Martina Merslavič

trenerka in vodja regije Adriatic, Own The Room

Martina Merslavič je ena izmed 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room. Posameznike in organizacije spodbuja, da spregovorijo izven svoje cone udobja. Trdno verjame, da je rast pogojena z vstopanjem v območje neznanega, s preizkušanjem novih pristopov in z učenjem na lastnih napakah. Prepričana je, da je reševanje problemov najboljši vzvod napredovanja. Njen cilj je izkoristiti vsako priložnost za dvigovanje standardov na področju javnega nastopanja in organizacijskega komuniciranja. Martina je sicer odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov ter cenjena trenerka javnega nastopanja. Trenutno sodeluje z različnimi podjetji kot svetovalka in izvaja komunikacijske treninge za posameznike in podjetja. Martina je prejemnica različnih strokovnih nagrad, med drugim IABC Gold Quill, Effie, Prizma in globalne nagrade Werner von Siemens Communications Award. Bila je članica žirij v sklopu festivala Effie, Prizma in Najboljše letno poročilo. Kot ena od 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room Martina uslužbencem mednarodnih korporacija v New Yorku, Frankfurtu, Copenhagnu, Rotterdamu, Budimpešti, Munchnu, Ljubljani in Zagrebu pomaga razvijati komunikacijske in posledično tudi voditeljske veščine.

Maruša Grah

Vodja področja B2B marketing, Mediade

Maruša Grah je vodja B2B središča in članica upravnega odbora DMS. Karierna pot jo je vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.

Maruša Hrovat

Direktorica strateškega področja na Luni\TBWA

Matej Golob

Co-founder in managing partner, CurpoHub

Matej Golob že vrsto let različnim ekipam v velikih organizacijah pomaga delati bolj učinkovito - na podlagi uvajanja agilne kulture, miselnosti in načina dela. Na svojih delavnicah uporablja metode Scrum, Agile Leadership, Lean Innovation, Design Thinking, and Design Sprints ... Je soustanovitelj podjetja CorpoHub, ki sodeluje z domačimi in tujimi podjetji, kot so Danfoss, BSH, Phillip Morris, Poclain, Comtrade, Heineken, Petrol in Atlantic Grupa.

Osnovno izobrazbo iz računalniških ved je Matej Golob nadgradil z magisterijem ekonomije in MBA-jem. Za njim je 10-letna kariera v IBM-u, kasneje pa ga je vase posrkal svet startupov. Matej je dolgoletni organizator TEDx dogodkov, skozi leta kariere pa je poistovetil agilen način razmišljanja. V prostem času teče maratone.

Matej Guid

A.I. Specialist and Enterpreneur

Matej Guid ima bogate izkušnje kot manager, raziskovalec mentor in predavatelj na področju umetne inteligence in podatkovne znanosti. Je ustanovitelj in CEO tehnoloških startupov Avior in InstaText. Slednji je bil v letu 2020 nagrajen kot slovenski startup leta. Gre za orodje, ki oblikuje besedila tako, da delujejo karseda profesionalna. S tem želi Matej pomagati raziskovalcem in akademikom po vsem svetu, da v karseda kratkem času zaključijo in objavijo svojo strokovno literaturo in odkritja na različnih področjih znanosti.

Poleg poslovne poti je Matej docent na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, kjer raziskuje razvoj metod umetne inteligence in njenega vpliva na pametne sisteme izobraževanja in na razvoj področja računalniških iger.

Matej Košmrlj

Direktor izboljšav v tehničnih oddelkih za uspeh strank, Loftware

Matej Košmrlj je direktor izboljšav v tehničnih oddelkih za uspeh strank podjetja Loftware, globalnega vodje označevanja s pisarnami po celem svetu in z enim ključnih centrov v Sloveniji (produkt NiceLabel). Prej je bil izvršni direktor podjetja Euro Plus (NiceLabel). Podjetju se je kot programer in vodja tehnične podpore pridružil sredi devetdesetih let, kariero nadaljeval kot produktni vodja, od leta 2009 vodil podjetje v Sloveniji in bil od leta 2016 tudi direktor tehničnih storitev globalne skupine NiceLabel.

