Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

V hitro spreminjajočem se medijskem okolju se medijski planerji in strategi soočajo z novimi trendi, od razvoja digitalnih platform in pomena segmentacije ciljnih skupin do vedno bolj razpršene medijske krajine, ki vpliva na učinkovitost kampanj. Tokratni Marketing TOPX bo ponudil vpogled v ključne izzive medijskega načrtovanja, hkrati pa osvetlil, zakaj pri medijskem zakupu (nizka) cena ni vedno glavno merilo uspeha.

Več o dogodku razkrijemo kmalu.

Pridružite se nam na izobraževanju Marketing TOPX v torek, 15. aprila, ob 9. uri v Kristalni palači (BTC).

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam