Slovenija je majhen trg. Zato ni nič čudnega, da je slovensko gospodarstvo izvozno naravnano. Pravzaprav je vedno manj podjetij, ki bi bila usmerjena zgolj na slovenski trg. Globalizacija, covid-19 in digitalno okolje so dali samo še dodatni pospešek mednarodni usmerjenosti slovenskih podjetji in znamk.
Odgovarjali bomo na vprašanja:
Odgovore bomo iskali s posamezniki, katerih znamke večino prometa ustvarijo izven Slovenije:
Oba sogovornika bosta na mesečnem srečanju predstavila številne izkušnje, kako iz lokalnega preiti na mednarodni trg in predvsem, kako razmišljati in delovati, če želiš uspešno prodajati na mednarodnih trgih.
Izzovite ju z vprašanji – pošljite nam jih še pred mesečnim srečanjem na info@dmslo.si.
Tokratno mesečno srečanje je namenjeno vsem, ki razmišljate o tem, da bi s svojo blagovno znamko tekmovali na mednarodnem trgu oziroma ste tam že prisotni. Debata bo zelo zanimiva tudi za tiste, ki vas zanimajo globalni marketinški trendi in zgodbe o uspehu slovenskih znamk na globalnih trgih.