Po diplomi iz matematike je študijsko pot nadaljeval na Ekonomski fakulteti, kjer je magistriral iz strateškega marketinga, managerska znanja pa je pridobil na poslovnih šolah IEDC Bled in Cotrugli. Njegovo glavno vodilo je usmerjenost k strankam, timsko delo in sledenje sodobnim dobrim praksam. Verjame, da z gradnjo dolgoročnih odnosov, ustrezno mero ambicioznosti ter upoštevanjem zahtevnih (a realnih) meril, rezultati ne izostanejo.

Matej Peternel

Vodja digitalnega zakupa, Agencija 101

Matej Peternel v Agenciji 101 v vlogi vodje digitalnega zakupa skrbi za strateško usmerjanje zakupa v okviru digitalnih kampanj. Grajenje odnosov z deležniki na trgu digitalnega oglaševanja mu omogoča poglobljen vpogled v dobre prakse oglaševanja v slovenskem prostoru. Pomemben del njegovega delovnega urnika je spremljanje in analiza kampanj ter integrirano delo s kreativnim oddelkom agencije.

Matej Praprotnik

Pomočnik direktorja za strateška vprašanja, Radio Slovenija

Matej Praprotnik je digitalec, nagrajeni novinar, radijski voditelj in producent. Prejemnik novinarske nagrade Čuvaj za izjemne dosežke (2015) ter nagrade WEBSI za digitalca leta (2017). Na Valu 202 je pokrival predvsem znanost in tehnologije. Leta 2010 je bil štipendist programa Innovation Journalism na Univerzi Stanford, v Kaliforniji. Po povratku na Radio Slovenija je prevzel vodenje digitalne prenove in začrtal smernice vseh radijskih spletnih aktivnosti. Leta 2017 je bil član žirije SOF-a. Je zagovornik javne radiotelevizije, aktivno pa se bori tudi za boljšo rabo javnega prostora. Junija 2022 je postal kolesarski župan Ljubljane. Naziv podeljuje nevladna organizacija BYCS iz Amsterdama.

Matej Čer

Avantcar

Mateja Bečela

Vodja marketinga, Ensol 360 Karting d.o.o.

Mateja Bečela je vodja marketinga v podjetju Ensol 360 Karting d.o.o., kjer skrbi za globalno prepoznavnost blagovne znamke 360 Karting. Znamka, ki se ponaša s prisotnostjo več kot 150 karting stez po svetu, kroji sam vrh karting in zabaviščne industrije. Po duši Mariborčanka je po večletnih izkušnjah v agencijskem svetu in bančništvu našla svojo ljubezen na slovenski obali. Leta 2018 se je pridružila majhni ekipi podjetja Ensol 360 in prevzela skrb za celotno pojavnost znamke in strateško komunikacijo, ki je bila sprva predvsem produktno usmerjena. Kasneje je podjetje svoj fokus preusmerilo v ustvarjanje nepozabnih izkušenj za različne ciljne skupine, ne zgolj za racing navdušence. S prodornim načinom komuniciranja so z ekipo poskrbeli za popolno transformacijo karting industrije in ji omogočili širitev na lokacije, kjer si karting stez prej ni bilo mogoče zamisliti. V zadnjem obdobju je z mednarodno ekipo zasnovala novo znamko SpaceKart, ki je še en dokaz, kako prebojno in inovativno je to mlado podjetje, ter da brez drzne vizije ni mogoče obstati na vrhu.

