▪ Brezplačno za člane DMS. ▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.
Leto se bliža koncu in z njim prihaja čas za razmislek o preteklih izkušnjah ter novih ciljih za leto 2025. Kaj nas je naučilo leto 2024? In kam nas vodi leto, ki prihaja? Letos bomo znova prisluhnili izkušenim posameznikom, ki bodo delili svoje ideje za uspešen zagon v prihajajočem letu.
V novembru nas čaka 16 svežih pospeškov – 16 knjig, člankov in konceptov, ki so našim govorcem pomagali tako na poslovnem kot osebnem področju. Skozi format 4x4 bodo štirje govorci z vami delili svoje ključne vire navdiha in preboja.
Svoje pospeške za 2025 nam bodo razkrili:
Julija Somrak, kreativna direktorica v DROM agency, ki je skozi svoje dolgoletno delo v kreativni industriji prepletla umetnost in marketing ter s svojim drznim pristopom oblikovala izjemne zgodbe za velike blagovne znamke doma in v tujini.
Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega kreativnega studia Trampolin, ki je v svoji bogati karieri ustvaril več kot 100 nagrajenih kampanj in sedaj uspešno krmari lastno kreativno pot, kjer združuje drznost in izvirnost.
Luka Debevec, ustanovitelj in direktor blagovne znamke Kauch, katerega je strast do oblikovanja in projektiranja ustvaril vodila do lastnega sveta oblazinjenega pohištva. Z edinstvenim občutkom za vizualno estetiko opremlja zasebne in poslovne prostore ter projekte na najvišji ravni, kot so hoteli, križarke in jahte.
Anže Jereb, kreativni direktor pri McCann Ljubljana, ki skozi svojo bogato kariero v kreativnih industrijah navdušuje z edinstvenim slogom in svežimi pristopi, s katerimi dosega globalne uspehe in ustvarja nepozabne zgodbe za mednarodne znamke.
Vabljeni, da se nam pridružite in odkrijete skrivnosti njihovega uspeha. Izvedeli boste, kateri pospeški so jim pomagali spremeniti pot njihove kariere ali življenja, in kako lahko tudi vi v letu 2025 izkoristite njihove nasvete.
Na Članskem meetupu bomo podelili tudi DMS certifikate znanja - priznanje, ki odraža predanost stalnemi strokovnemu razvoju, spremljanju trendov in osveževanju znanja na področju marketinga. Kriterij za pridobitev certifikata je udeležba na izobraževanjih DMS skozi koledarsko leto.
Letošnji marketinški pospeški se bodo odvijali v ponedeljek, 25 novembra, ob 17.00 v Catering Labu (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana).
Z nemarketinško študijsko kombinacijo umetnostne zgodovine in sociologije kulture se je sprva usmerila v raziskovanje filma in interdisciplinarnih pristopov k likovni umetnosti ter opazovanje družbe. Po večletnem delu na Radiu Študent, v Slovenski kinoteki in drugih sorodnih organizacijah ter zavodih se je pred krepkim desetletjem odločila svoje zanimanje za “svet in vesolje” manifestirati v marketinških dejavnostih in oglaševalskih agencijah.
Prve cehovske pečate je pustila z ustvarjanjem vsebin predvsem v digitalnih okoljih ter nadaljevala z večkanalnim soustvarjanjem vsebinskih strategij in oblikovanjem digitalnih ter kreativnih nastopov za velike blagovne znamke doma in v tujini. Kot kreativna direktorica v DROM agency si zadnje leto prizadeva ustvarjati rešitve, ki so zanimive za uporabnika in njegovo izkušnjo (“Ooo uau, kako zanimivo in hkrati enostavno”), smiselne za blagovno znamko (“Točno to smo potrebovali”) ter zadovoljijo njen lasten, zahtevni kreativni ego.
Tine Lugarič
Soustanovitelj in kreativni direktor, Trampolin
Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog ter soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega kreativnega studia Trampolin. V svoji več kot 18-letni karieri je na največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop, Publicis One in Luna \TBWA skrbel za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, podjetjih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings in Pecha Kucha, v prostem času pa se ukvarja tudi z lastno blagovno znamko skejtov Embisi.
Luka Debevec
Direktor, Kauch
Luka Debevec je končal srednjo lesarsko šolo v Ljubljani. Leta 2009 se je zaposlil v očetovem podjetju, ki se je ukvarjamo s tapetništvom (oblazinjeno pohištvo, avtotapetništvo, splošno tapetništvo, obnove, popravila). Leta 2012 (pri 23 letih) je ustanovil svoje podjetje in blagovno znamko Kauch, ki je specializirano za dizajniranje, projektiranje in izdelavo oblazinjenega pohištva za zahtevne projekte. Opremljajo zasebne prostore, javne prostore, hotele, križarke, poslovne prostore in jahte. Luka je med drugim član podjetniških združenj CEED, Yes in SBC - Slovenian Business Club.
Anže Jereb
Kreativni direktor, McCann Ljubljana
Anže Jereb je svojo kariero pričel v različnih lokalnih in mednarodnih kreativnih agencijah v Sloveniji, Italiji, Ukrajini, na Madžarskem in na Hrvaškem, danes pa ga najdemo v vlogi kreativnega direktorja agencije McCann Ljubljana
Anže je že star znanec mednarodnih oglaševalskih tekmovanj - večkrat je bil nagrajen na festivalih kot so Golden Drum, Golden Hammer, KIAF, Epica in drugih.
Zapisi na temo
No items found.
O NAS
Več kot
600
članov
Več kot
400
STROKOVNIH zapisov
Več kot
50
dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.