Program

Dogodek

Slovenija je majhen trg. Zato ni nič čudnega, da je slovensko gospodarstvo izvozno naravnano. Pravzaprav je vedno manj podjetij, ki bi bila usmerjena zgolj na slovenski trg. Globalizacija, covid-19 in digitalno okolje so dali samo še dodatni pospešek mednarodni usmerjenosti slovenskih podjetji in znamk.

Februarsko mesečno srečanje bo pravzaprav že v začetku marca, in sicer v ponedeljek, 1. marca, med 17:00 in 18:30.

Odgovarjali bomo na vprašanja:

  • Kako se lotiti marketinga na mednarodnih trgih?
  • Kaj vse mora marketingaš narediti, da bo znamka uspešna na tujih trgih?
  • Kako razumeti svoje uporabnike?
  • Kako voditi mednarodne kampanje?
  • Vaša vprašanja, ki jih "prinesete s sabo".

Odgovore bomo iskali s posamezniki, katerih znamke večino prometa ustvarijo izven Slovenije:

  • Teodor Štimec (Optics Trade) je v ozadju spletne trgovine, ki je nastala iz strasti do športne optike. Čeprav danes prodajajo po celem svetu, je njihovo gonilo še vedno strast do izdelkov in predvsem najboljšega servisa oziroma svetovanja kupcem. Znanje in nasveti so tudi gonilo njihovega digitalnega marketinga.
  • Luka Grilc je kariero po vodenju blagovne znamke in razvoja v Elanu nadaljeval pri Nordici. Začel je kot vodja blagovne znamke, danes pa je odgovoren za celotno poslovanje poslovne enote Nordica. Kako izgleda njihov mednarodni marketing, kako razvijajo novosti za svetovni trg, kako komunicirajo, kaj se je v zadnjem letu spremenilo?

Oba sogovornika bosta na mesečnem srečanju predstavila številne izkušnje, kako iz lokalnega preiti na mednarodni trg in predvsem, kako razmišljati in delovati, če želiš uspešno prodajati na mednarodnih trgih.

Izzovite ju z vprašanji – pošljite nam jih še pred mesečnim srečanjem na info@dmslo.si.

Komu je dogodek namenjen?

Tokratno mesečno srečanje je namenjeno vsem, ki razmišljate o tem, da bi s svojo blagovno znamko tekmovali na mednarodnem trgu oziroma ste tam že prisotni. Debata bo zelo zanimiva tudi za tiste, ki vas zanimajo globalni marketinški trendi in zgodbe o uspehu slovenskih znamk na globalnih trgih.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam