▪ Brezplačno za člane DMS. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
V Sloveniji imamo številne turistične bisere in na septembrskem članskem meetupu bomo spoznali nekaj uspešnih zgodb slovenskega turizma, ki so nam lahko v navdih, ne glede na panogo, v kateri delujemo.
Na članskem meetupu se nam pridružite v ponedeljek, 25. septembra, ob 17.00 v Catering Labu.
Predstavljamo vam prve tri zgodbe.
Barbara Zmrzlikar (STO): Strategija slovenskega turizma – marketinški vidiki Slovenska turistična organizacija (STO) kot krovna nacionalna inštitucija skrbi za promocijo in razvoj turizma v Sloveniji in Barbara Zmrzlikar, vodja Sektorja za raziskave in razvoj pri Slovenski turistični organizaciji (STO), nam bo razkrila osnovne usmeritve Strategije slovenskega turizma 2022-2028 ter kako slednje vplivajo na vlogo STO; nacionalno turistično organizacijo, ki načrtuje in izvaja trženje celovite turistične ponudbe Slovenije in v sodelovanju z lokalnimi DMO skrbi za razvoj turizma. Videli bomo, da obstaja veliko vzporednic med strategijo slovenskega turizma in vlogo/načinom delovanja marketinških ekip v podjetjih. Zanimivo za vse, ki jih zanima turizem in strategije.
Vesna Malnar Memedovič (Javni zavod za turizem in kulturo Kočevje): Preobrazba pozabljene lokacije v turistično destinacijo Kaj vam najprej pade na pamet, ko pomislite na Kočevje? Najverjetneje ne na turistične znamenitosti, tematske poti, bunker ali polje narcis in čemaža … A vse to najdete na Kočevskem, kjer je ekipa Javnega zavoda za turizem in kulturo Kočevje različne mikrolokacije in zgodbe povezala v enotno destinacijo Kočevsko. Kako so že skoraj pozabljenemu območju, ki je po površini največja občina v Sloveniji, nadeli novo ime, podobo in pripravili celovito komunikacijsko strategijo ter razvili številne produkte, nam bo predstavila Vesna Malnar Memedovič, direktorica Javnega zavoda za turizem in kulturo Kočevje.
Klemen Langus (Turizem Bohinj): Koncept »dnevne sobe«, ki je uporaben tudi izven turizma Ste že slišali za koncept »dnevne sobe« kot prostora, kjer se začenjajo naše ideje in projekti? Gre za koncept, ki je po besedah Klemna Langusa (Turizem Bohinj) uporaben tudi izven turizma in so ga uporabili pri oblikovanju Skupnosti Julijske Alpe. V projektu so uspešno sodelovali različni deležniki in z razumevanjem lastnih potreb in potreb vseh vključenih uskladili različne lokalne interese. Izziv je bil uskladiti potrebe gostov in domačinov, zagotoviti obstojnost narave in njenih virov, ob tem pa razviti nove produkte. Nastala je enotna ponudba na področju Julijskih Alp, v okviru katere so med seboj povezali že obstoječe turistične destinacije. In kako jim je pri tem pomagal koncept »dnevne sobe«?
Na dogodku bomo preizkusili tudi nekaj kulinaričnih dobrot: Janja Štrumbelj nam bo predstavila lePotico - tradicionalno slovensko potico v miniaturni obliki, Nik Istenič bo predstavil Penine Istenič, ki jih po klasični metodi v njihovi družini pridelujejo že več kot 50 let, poskusili pa bomo lahko tudi Kočevske dobrote. Srečanje bomo zaokrožili še z druženjem članov DMS.
Leta 2006 smo organizirali prvo mesečno srečanje članov Društva za marketing Slovenije in bili navdušeni nad odzivom. Do zadnjega kotička smo napolnili sejno sobo in poslušali predavanje dr. Vesne Žabkar o vlogi in pomenu marketinga v podjetjih v Sloveniji. Poslušali smo še predavanje Zenela Batagelja, Darka Dujiča in Jureta Velikonje. 17 let po tem prvem srečanju še vedno držimo tradicijo in enkrat mesečno organiziramo srečanje, ki je namenjeno odpiranju aktualnih tem in tudi druženju ter izmenjavi mnenj med člani DMS.