Mateja Gramc Debeljak

Direktorica PHD Slovenija

Mateja Gramc Debeljak se je mednarodni družbi za medijske komunikacije OMD pridružila leta 2005 kot direktorica oddelka za strateško vodenje projektov ključnih mednarodnih in domačih naročnikov in leto pozneje prejela nagrado Sempl v kategoriji Novi mediji. Leta 2007 je z ustanovitvijo družbe OMG (Omnicom Media Group), ki ima pod svojim okriljem dve samostojni medijski agenciji OMD in PHD, prevzela vodenje slednje. V letih njenega vodenja je agencija PHD prejela tako priznanja Sempl kot Effie. V več kot 20-letni karieri na medijskem področju jo vodi predvsem glavno gonilo, da medijsko planiranje ni potapljanje ladjic, ampak gre za proces, kako vplivati na potrošnika, da bo na koncu kupil tvoj izdelek. Ravno zato ji je všeč filozofija mednarodne mreže, v kateri deluje, to je "Najti boljšo pot" (Finding a better way) za naročnike. V zadnjih letih občasno predava na različnih marketinških dogodkih in seminarjih v Sloveniji.

Mateja Jesenek

CEO, The Athlete´s Foot Global

Mateja Jesenek je izkušena managerka s 27-letno mednarodno managersko kariero, skozi katero je delovala v različnih državah, kulturah, delovnih okoljih ... Specialistka za marketing, prodajo, upravljanje kategorij, komunikacijo in strategijo je večino kariere preživela v družbi Mercator, kjer je začela kot vodja projektov, nato pa jo je kariera prek funkcije strateške marketinške direktorice vodila na mesto članice upravnega odbora skupine Mercator. Svojo poslovno pot je nadaljevala kot generalna direktorice skupine Intersport, danes pa deluje kot direktorica podjetja The Athlete´s Foot Global, kjer skrbi za uspešno poslovanje podjetja, s sedežem v Amsterdamu, ki deluje na 30 trgih po celotnem svetu.

Mateja Jugovic

Direktorica produktnega in projektnega vodenja, Renderspace

Mateja Jugovic ima več kot 15 let izkušenj z vodenjem razvojnih in integriranih komunikacijskih projektov ter strateškim planiranjem in načrtovanjem projektov. Karierno pot je začela na AV studiu in jo nadaljevala na Sonce.net. Danes je direktorica produktnega in projektnega vodenja v agenciji Renderspace, kjer vodi ekipo projektnih vodij ter strokovnjakov za UX in UI. Svetuje in sodeluje z največjimi naročniki v regiji in jim pomaga realizirati večje digitalne projekte.

Mateja Videčnik

urednica e-novic (ARHEA)

Mateja Videčnik je izvršna urednica e-novic in mentor v raziskovalno svetovalni družbi ARHEA, sodeluje pa tudi pri "insight" študijah. Izvaja moderiranje in kvalitativne projekte za različne naročnike in je partner v podjetju Talk Through. Sicer je magistrica psiholoških znanosti z evropskim certifikatom iz psihologije EuroPsy in dokončano prvo stopnjo transakcijske analize TA101 in mednarodno licenco NLP Praktik.

Mateja Šušteršič Dimic

Steklarna Hrastnik

Matic Švab

Poslovni direktor in namestnik generalnega sekretarja, Olimpijski komite Slovenije

Matic Švab zadnjih šest let kot poslovni direktor in namestnik generalnega sekretarja skrbi za poslovanje Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez. Njegove glavne naloge so skrb za sponzorstva olimpijske reprezentance Slovenije, priprava večjih projektov, kot je Slovenska hiša na olimpijskih igrah in vodenje finančnega poslovanja krovne slovenske športne organizacije. Svoje znanje pridobljeno na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je nadgrajeval z dodatnim študijem Športnega managementa na programu Mednarodnega olimpijskega komiteja v Lozani in magistrskim študijem Managementa v športu na Ekonomski fakulteti. Je tudi direktor hčerinske družbe OKS-ZŠZ, podjetja OKS-Olimp d.o.o. in član marketinške komisije Evropskih olimpijskih komitejev.

Matija Jamnik

Odvetnik in direktor v Odvetniški pisarni Jamnik

Matija Jamnik, odvetnik in direktor Odvetniške pisarne Jamnik d.o.o. Ukvarja se predvsem s pogodbenim, informacijskim (spletno poslovanje, varovanje občutljivih podatkov, IT-pogodbe in podobno), delovnim in statusnim pravom. Je član panevropskega združenja Cloud Privacy Check, ki se ukvarja z vprašanji zasebnosti in skladnosti poslovanja pri poslovanju v oblaku. Z vprašanji varstva osebnih podatkov in zasebnosti, predvsem v digitalnih okoljih ter s pravnimi izzivi na IT področju se intenzivno ukvarja od leta 2008. Je član CPC in reden gost na seminarjih in konferencah.

Matija Torlak

Founder and owner Digital School

Matija Torlak je ustanovitelj Digital School, na kateri otroke in mladostnike na izzive prihodnosti pripravljajo s podajanjem digitalnih znanj. Matija je več let deloval kot komercialni direktor in direktor inovacij v podjetju Big Bang. Danes je podjetnik, uporabnik in zagovornik agilnih pristopov dela. Je growth hacker, "beliver" v Management 3.0, Scrum Product Owner in Large Scale Scrum izvajalec, povezovalec med poslovnim delom podjetja in IT-jem, navdušenec nas tehnologijo ... Sodeloval je tudi pri EU projektu EW- Shopp.

Matjaž Butara

Potential Management Director, Big Bang Slovenija

Matjaž Butara je po skoraj 10 letih dela v vodilnih oglaševalskih agencijah (Grey, iProm, Pristop), kjer je sodeloval z največjimi globalnimi in lokalnimi naročniki, v začetku leta 2018 prestopil na naročniško stran kot direktor marketinga v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Poleti 2019 je sprejel velik izziv kot direktor marketinga pri največjem trgovcu z zabavno elektroniko v Sloveniji, Big Bang. Od julija 2020 v podjetju skrbi za področje upravljanja talentov.

Matjaž verjame v trdo delo in tudi, da si priložnosti ustvarjamo sami. Kar pa ni dovolj, če jih ne izkoristimo. V tem duhu je bil pomemben član ekip, ki so ustvarili presežke, ki so jih na mednarodnih in domačih festivalih nagradili najboljši strokovnjaki na področju marketinga in poslovanja (Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Balcannes, European Excellence Award in številni drugi). Matjaž redno predava na različnih strokovnih dogodkih in v izobraževalnih ustanovah, bil je tudi član številnih žirij, med drugim član drugostopenjske žirije Effie Awards Europe 2019.

Matjaž Germ

Kreativni direktor, Agencija 101

Matjaž Germ je v svoji karieri sodeloval pri številnih projektih na področju aktivacije športnih sponzorstev, aktiven pa je tudi kot svetovalec za športno komuniciranje. Med drugim je od leta 2021 tudi član žirije evropskih sponzorskih nagrad ESA, sodeloval pa je pri projektih, ki so skupaj osvojili že kar zajetno število Sporto nagrad in tudi bronasto nagrado Best of Europe v sklopu ESA. Zadnjih 5 let je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101, s katero je v zadnjih 5 letih med drugim osvojil naziv agencije leta na SOF,  tretje mesto med agencijami v regiji na tekmovanju BalCannes in 5 nazivov agencije leta na Websiju.

V mladih letih je oboževal igranje nogometa, v zadnjih letih pa pogosteje navija za Švico, kot dejansko zašvica.

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil

Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.  

Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.

Matjaž Možina

Ustanovitelj in CEO, 2Mobile

Matjaž Možina je ustanovitelj in izvršni direktor podjetja 2Mobile, ki že več kot 10 let deluje na področju razvoja mobilnih rešitev. Svoje izkušnje je najprej nabiral v Simobilu (danes A1 Slovenija), nato pa se je odločil za samostojno podjetniško pot in ustanovil podjetje 2Mobile. Matjaž je med drugim tudi soustanovitelj platforme za upravljanje dogodkov Meetpoint ter platforme za upravljanje parkirnih mest in brezstično plačevanje parkirnin ParkMeWise. Svoje znanje o marketingu, mobilni telefoniji in digitalizaciji pogosto deli na različnih konferencah in dogodkih.

Matjaž Omejc

Addiko Bank

Matjaž Robinšak

Direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon

Matjaž Robinšak, direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Matjaž je specialist za področje storitvenega sektorja in področja informacijsko komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem.  Že med študijem družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede je aktivno sodeloval pri projektu Centra za metodologijo in informatiko RIS (raba interneta v Sloveniji). Družbi Valicon (takrat še CATI) se je pridružil leta 2002. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je sledil tako na trge bivše Jugoslavije kot tudi na trge vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.  

Matjaž Vračko

Direktor prodaje zasebnim uporabnikom, A1

Matjaž je po izobrazbi univerzitetni diplomirani ekonomist. Ima bogate izkušnje iz vodenja prodaje zasebnim uporabnikom, ki jih je skoraj 20 let pridobival v Mladinski knjigi. V okviru svoje poslovne poti je intenzivno delal na področju direktnega trženja (vodil direktno prodajo, D2D prodajo, telefonski studio, knjižna kluba Svet knjige in Ciciklub, prodajo revij), področju marketinga, vodil spletno knjigarno emka.si in delal na področju maloprodaje. Vodil je maloprodajo v okviru Mladinske knjige Trgovine, kjer je bil odgovoren za 52 knjigarn in papirnic z ekipo veliko približno 250 ljudi. Njegove izkušnje iz prodaje in usmerjenosti v potrebe uporabnika podjetju A1 prinašajo kompetence, ki jih podjetje potrebuje za uspeh na dolgi rok v času pospešene digitalizacije.

Maša Butara

Direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna TBWA

Maša Butara je strokovnjakinja na področju digitalnih strategij in družbenih medijev, najbolje pa se počuti pri povezovanju "offline in online" svetov. Trenutno vodi ekipo, ki na Luni TBWA skrbi za strateško pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga, vključena pa je tudi na področja internega komuniciranja, izobraževanj in
mentoriranja. Sodelovala je pri kampanjah, ki so prejele številne domače in tuje nagrade, v letu 2019 pa je prejela Websi nagrado za digitalko leta. Svoje digitalno znanje deli tudi s študenti na fakulteti Doba v okviru predmeta Strategije družbenih medijev in marketing.

Maša Judar

Director Of Product Development And Marketing, GenePlanet

Maša Judar je direktorica produktnega razvoja in marketinga v podjetju GenePlanet, ki se ukvarja z prodajo genskih testov in po oceni Financial Timesa spada med 1000 najhitreje rastočih podjetij v Evropi. Pred tem je delovala v podjetju Nova KBM, kjer je ob koncu zasedala mesto vodje marketinga, vrsto let pa se ukvarja tudi s svetovanjem različnim podjetjem na področju produktnega in poslovnega razvoja.

Maša Čeplak

Brand management, Zavarovalnica Triglav

Maša Čeplak deluje na področju upravljanja blagovne znamke, oglaševanja in organizacije dogodkov za interno in poslovno javnost v največji zavarovalno-finančni skupini v regiji Adria. V Triglav je prvič vstopila kot študentka na delovni praksi v okviru Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani in od takrat že 16 let v sodelovanju z različnimi ekipami soustvarja številne nagrajene projekte, ki so bili prepoznani tako v slovenskem prostoru (SOF, Websi, Diggit, Sporto) kot tudi na mednarodni sceni (Digital Communication Award, European Excellence Awards, Gold Quill, IABC). Zadnja leta je močno vpeta v področje športnega marketinga in v družbeno odgovorne in trajnostne projekte.

