Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.

Za Dall-e nas je večina prvič slišala pred dobrima dvema letoma, ko je Boštjan Špetič v intervjuju razložil delovanje generativnih nevronskim mrež in velikih jezikovnih modelov. Danes pa so ta orodja, ki temeljijo na t. i. umetni inteligenci, del našega vsakdana.

Boštjan Špetič bo gost na Jutranjih vpogledov, kjer bo delil svoje vpoglede v svet poslovnih inovacij in umetne inteligence ter odgovoril na številna vprašanja:

  • Kakšni poslovni trendi nas čakajo v naslednjih treh letih?
  • Kako se je umetna inteligenca spremenila v zadnjih dveh letih?
  • Kakšen je potencial AI za prihodnost in kje že danes ustvarja največje učinke?
  • Kako umetna inteligenca spreminja marketing in oglaševanje?
  • Je področje avtorskih pravic bolj urejeno ali še vedno kaotično?
  • Kako je s pristranskostjo AI?
  • Katera orodja uporablja in za kakšne namene?
  • Ali bo umetna inteligenca prinesla več inovacij na področju marketinga in oglaševanja?
  • Kako je z alternativnih targetiranjem? Google je nekaj let napovedoval ukinitev piškotkov, a se je na koncu odločil, da jih ohrani. Kaj to pomeni za alternativno tragetiranje, na katerega so se znamke bolj ali manj intenzivno pripravljale?

Boštjan Špetič je soustanovitelj Zemante, enega prvih slovenskih globalnih startupov. Po prevzemu Zemante s strani podjetja Outbrain leta 2017 je kot vodja strategije poslovnih podatkov pri Outbrainu pomagal redefinirati področje programatičnega oglaševanja in nativnih vsebin. Poleg tega je Boštjan Špetič tudi tehnološki vizionar, svetovalec, start-up mentor in poslovni angel, pa tudi skrbnik muzejske zbirke Računalniškega muzeja.

Izkoristite priložnost za pogovor z vizionarjem, ki s svojo prodornostjo že vrsto let oblikuje prihodnost tehnologije.

Vabljeni, da se nam pridružite v četrtek, 23. januarja, ob 9. uri na Zoomu.

Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.

Jutranji vpogled z Boštjanom Špetičem bo potekal v sredo, 23. januarja, ob 9.00 na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam