark Kalin je direktor za poslovni razvoj v skupini Kolektor, poslovni vertikali Digital, ki skrbi za transformacijo in digitalizacijo Skupine Kolektor. Ima bogate izkušnje z digitalizacijo in vpeljevanjem novih poslovnih modelov.
Mark je bil tudi direktor v Švedskem skladu 1337Works AB, vodja inovacij in razvoja v družbi BTC d. d., ki se je transformirala v inovativno, pametno mesto ter prvo Bitcoin mesto na svetu, vodja poslovnega razvoja pri Geneplanetu, ki ga je Financial Times leta 2019 uvrstil med 1000 najhitreje rastočih podjetij v Evropi, in je tudi ustanovitelj in direktor metaverse/blockchain projekta Fit&Beat. Mark je bil vključen tudi v razne blockchain projekte kot so Eligma in Origintrail.
Marko Derča
Marko Derča je podpredsednik v A.T. Kearney in kot član ožjega vodstva vodi ekipo za digitalne in informacijske tehnologije na nivoju Vzhodne Evrope ter ekipo za energetiko in telekomunikacije v JV Evropi. V A.T. Kearney-u je v svoji 8 letni karieri vodil projekte na različnih strateških temah s fokusom na digitalni strategiji, projektih združevanja podjetij in operativnega prestrukturiranja. Marko Derča je tudi član upravnih odborov IEDC Alumni kluba in odbora CIO leta. Pogosto sodeluje na domačih in mednarodnih konferencah, predavanjih, okroglih mizah in drugih poslovnih dogodkih
Marko Kavčič
Marko Kavčič, Digital Business Advisor Manager, v CEE regiji vodi izvajanje digitalnih transformacijskih projektov za uspešnejše poslovanje. Znotraj Microsofta spremlja in vodi transformacijo strank v digitalno poslovanje ter partnerjev iz transakcijskega modela v storitveni poslovni model. Ima več kot 15 let izkušenj kot vodja IT svetovanja in IT revizije v Big4 in svetovanju o najučinkovitejši uporabi IT. Transformacija marketinga v B2B okolju pogosto ostaja prezrto področje tako pri strankah kot tudi partnerjih. Uvedba digitalnih orodij ter prednosti na podlagi podatkov lahko prinesejo večjo učinkovitost ter konkurenčno prednost.
Marko Lotrič
Marko Lotrič, generalni direktor in ustanovitelj mednarodno uveljavljene skupine LOTRIČ Metrology, je svojo samostojno poklicno pot pričel z odprtjem obrti za kalibracijo tehtnic, uteži in pipet. Danes skupina združuje že preko 140 strokovnjakov s področja meroslovja, zaposlenih v desetih podjetjih v sedmih državah. Poleg matičnega podjetja LOTRIČ Meroslovje, ki že od svojih začetkov posluje v Selški dolini, v Sloveniji poslujejo podjetja LOTRIČ Certificiranje, Iskra LOTRIČ ter PSM merilni sistemi. Hčerinska podjetja delujejo v Avstriji, Nemčiji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji in Makedoniji, kjer so vzpostavljeni akreditirani laboratoriji.
Neizmerno verjame v moč znanja, spodbuja inovativnost in prisega na poštenost. Vrednota, ki ji daje poseben pomen je zaupanje, tako med zaposlenimi kot pri delu z odjemalci. Znanja in izkušnje, ki jih je pridobil na področju meroslovja z veseljem deli med svoje sodelavke in sodelavce ter krepi kulturo odličnosti med zaposlenimi. Zagotavljanje kakovosti in odličnosti potrjujejo tudi s poslovanjem v skladu s standardoma ISO 17025 in ISO 17020 ter EFQM modelom odličnosti. V letu 2012 je podjetje pridobilo najvišje državno priznanje za poslovno odličnost, v letu 2017 pa priznanja Najboljši zaposlovalec leta v izboru Zlata nit.
Marko Lukić
Marko Lukić je direktor podjetja Lumar IG d.o.o., vodilnega slovenskega proizvajalca skoraj nič-energijskih montažnih objektov. Ima več kot dvajset let izkušenj z delom v enem najhitreje rastočih slovenskih podjetij in velja za enega glavnih promotorjev ter razvijalcev kakovostne in energetsko učinkovite gradnje v Sloveniji. Svoje poslovne izkušnje kot gost predavatelj in aktiven udeleženec prenaša na predavanjih in okroglih mizah doma in v tujini, sodeluje pa tudi na kongresih in konferencah s področja montažne gradnje. Od leta 2014 je član upravnega odbora Združenja manager Slovenije.
Marko Vrbnjak
Martin Stariha
Martin Stariha je po končanem študiju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani zelo hitro začel z nabiranjem delovnih izkušenj. Njegovi poklicni interesi so že od začetka usmerjeni v področje marketinga in iz tega je izhajal, ko je nabiral prve delovne izkušnje kot pomočnik v marketingu (Datalab, Zavarovalnica Maribor). Kasneje je svojo pot nadaljeval na oglaševalski agenciji Luna \TBWA, kjer se še danes razvija in napreduje na različnih nivojih. Začel je kot asistent vodje projektov s spoznavanjem operativnih procesov, z napredovanji pa so sledile tudi večje odgovornosti. Kot vodja projektov in kasneje kot direktor projektov je pridobival izkušnje na področju strateškega in finančnega vodenja projektov ter naročnikov, prav tako pa je skrbel za celovit pregled izvajanja komunikacijskih aktivnosti.
Pred dobrimi tremi leti pa je na agenciji prevzel vodenje področja za razvoj naročnikov in blagovnih znamk ter s tem vodenje dvanajstih sodelavcev. Njegova strokovna področja so celovito vodenje projektov, razumevanje naročnikovih poslovnih izzivov, odgovornost za pripravo in izvedbo komunikacijskih kampanj, grajenje dolgoročnih odnosov z naročniki, finančni, vsebinski in strateški nadzor projektov, motiviranje ekipe. V svoji 13-letni karieri na oglaševalski agenciji je pridobil izkušnje z delom na različnih lokalnih in mednarodnih naročnikih iz najrazličnejših gospodarskih panog - telekomunikacije, zavarovalništvo, avtomobilizem, FMCG, časopisna industrija, farmacija, finančna industrija in ostale. Projekti na katerih je sodeloval so prejeli številne nagrade za učinkovitost in kreativnost. Od leta 2018 pa je tudi aktiven član v dveh programih (Prvi mentor in Young Leaders Club), ki sta pod okriljem ameriške gospodarske zbornice AmCham.