Vse to boste izvedeli na septembrskem članskem meetupu, 25. septembra ob 17.00 v Catering Labu, na katerem vas bomo spodbudili tudi k druženju.
Barbara Zmrzlikar je izkušnje na področju trženja pridobivala kot direktorica marketinga, odgovorna za strateško trženje, razvoj spletnega poslovanja, programe zvestobe ter učinkovitost aktivnosti tržnega komuniciranja in pospeševanja prodaje. V okviru STO je kot vodja sektorja Raziskave in razvoj odgovorna za področje strateškega načrtovanja, trajnostnega razvoja, spodbujanja inovativnosti, podatkovne analitike in raziskav, pospeševanje razvoja turističnih destinacij in produktov ter za programsko zasnovo izobraževanj in strokovnih dogodkov. Je članica delovnih teles Evropske potovalne komisije (ETC) in globalne mreže strokovnjakov platforme IGCAT (International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism). Vodi projekt priprave in implementacije Akcijskega načrta razvoja in trženja gastronomskega turizma Slovenije 2019-2023 v okviru katerega je bil v Slovenijo leta 2020 uveden gastronomski vodnik Michelin.
Vesna Malnar Memedovič
Direktorica, Javnega zavoda za turizem in kulturo Kočevje
Vesna Malnar Memedovič je po izobrazbi Univ. dipl. slovenist in novinar. Od leta 2001 do 2010 je bila samozaposlena v kulturi, kot kulturna ustvarjalka, od leta 2011 do 2016 je opravljala delo višje svetovalke za odnose z javnostmi, informiranje in protokol na Občini Kočevje. Vesna ima številne izkušnje s področja vodenja in organizacije dogodkov, vodenja projektov, izdelave scenarijev, priprave vabil in baz podatkov – adrem, odnosov in komunikacije z javnostmi. Od leta 2016 kot direktorica vodi Javni zavod za turizem in kulturo Kočevje.
Janja Štrumbelj
Ustanoviteljica lePotica
Janja Štrumbelj je po izobrazbi ekonomistka in odnekdaj, uživa v vsem, kar je povezano s kulinariko. Skoraj dve desetletji je bila zaposlena v računovodstvu, nato pa je precej po naključju zajadrala v novinarske vode, kjer je pokrivala področje gastronomije. Vedno bolj je čutila, da lahko vse svoje znanje, izkušnje in sposobnosti najbolje izkoristi v podjetništvu. In tako je prišla do blagovno znamke »le Potica«, pod katero že 9 let peče le in samo potice. Poslovna ideja je prejela številne nagrade, med drugim tudi 1. nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za najbolj inovativne podjetniške ideje, zlato priznanje Turistične zveze Slovenije za najboljši kulinarični turistični spominek osrednje Slovenije in certifikat za izdelavo Slovenske potice kot zaščitene tradicionalne posebnosti. lePotica je bila izpostavljena tudi v slovenskem paviljonu na svetovni razstavi EXPO 2015 v Milanu, sodelovala pa je tudi v prvi sezoni oddaje Štartaj Slovenija. Pred tremi leti so v Ljubljani odprli tudi svojo prvo »potičarno« Butik lePotica.
Nik Istenič
Nik Istenič je po izobrazbi diplomirani ekonomist, trenutno opravlja še magisterij na Ekonomski fakulteti. Že od nekdaj je vpleten v družinsko podjetje, kjer opravlja razna dala, od proizvodnje do marketinga in prodaje. Letos marca sta z bratom Markom, ki je inženir agronomije, pridobila naziv sommelier 1. stopnje pri društvu Sommelier Slovenije. Trenutno z bratom počasi prevzemata podjetje, kjer bosta še naprej strmela k visoki kvaliteti penin, ohranjanju tradicij ter tudi razvijanju inovaciji na slovenskem vinskem svetu.
Zapisi na temo
No items found.
O NAS
Več kot
600
članov
Več kot
400
STROKOVNIH zapisov
Več kot
50
dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.