Mojca Avšič je izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v skupini Petrol. Ima bogate izkušnje iz vodenja trženja v največjih slovenskih podjetjih, kjer je pustila močan pečat na področju strateškega marketinga, digitalne preobrazbe in inovacij.
Karierno pot je začela v Mercatorju, kjer je med drugim delovala kot izvršna direktorica marketinga in razvoja na ravni skupine, nato pa je svoje izkušnje nadgrajevala v Drogi Kolinski (Atlantic Grupa) in Telekomu Slovenije kot direktorica marketinga za množični trg. Pred prihodom v Petrol je bila odgovorna za strateški marketing NLB Skupine, kjer je vodila ključne projekte na področju znamčenja in digitalizacije.
Mojca je izjemno ciljno naravnana in usmerjena k doseganju konkretnih rezultatov. Odlikuje jo moč učinkovitega povezovanja ekip, pri čemer združuje strokovno znanje z energijo za doseganje presežkov. Aktivno sodeluje v marketinški skupnosti, bila je predsednica Effie Slovenija 2016, dvakratna članica upravnega odbora Združenja oglaševalcev ter predsednica UO Združenja oglaševalcev v letih 2020/2021. Med letoma 2014–2017 je bila tudi članica UO Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), od leta 2023 pa je članica komisije za Marketinško odličnost. Leta 2011 je prejela priznanje Marketinška direktorica leta (DMS).
Pod njenim vodstvom je Petrol leta 2024 osvojil veliko nagrado za Marketinško odličnost. Družba je bila finalistka v vseh kategorijah, v kategoriji "Odličen korak pred drugimi" pa je zmagala s svojo inovativno in celostno prenovljeno mobilno aplikacijo Petrol GO, ki je navdušila s svojo funkcionalnostjo in uspešnostjo implementacije.