vpoglèd -éda m (ȅ ẹ́): globlje (s)poznati kaj: dobiti, imeti vpogled v poslovanje; imeti širok vpogled v zadevo
Jutranji vpogledi bodo pogovori z iskrivimi sogovorniki, s katerimi se bomo poglobili v različne aktualne teme. Ponudili vam bomo informacije, ki vam bodo pomagale načrtovati in razmišljati. Zato, da izveste vse, kar enostavno morate vedeti.
Vabljeni na prvi jutranji vpogled, kjer se nam bo pridružil Andraž Zorko, partner in direktor v družbi Valicon ter eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji že več kot 25 let. V pogovoru bomo razpravljali o številnih ključnih temah, ki so zaznamovale januar 2024 v primerjavi z januarjem 2022. Med drugim se bomo dotaknili sprememb v družbi in razpravljali o tem, ali prevladuje pesimizem ali optimizem. Poglobili se bomo v navade potrošnikov in razkrili, kako visoka inflacija vpliva na njihove odločitve ter raziskali trende na področju spletnega nakupovanja.
Izvedeli bomo, katere metrike so ključne pri načrtovanju aktivnosti in kampanj ter kako lahko nove ciljne skupine vplivajo na marketinške strategije. Odkrivali bomo tudi vpliv razširjene uporabe umetne inteligence na tržno raziskovanje ter napovedovali glavne trende, ki jih lahko pričakujemo v 2024.
>>> POVABITE PRIJATELJA: Na prve Jutranje vpoglede lahko brezplačno pripeljete tudi svojo kolegico ali kolega, ki še ni član DMS. Na naš naslov (info@dmslo.si) nam samo sporočite ime prijatelja, mi pa bomo potrdili njeno oz. njegovo prijavo.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.