Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, bila tudi direktorica v IBM Slovenija, v letu 2011 pa se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t. i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine. V jeseni 2017 je prevzela mesto direktorice marketinga v podjetju Plastika Skaza, od leta 2018 pa deluje kot svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing v podjetju Abena d.o.o.