Maša Žilevski

Svetovalka psihologinja, Competo

Maša Žilevski, univ. dipl. psih, kot del ekipe razvoja kadrov v Competu izvaja psihološka profiliranja ter individualne posvete o potencialih posameznikov glede na rezultate testiranj. Izdeluje modele kompetenc ter pripravlja priročnike in gradiva za podporo implementaciji modelov. Samostojno izvaja delavnice, pripravlja team buildinge in ocenjevalne centre ter sodeluje pri izvajanju programa za usposabljanje internih coachev. Ustvarja tudi vsebinski del programov v spletni aplikaciji za razvoj kompetenc Potendo. Ob delu se usposablja za pridobitev naziva psihoterapevtke s področja Realitetne terapije in izvaja coaching supervizije.


Medeja Kraševec

Creative Director, Luna \ TBWA

Medeja Kraševec je magistrica tržnega komuniciranja in velika ljubiteljica jezika. Kot kreativna direktorica dela v agenciji Luna\TBWA, s kreativnim pisanjem pa se srečuje že celo življenje. Leta 2018 je bila Mlada kreativka leta in nato ena izmed šestih najboljših mladih kreativcev na festivalu Cannes Lions, leta 2021 pa tudi med tremi največkrat nagrajenimi kreativnimi direktorji v Sloveniji. Prve marketinške in komunikacijske izkušnje je pridobila pri delu v Društvu za marketing Slovenije, kasneje pa v oglaševalskih agencijah, kjer je sodelovala z naročniki iz različnih industrij in držav. Zadnja leta kot gostujoča predavateljica redno sodeluje s Fakulteto za družbene vede. Njena dela so prepoznali in večkrat nagradili na domačih in tujih festivalih, kot so Euro Effie, Golden Drum, SOF, Sempl in drugi, svoje strokovno mnenje pa je prispevala v žirijah lokalnih, regijskih in mednarodnih žirijah.

Medeja Lončar

CEO Slovenija in Hrvaška, Siemens

Medeja Lončar je direktorica podjetja Siemens Slovenija,  vodenje družbe je prevzela leta 2007, lani pa še vodenje hrvaškega Siemensa. V korporaciji Siemens sicer vodi strateško koordinacijo razvoja poslovanja v regiji Adriatic in je ambasadorka raznolikosti (diversity ambassador). Pred nastopom direktorske funkcije je v podjetju delovala kot vodja komunikacij in poslovnega razvoja. Je tudi predsednica nadzornega odbora Nemško-slovenske gospodarske zbornice in podpredsednica Združenja Manager. Medeja Lončar svoje znanje in izkušnje redno deli na različnih menedžerskih konferencah in dogodkih, kjer predava predvsem o poslovni etiki in vlogi žensk v menedžmentu.

Melanja Korošec

Direktorica strateškega marketinga in inovacij, Marles hiše Maribor

Melanja Korošec je prizadevna in ciljno usmerjena strokovnjakinja s področja poslovne strategije, strateškega razvoja in marketinga, z več kot 10 leti izkušenj na vodstvenih funkcijah. Trenutno deluje kot direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles hiše Maribor, kjer vodi oddelke marketinga, produktnega vodenja, arhitekture in dizajna ter razvoja. Pred tem je bila direktorica blagovne znamke Elan, kjer je bila odgovorna za strateški razvoj blagovne znamke, vodenje oddelkov marketinga in produktnega vodenja, ter za razvoj in implementacijo marketinških strategij na globalnih trgih. Ima tudi bogate izkušnje kot svetovalka za razvoj poslovnih strategij in strategij blagovnih znamk.

Melanja je magistrirala iz mednarodnih in diplomatskih študij na Fakulteti za državne in evropske študije ter pridobila MBA na Cotrugli Business School. Predava na več univerzah, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije deluje kot asistent in višji predavatelj. Poleg svoje profesionalne poti je aktivna članica športnih organizacij in prostovoljka v različnih projektih, pri čemer je njena trenutno najvidnejša funkcija v Smučarski zvezi Slovenije, kjer deluje kot podpredsednica.

Melanja Korošec se odlikuje po svoji zavezanosti k visokim ciljem in predanosti ekipnemu delu, kar je neprecenljivo prispevalo k uspehu timov, s katerimi je sodelovala.

Meta Arh

Soustanoviteljica in partnerka podjetja Arhea

Meta Arh je soustanoviteljica in partnerka podjetja Arhea, specializiranega podjetja za izobraževanje in svetovanje na področju trženjskega raziskovanja. Pred ustanovitvijo Arhee je vodila Business development v trženjsko-raziskovalnem podjetju GfK Gral-Iteo. Skrbela je za prenos najnovejših znanj in trženjsko-raziskovalnih metodologij, ki so na voljo znotraj multinacionalne mreže GfK in bila tudi GfK Knowledge Exchange Solution Ambassador. Hkrati pa je tesno sodelovala z nekaj ključnimi naročniki podjetja in se vključevala kot mentor in interni svetovalec mlajšim sodelavcem pri zahtevnih projektih.

Glavnina njenega dela je povezana z definiranjem, postavljanjem in uvajanjem kompleksnih (kontinuiranih) tržno-raziskovalnih projektov, vključno s sistemom poročanja ter sodelovanjem pri njihovi implementaciji.


Magistrirala in diplomirala je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, z njo sodelovala kot zunanja sodelavka pri predmetih »Obnašanje potrošnikov« in »Poslovno komuniciranje« v letih od 1992 do 1999. Na področju trženjskega raziskovanja je aktivna od leta 1992, o trženjskih raziskavah pa občasno predava na različnih fakultetah (EF, CISEF, FDV, Gea College, NTF) in strokovnih dogodkih.

Mic Melanšek

CMO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.

Mic Melanšek v marketinškem svetu deluje že več kot 15 del. S podjetništvom se je srečal že v mladih letih, zadnjih 5 let pa je del dvojca, ki je ustanovil podjetje Hurra Studios, podjetje, ki se ukvarja z izdajo izjemno priljubljenih personaliziranih knjig, ki so v Sloveniji poznane pod imenom Mali junaki. Svoje izkušnje je izoblikoval v večjih marketinških agencijah v podjetju Hurra Studios pa je odgovoren za več milijonov vredne investicije v marketing, ki so usmerjene na evropski in ameriški trg. Mic je prvi vizionar Malih junakov in mu največ pomeni “prazen list papirja” na katerem lahko razvija ideje in zapiše “prihodnost”. Dejstvo, da je bil aktiven v praktično vseh fazah razvoja podjetja ga razlikuje od klasičnih vizionarjev. Kdaj ste že slišali, da je Steve Jobs odgovarjal strankam na telefon in jih poleg tega še iskreno nasmejal? Od Mica lahko vedno pričakujete transparentne in pomembne podatke o investicijah v oglaševanje, načinu dela v marketinškem svetu in o zakonih estetike in komunikacije, ki nam vsem vladajo.

Miha Ceglar

Vodja oddelka za uporabniško izkušnjo, Renderspace

Miha Ceglar ima več kot 15 let izkušenj z načrtovanjem uporabniške izkušnje. Načrtoval je tako spletna mesta, mobilne aplikacije kot e-trgovine. Področja njegova dela obsegajo raziskovanje uporabniške izkušnje, informacijsko arhitekturo in oblikovanje uporabniške izkušnje.

Skozi kariero je sodeloval pri načrtovanju uporabniške izkušnje pri blagovnih znamkah Petrol, NLB, Telekom Slovenije, Hofer, Mercator.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam