Program

Dogodek

V Društvu za marketing Slovenije že od leta 2015 iščemo marketinško odličnost v slovenskih podjetjih. Toda kaj sploh odličnost je in kako priti do nje? S tem se bomo ukvarjali na marčevskem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije. O marketinški odličnosti, kako jo doseči, kako naj razmišlja direktor marketinga, kaj početi, da jo dosežemo ...

Marčevsko mesečno srečanje bo v ponedeljek, 29. marca, med 17:00 in 18:30.

O marketinški odličnosti se bomo pogovarjali s preteklimi prejemniki nagrade in posamezniki, ki imajo dober vpogled v marketing in vse spremembe, ki se dogajajo v marketinškem oziroma poslovnem svetu. Spoznali bomo, zakaj lahko marketinško odličnost dosežemo samo s celostno marketinško naravnanostjo podjetja in kako je lahko marketing gonilo odličnih poslovnih rezultatov podjetja. Tudi v negotovem poslovnem okolju.

Svoje izkušnje bosta z nami delila uspešna marketinška direktorja Petra Čadež (Atlantic Grupa) in Matjaž Grm (Adria Mobil). Pogled mikromarketingaša, ki nima velike marketinške ekipe, a vseeno premika meje, bo predstavil Primož Jakin (Miss Alice Cosmetics).

Komu je izobraževanje namenjeno?

Zanimivo in koristno za vse, ki želijo z marketinško naravnanostjo doseči več. Vabljeni vsi tisti, ki želite spoznati, kako delujejo tista podjetja, ki so s svojim razumevanjem marketinga vzor celotni poslovni skupnosti. Še posebej lepo na dogodek vabimo vse tiste, ki razmišljate o prijavi na letošnje prenovljene nagrade marketinška odličnost!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam