vpoglèd -éda m (ȅ ẹ́): globlje (s)poznati kaj: dobiti, imeti vpogled v poslovanje; imeti širok vpogled v zadevo
Jutranji vpogledi so pogovori z iskrivimi sogovorniki, s katerimi se poglobimo v različne aktualne teme. Ponujamo vam informacije, ki vam bodo pomagale načrtovati in razmišljati. Zato, da izveste vse, kar enostavno morate vedeti.
Gostja marčevskih Jutranjih vpogledov bo Špela Žorž, direktorica in solastnica agencije Shift, agencije, ki je le eno leto po ustanovitvi, prejela naslov Agencije leta. Špela opravlja tudi delo strateške direktorice agencije, ki se osredotoča predvsem na strateško in kreativno komunikacijo.
Skupaj se bomo potopili v delovanje agencij, komunikacijske trende, izzive slovenskega marketinga. Med drugim boste izvedeli:
Pridružite se nam vsi tisti, ki bi radi spoznali, kako se dela lotevajo v agenciji, ki je prejela naziv Agencija leta 2022, in si želite izboljšati delo v vaši agenciji, pa tudi vsi tisti predstavniki naročnikov, ki si želite bolje razumeti agencije, da jih boste lahko v naslednjih kampanjah opremili s še bolj uporabnimi informacijami. Več o pomembnosti dobrega briefa si lahko preberete tudi v zapisu, ki je nastal po webinarju s Špelo Žorž >>> Brief je najtežja prvina uspešne kampanje. V DMS Labu pa je na voljo tudi posnetek izobraževanja in E-priročnik.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.