▪ Brezplačno za člane DMS. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
Približujemo se koncu leta in že iščemo navdihe za prihajajoče leto. Kaj smo se naučili v letu 2023? Kam nas bo vodilo leto 2024?
Tudi letos bodo svoje marketinške pospeške za 2024 delili številni ambiciozni posamezniki. Čaka nas 16 pospeškov – 16 knjig, člankov, konceptov, ki so njim pomagali v marketingu, poslu ali življenju. 4x4 pospeške nam bodo zaupali:
Ana Ivandić, samostojna kreativna strateginja
Miha Krapež, CEO, Sinter Ljubljana
Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing Magazin
Jaka Oman, Flow state & LSP method enthusiast, Resna igra
Pridružite se nam in odkrijte recept za uspeh uspešnih posameznikov. Spoznajte, kaj so bili njihovi pospeški, ki so jim spremenili smer življenja in jim dali nov zagon. 16 pospeškov, ki so pomagali drugim in mogoče pridejo prav tudi vam v letu, ki prihaja.
Do takrat si lahko preberete, o čem smo se pogovarjali na lanskoletnih pospeških - 16 pospeškov v leto 2023.
Letošnji marketinški pospeški se bodo odvijali v ponedeljek, 27. novembra, ob 17.00 v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana).
Leta 2006 smo organizirali prvo mesečno srečanje članov Društva za marketing Slovenije in bili navdušeni nad odzivom. Do zadnjega kotička smo napolnili sejno sobo in poslušali predavanje dr. Vesne Žabkar o vlogi in pomenu marketinga v podjetjih v Sloveniji. Poslušali smo še predavanje Zenela Batagelja, Darka Dujiča in Jureta Velikonje. 17 let po tem prvem srečanju še vedno držimo tradicijo in enkrat mesečno organiziramo srečanje, ki je namenjeno odpiranju aktualnih tem in tudi druženju ter izmenjavi mnenj med člani DMS.
Ana Ivandić ima v marketingu že več kot 30 let izkušenj. Kot tekstopiska, kreativna direktorica in komunikacijska strateginja je delala v agencijah Formitas BBDO, Innovatif in Shift. Izkušnje pa ima tudi iz digitalnega založništva. Danes dela kot samostojna kreativna strateginja in kot energijska terapevtka. Pravi, da je med tema dvema svetovoma velik presek. Pomemben skupni imenovalec je razumevanje psihologije in vzorcev vedenja, pri čemer moraš znati prisluhniti tako znanju in razumu kot instinktu ter srcu.
Miha Krapež
Direktor, Sinter
Miha Krapež je že celo življenje vpet v motoršport tako v privatnem, kot tudi poslovnem aspektu. Izkušnje je pridobival doma in v tujini. Predvsem pa se poslovnih izzivov loteva, kot dirke, kjer strmi k perfekciji, trdemu delu, optimizaciji in razmišljanju izven okvirjev na vsakem koraku in pri vsaki podrobnosti. Poslovno pot je začel v avtomobiljski industriji in se nato relativno kmalu zaposlil v družinskem podjetju, kot vodja prodaje in kasneje leta 2016, kot Direktor. Sodeluje tudi pri razvoju samih izdelkov in njegov glavni fokus so razvoji novih trgov in prijemov ter produktov za nišne motoršport trge. Trenutno je v ospredju nov program visokokakovosnih zavor za kolesarstvo, ki so razvite in proizvedene v Sloveniji. Sinter ima tudi ekipo, ki nastopa v svetovnem pokalu gorskega kolesarstva za grajenje znamke in testiranje, ter razvoj novih produktov produktov.
Simona Kruhar Gaberšček
Glavna in odgovorna urednica Marketing magazina
Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, zadnja štiri leta pa je njena glavna urednica. Je tudi programska direktorica konference DIGGIT, ki jo organizira Marketing magazin.
Jaka Oman
Flow state & LSP method enthusiast, Resna Igra
Jaka Oman je svoje celotno življenje posvetil iskanju flow stanja, čeprav tega do leta 2020 ni vedel. Je ustanovitelj Resne igra, prvi Flow Research Collective certificirani flow coach v Sloveniji in izkušeni LEGO® SERIOUS PLAY® facilitator, ki je svoje znanje o flowu in Lego kocke ponesel že v 8 držav v regiji na več kot 120 delavnicah. Po izobrazbi je tržni komunikolog in izhaja iz marketinga. Na tem področju zadnjih 5 let tesno sodeluje s podjetjem Valicon, kjer dela na razvoju identitet blagovnih znamk in pridobivanju uvidov v razmišljanja kupcev. Sam v flow največkrat pade pri kajtanju na valovih, boardanju pri velikih hitrostih in downhill spustih z gorskim kolesom. Zadnje čase pa vedno večkrat tudi pri igranju kitare.
Zapisi na temo
No items found.
O NAS
Več kot
600
članov
Več kot
400
STROKOVNIH zapisov
Več kot
50
dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.