Na prvem Marketinškem zajtrku v letu 2020 bomo gostili Marina Furlana, ki je skupaj z ženo leta 1989 ustanovil podjetje Intra Lighting. Marinova priljubljena misel je, da podjetje Intra Lighting ne proizvaja luči ampak oblikuje svetlobo. Podjetje je danes med vodilnimi ponudniki pametne razsvetljave na svetu in izdelke prodaja na preko 70 trgih.
Z gostom februarskega marketinškega zajtrka se bomo pogovarjali o tem, kako spremeniti filozofijo od proizvodnje izdelkov v usmerjenost na uporabnike in njihove potrebe ter v ponujanje storitev oziroma rešitev. Zakaj so se že v začetku odločili za razvoj lastne blagovne znamke in kakšne spremembe je to povzročilo med kupci in uporabniki, prodajnimi partnerji ... Zakaj je razmišljanje o uporabnikih ključno za uspeh poslovanja in kaj sam počne, da bi še bolje razumel kupce? Na praktičnem primeru bomo spoznali, kako doseči marketinško razmišljanje v celotnem podjetju, kako se je spremenil marketing in kaj danes od marketingaša pričakuje manager oziroma lastnik podjetja. Mogoče bomo izvedeli vsaj delček skrivnosti, kako je družinskemu podjetju uspelo, da ima med svojimi naročniki mednarodne znamke, kot so Microsoft, Facebook, Oracle, Ferrari ... Zanimivo in koristno za vse, ki si želite svoje poslovanje ali svoje marketinško delo še bolj približati uporabnikom in v njihovih potrebah najti vir za prihodnje poslovanje oziroma ustvarjanje.
Marketinški zajtrki so dogodki, na katerih želimo s člani DMS navdihujoče začeti dan. Jutro začnemo z neformalnim druženjem ob rogljičku in kavi, nadaljujemo z vodenim pogovorom z navdihujočo osebo iz slovenske marketinške in poslovne javnosti, po pogovoru pa v sproščenem vzdušju delimo dobre prakse in misli.